Te ,jotka olette ikäkuulon takia aloittaneet kuulokojeen käytön viimeisen 5 VUODEN AIKANA,KERTOKAAPA KOKEMUKSIA.mikä merkki/malli on ollut miellyttävin käyttää ja mistä Turussa olette hankinut laitteen jne.
Jokainen on tietysti yksilö,ymmärrän sen.Oma kuuloni on ollut jo muutaman vuoden ollut alentunut,jolloin joudun sanomaan vaimolle,että sanoppa se uudestaan-olen urheileva 74v.Vaimo kyllä kuulee kaikki minun puheeni.
Hyvä kuulolaite,mistä?
4
780
Vastaukset
- Korvalääkärillevaan
Olisi viisainta mennä tutkimuksiin minkälainen kuulonalenema on ja sitä kautta ne kuulokojeet sitten järjestyy jokaiselle sopiva malli.
- KysyKuulosta
Kannattaa ehkä ensin kokeilla julkisen puolen kojeita, sitten vertailla yksityispuolen eri merkkejä. Vain vertailemalla tiedät.
Jos et halua jonottaa, ja olet valmis maksamaan palvelusta ja valinnanvarasta, niin varaa aika yksityiseen liikkeeseen. Monet niistä myy useampaa merkkiä, joten pyydät rohkeasti saada vertailla niitä. Jokin kustannus siinä voi olla, "omariski" kun käyttää kuulontutkijan aikaa enemmän eri malleja kokeillessa. Mutta jos maksaa 2000/laite niin se kyllä kannattaa.
Mieti myös, missä tilanteissa käytät kojetta, eli miten paljon tekniikkahienouksia tarvitset, millainen puhelin sinulla on, mitä harrastuksia, paljonko haluat itse säätää kuuntelua ym. Silloin sinulle löytyy paras henkilökohtainen ratkaisu. Onnea. - Puolikuuro
TYKSIN kuulohuoltoon. Sieltä saat ilmaiseksi asialliset kuulolaitteet.
- Siitä_se_alkaa
Lääkärin lähetteellä tutkimuksiin jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745608- 353141
- 432748
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402082Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272065Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 1001844
- 1741782
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171258