Tyhmyydestä saa kärsiä,ja minä olen ollut todella.

Lankapuhelin

En voi syyttää kun itseäni kun luottaessan minun monivuotiseen kumppaniin eli Soneraan joka on ollut minun puhelin liittymien operaattori.
Olen todella maksanut kytkennän lanka liittymään vuosikausia vaikka ei ole ollut kiinteää lankapuhelinta tällä vuosi tuhannella. Siis turhaan 3,80.- joka laskulla.
Kun tänään asia selvisi asia niin asiakas palvelia oli todella tyly ja törkeä.
Siis hyvät ystävät olkaa tarkempia kun minä,olen todella pettynyt itseeni kun luotin sokeasti aina saamani laskuihin.
Mutta tyhmyydestä maksetaan aina. Arvatkaa harmittaako mutta tarkistakaa te omat laskunne.

8

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tirojb

      Mitä odotit soneran tekevän? Lopettavan automaattisesti lankaliitymäsi kun kiskaisit puhelimen ilman muuta ilmoitusta lopullisesti irti seinästä?

      • lankapuhelin

        Valitettavasti en ottanut lankapuhelinta seinästä,vaan Sonera vei oma aloitteisesti ilmottamatta tolpat ja tietysti myös johdot pois,kyllähän minulle jäi lankapuhelin.Mutta enhän voinut käsittää että minulle jäi edelleen kytkentä maksu.
        Minähän sanoin jo että olen ollut tyhmä.


      • yrityksiä_oikaistaan

        Taitaa mennä kuluttajavalituslautakunnassa läpihuutojuttuna läpi ja taitaa myös tulla 100 000 euron yhteisösakko. Kyllä yrityksiä oikaistaan myös, jos tekevät mitä sattuu.


    • Ranepaha

      Käyppä lukemassa Sonera Klaani sivut ja haulla: "vuodatusta" kuinka ystävämme Sonera palvelee 32:n vuoden jälkeen asiakastaan...se siitä suhteesta!

      • valitan

        Alusta saakka mukana ollut mutta nyt saa riittää.
        Asiakshan on väärässä ,olipa sitten kysymyksessä virheelliset laskut tai liittymiin koskeviin asioihin.
        Olen todella pettynyt teidän toimintaanne.
        Mutta tehän olette aina oikeassa.
        Suuret kiitokset Soneralle.


    • takaluukussa

      Sain neuvon joka on harkitsemisen arvoinen.
      Olen aina ollut Soneran asiakas eli siitä saakka kun alettiin matkapuhelimen toiminta,ja puhelut piti vielä tilata Kouvolan kautta ja sieltä lähti kutsu autoon kun vain tiesi numeron ja vielä missäpäin oli auton olinpaikka.
      Nyt kun kysyin miksi laskuni aina nousee niin vastaus oli tyly.Ja kysymys oli niin yksinkertainen että miksi liittymien laskut nousee vaikka en ole käyttäntyt niitä.
      Ja vastaus oli.
      SANOTAANKO LIITTYMÄSI HETI IRTI JOS ET OLE TYYTYVÄINEN.Olipa vastaus.
      Kun kysyin neuvonantajan nimeä hän kertoi nimekseen Petri Ylikota.
      En tiedä onko sen nimistä henkilöa edes Soneralla palveluksessa,mutta kyllä hämmästyin.
      Mutta harkitsen kyllä vakavasti noudattaa hänen neuvoaan.
      Koska olen ollut matkoilla kirjoitan tämän vasta nyt vaikka tämä tapahtui jo 07.04.2016 .klo 13,21.
      Mutta kyllä oli kokemus

      • MelkoinenVastaus

        soneralla on tuo asiakaspalvelu erinomaista


    • Sonerapaska

      Se pitäisi heti kieltää lailla tuo puhelimella soittelu ihmisille kaupustelutarkoituksessa.
      Millä oikeudella sitä tehdään häiriköiden kansalaisia jatkuvasti.
      Sonera on pahinta laatua oleva sutki pulju joka tätä harrastaa.
      Puhelimessa luvataan sitä ja tätä törkeästi valehdellen.
      Nauhoitetaan sitten vain se uhrin lupaus lähettää esim. se soneran sim-kortti.
      Aletaan sillä heti rahastamaan samalla hetkellä. Siis vaikka asiakas palauttaa kortin heti avaamatta postiin. Mitä te sitä lähetätte luvatta postilaatikkoon. Kuittaus postissa pitäisi olla. Silloin se on laillista.
      Onko se nauhoitus edes Suomen lain mukaista. Varsinkin sillä uhkailu vanhoille ihmisille.
      Laskuja alkaa sitten tulemaan uhkauksien kera. Klarnalla, ulosmittauksilla ja 5 euron viivästyksillä.
      Tästä soneran sutkista ansasta ei pääse sitten millään ilveellä eroon.
      Varsinkin vanhoille ihmisille tämä on outoa peliä. Eihän tuo soneran netti edes toimi kunnolla maaseudulla eikä keskuksissakaan.
      Soittaminen asiakaspalveluun maksaa kuunnellen tuntitolkulla jotain pimputusta.
      Mistäpä se soneran lupauksiin luottanut edes tietää mistään asiakaspalveluista.
      Nettiyhteyskin toimii ilmojen mukaan miten sattuu. hitaasti ja katkeillen kokoajan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

      Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2687
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

      Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      200
      1968
    3. Kerro kaivatustasi.

      1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1716
    4. Kysy jotain kaivatultasi

      Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

      Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1441
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

      Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      32
      1176
    7. Minkälaisesta seksistä

      haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1111
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

      Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    9. Tarkkanäköisyys

      Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

      Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe