Kysyin kumppanilta, onko hänellä joku kierroksessa

joulua_odotellessa

No, nyt saan siitä sitten kärsiä.

Olemme tunteneet jo pitkään, mutta emme asu yhdessä. Hänen elämänsä on ollut aikas aallokkoa, josta vasta on pääsemässä kunnolla yli monen vuoden jälkeen. Olen ollut tässä tukena ja töninyt eteenpäin. Kannustanut elämään eteenpäin.

Olen kuunnellut asumiseen liittyvät asiat, eroon liittyneet murheet, lasten kanssa yhteydenpidot, raha-asiat, ym. Aina olen siirtynyt sivuun, jos lapset ovat hänen luokseen tulleet ja pönkittänyt lasten ja vanhemman välistä suhdetta. Kuunnellut entiseen elämään liittyneet iloiset asiat (joita on useampaan kertaan kertonut).

Hänen tapansa toimia on muuttunut todella radikaalisti ja olen hämmentyneenä seurannut hänen nykyistä oloonsa. Hän ei kerro kuka viestejä laittaa, välillä vastaa heti, välillä vain katsoo kuka viestin laittoi (itse kun aina kerron kuka oli ja jopa näytän hänelle). Puhelinta on pitänyt äänettömällä. Ei kerro menemisiään (itse kerron jopa lenkille lähtemiset). Ei kerro, jos lapset on hänen luonaan. Ei koskaan pyydä luokseen (minä sinne aina itseäni tyrkytän tai pyydän, että hän tulisi luokseni).

Nyt sitten hän loukkaantui, kun tiedustelin häneltä asiaa, että onko hänellä joku kierroksessa. Hänen mielestään, hän on näyttänyt minulle kuinka paljon minusta välittää, eikä sellaista tekisi. Haluan puhua asioista niiden oikeilla nimillä, enkä halua jättää sisälleni asioita hautumaan. No, tilanne on se, ettei hän taida pystyä minulle sitä anteeksi antamaan, vaan ero tulee.

4

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikäväsanoa

      Jos tuosta ero tulee, niin tulee kyllä helposti. Muutenkin vaikuttaa, että mies on aika itsekäs ja sinä et ole hänen prioriteeteissaan kovin korkealla sijalla.

    • eiymmärrä

      Voi vittu, miksi te naiset kattelette tollasia!!!!!!?????? Ei siis mitään rajaa..................kiitos mieluummin yksin

    • Pettäjäntieontuskainen

      V...u ainainen ikuinen lause,ei ole ketään muita,mutta se puhelinsalailu on varma merkki siitä,et muitakin tärkeitä on.Luottamukselliseen suhteeseen ei kuulu salailu.Vai?

      • Kipeänäeisaaunta

        Näinhän se on, ei kuulu salailu. Itselläkin edellisessä suhteessa mies piti puhelinta lopulta takkinsa taskussa ja kävi vähän väliä takkinsa luona, itse sanoi lopulta kohteliaasti, että tunteensa oli kuolleet, mutta tuttujen kautta sain tietää hänellä olleen jo jonkun toisen. No ilmankos tunteet olivat kuolleet. Nykyisellä samankaltaista oirehtimista, ja itse sanoinkin suoraan, että kyllä hän voi puheluitaan hoitaa ja viesteihin vastata läsnäollessanikin, ei se minua loukkaa. No lopulta hän kertoi, että hänellä on harrastuskuvioista joku naispuolinen tuttava, jonka kanssa pitää säännöllisesti yhteyttä harrastusasioista jutellen. Kun oltiin jo välejä pistämässä poikki, niin kuvitteli, että minä olen sotkenut hänen ja tämän naisen välit, kun tähän naiseen ei saanut yhteyttä. Itse en edes tiedä naisen nimeä ja eikä ole tapana toisen puhelintietoja kaivella, mutta huomasin vain sen, että vähänpä hän minuunkaan luottaa, jos kuitenkin monta vuotta ollaan jo seurusteltu. Kyllä sellaisen perusluottamuksen suhteessa pitäisi olla kunnossa ja tulisi toinen toiselleen kertoa avoimesti nais- tai miespuoleisista kavereistaankin. Itsellänikin on työkavereissa miehiä, joiden kanssa joutuu työasioissa joskus soittelemaan, ja tästä kumppani on kyllä tietoinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe