No, nyt saan siitä sitten kärsiä.
Olemme tunteneet jo pitkään, mutta emme asu yhdessä. Hänen elämänsä on ollut aikas aallokkoa, josta vasta on pääsemässä kunnolla yli monen vuoden jälkeen. Olen ollut tässä tukena ja töninyt eteenpäin. Kannustanut elämään eteenpäin.
Olen kuunnellut asumiseen liittyvät asiat, eroon liittyneet murheet, lasten kanssa yhteydenpidot, raha-asiat, ym. Aina olen siirtynyt sivuun, jos lapset ovat hänen luokseen tulleet ja pönkittänyt lasten ja vanhemman välistä suhdetta. Kuunnellut entiseen elämään liittyneet iloiset asiat (joita on useampaan kertaan kertonut).
Hänen tapansa toimia on muuttunut todella radikaalisti ja olen hämmentyneenä seurannut hänen nykyistä oloonsa. Hän ei kerro kuka viestejä laittaa, välillä vastaa heti, välillä vain katsoo kuka viestin laittoi (itse kun aina kerron kuka oli ja jopa näytän hänelle). Puhelinta on pitänyt äänettömällä. Ei kerro menemisiään (itse kerron jopa lenkille lähtemiset). Ei kerro, jos lapset on hänen luonaan. Ei koskaan pyydä luokseen (minä sinne aina itseäni tyrkytän tai pyydän, että hän tulisi luokseni).
Nyt sitten hän loukkaantui, kun tiedustelin häneltä asiaa, että onko hänellä joku kierroksessa. Hänen mielestään, hän on näyttänyt minulle kuinka paljon minusta välittää, eikä sellaista tekisi. Haluan puhua asioista niiden oikeilla nimillä, enkä halua jättää sisälleni asioita hautumaan. No, tilanne on se, ettei hän taida pystyä minulle sitä anteeksi antamaan, vaan ero tulee.
Kysyin kumppanilta, onko hänellä joku kierroksessa
4
208
Vastaukset
- Ikäväsanoa
Jos tuosta ero tulee, niin tulee kyllä helposti. Muutenkin vaikuttaa, että mies on aika itsekäs ja sinä et ole hänen prioriteeteissaan kovin korkealla sijalla.
- eiymmärrä
Voi vittu, miksi te naiset kattelette tollasia!!!!!!?????? Ei siis mitään rajaa..................kiitos mieluummin yksin
- Pettäjäntieontuskainen
V...u ainainen ikuinen lause,ei ole ketään muita,mutta se puhelinsalailu on varma merkki siitä,et muitakin tärkeitä on.Luottamukselliseen suhteeseen ei kuulu salailu.Vai?
- Kipeänäeisaaunta
Näinhän se on, ei kuulu salailu. Itselläkin edellisessä suhteessa mies piti puhelinta lopulta takkinsa taskussa ja kävi vähän väliä takkinsa luona, itse sanoi lopulta kohteliaasti, että tunteensa oli kuolleet, mutta tuttujen kautta sain tietää hänellä olleen jo jonkun toisen. No ilmankos tunteet olivat kuolleet. Nykyisellä samankaltaista oirehtimista, ja itse sanoinkin suoraan, että kyllä hän voi puheluitaan hoitaa ja viesteihin vastata läsnäollessanikin, ei se minua loukkaa. No lopulta hän kertoi, että hänellä on harrastuskuvioista joku naispuolinen tuttava, jonka kanssa pitää säännöllisesti yhteyttä harrastusasioista jutellen. Kun oltiin jo välejä pistämässä poikki, niin kuvitteli, että minä olen sotkenut hänen ja tämän naisen välit, kun tähän naiseen ei saanut yhteyttä. Itse en edes tiedä naisen nimeä ja eikä ole tapana toisen puhelintietoja kaivella, mutta huomasin vain sen, että vähänpä hän minuunkaan luottaa, jos kuitenkin monta vuotta ollaan jo seurusteltu. Kyllä sellaisen perusluottamuksen suhteessa pitäisi olla kunnossa ja tulisi toinen toiselleen kertoa avoimesti nais- tai miespuoleisista kavereistaankin. Itsellänikin on työkavereissa miehiä, joiden kanssa joutuu työasioissa joskus soittelemaan, ja tästä kumppani on kyllä tietoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768