Moikka! Tässä oma niksini taistelussa finnejä ja arpia vastaan!
Olen siis kärsinyt epäpuhtaasta ihosta noin 15-vuotiaasta lähtien (10 vuotta). Tilanne on yleensä kesällä pahempi, kun iho hikoilee ja rasvoittuu. Mitään todella pahoja, syviä finnejä ei tosin ole koskaan ollut. Myös selkä kukkii varsinkin kesäisin.
Puhdistan kasvot aamuin illoin, sekä käytän kosteusvoidetta. Olen lisäksi käyttänyt noin kaksi vuotta salisyylihappokuorintaa ihon tehohoitona. Teen kuorinnan noin 4 kertaa vuodessa. Salisyylihappokuorinta on aika tymäkkä menetelmä, joten sitä ei joka kuukausi kannata olla tekemässä, ainakaan jos käyttää kovia happoja.
Itse menettelen näin:
Levitän hapon (15%) kasvoille kolmena päivänä peräkkäin. Tämän jälkeen annan ihon olla rauhassa. Kuoriutuminen tapahtuu yleensä 4-7 päivän kuluessa. Itselläni tuo 15% pitoisuu saa ihon irtoamaan ihan isoina levyinä, ja tuntuu todella ihanalta, kun sileä, kaunis iho tulee alta esiin, ja huono iho lähtee päältä pois. Tuo 15% happo on itselleni passeli. 10% on liian mieto, ja 20% tuntuu liian kovalta, tai se ainakin kirvelee laittaessa todella paljon.
Tilasin ainetta täältä: http://naturalskin.suomalainenverkkokauppa.fi/tuote/30/activesolutions-salisyylihappokuorinta-30ml-15
Tuo Active solutions kuorinta on siitä hyvä, että siihen kuuluu mukaan neutralointigeeli.
Suosittelen kokeilemaan, itse en tästä menetelmästä voisi enää luopua! Niin paljon on ihon kunto ollut parempi.
Salisyylihappokuorinta kotona
Kirsi90Kn
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758