Te ,jotka olette ikäkuulon takia aloittaneet kuulokojeen käytön viimeisen 5 VUODEN AIKANA,KERTOKAAPA KOKEMUKSIA.mikä merkki/malli on ollut miellyttävin käyttää ja mistä Turussa olette hankinut laitteen jne.
Jokainen on tietysti yksilö,ymmärrän sen.Oma kuuloni on ollut jo muutaman vuoden ollut alentunut,jolloin joudun sanomaan vaimolle,että sanoppa se uudestaan-olen urheileva 74v.Vaimo kyllä kuulee kaikki minun puheeni.
Hyvä kuulolaite,mistä?
4
782
Vastaukset
- Korvalääkärillevaan
Olisi viisainta mennä tutkimuksiin minkälainen kuulonalenema on ja sitä kautta ne kuulokojeet sitten järjestyy jokaiselle sopiva malli.
- KysyKuulosta
Kannattaa ehkä ensin kokeilla julkisen puolen kojeita, sitten vertailla yksityispuolen eri merkkejä. Vain vertailemalla tiedät.
Jos et halua jonottaa, ja olet valmis maksamaan palvelusta ja valinnanvarasta, niin varaa aika yksityiseen liikkeeseen. Monet niistä myy useampaa merkkiä, joten pyydät rohkeasti saada vertailla niitä. Jokin kustannus siinä voi olla, "omariski" kun käyttää kuulontutkijan aikaa enemmän eri malleja kokeillessa. Mutta jos maksaa 2000/laite niin se kyllä kannattaa.
Mieti myös, missä tilanteissa käytät kojetta, eli miten paljon tekniikkahienouksia tarvitset, millainen puhelin sinulla on, mitä harrastuksia, paljonko haluat itse säätää kuuntelua ym. Silloin sinulle löytyy paras henkilökohtainen ratkaisu. Onnea. - Puolikuuro
TYKSIN kuulohuoltoon. Sieltä saat ilmaiseksi asialliset kuulolaitteet.
- Siitä_se_alkaa
Lääkärin lähetteellä tutkimuksiin jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30411676
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425319- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304299On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145