Olenko pervo?

vähän_vaivaa

Minua viehättävät jollakin tapaa "vammaset" ihmiset. Esimerkiksi jos joku linkuttaa tai kävelee muuten huonosti. Tai joku muu silmiinpistävä vaikeus, henkinenkin käy: ujous, haluaa olla omissa oloissaan.

Onko sairasta? Onko tälle nimeä, että voisin etsiä netistä?

40

1067

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toi nyt menee jo fetissin yli,alaikäiset lapset ja vammaset kun rupee kiihottaamaan aikuista,kannatta ottaa psykiatriin yhteyttä,ne edustaa semmoista asiaa ainakin mulle että jos nään tai kuulen niin tekijältä lähtee pääirti vaikka olis kuinka iso kaveri. Sillä lapset ja vammaiset eivät pysty puolustautumaan.....jos oli provo,mitä toivon.....muuten hae apua ennen kun toteutat mitään sairasta.

      • uupikko

        Mielestäni kommenttisi vammaisista on sairaampi kuin aloittajan kysymys. Ei kait se että on jokin vamma tee ihmisestä seksuaalisesti vähempää kuin terve ihminen? Ja lapsista aloittaja ei puhunut mitään. Eli sanoisin että jos aloittaja löytää itselleen esim. Liikuntavammaisen seksiseuralaisen asia on täysin ok.

        Piiukon sen sijaan kannattaa tarkistaa käsityksiään.


      • uupikko kirjoitti:

        Mielestäni kommenttisi vammaisista on sairaampi kuin aloittajan kysymys. Ei kait se että on jokin vamma tee ihmisestä seksuaalisesti vähempää kuin terve ihminen? Ja lapsista aloittaja ei puhunut mitään. Eli sanoisin että jos aloittaja löytää itselleen esim. Liikuntavammaisen seksiseuralaisen asia on täysin ok.

        Piiukon sen sijaan kannattaa tarkistaa käsityksiään.

        Riipuu vähän miten ajattelee asiaa,voi sitä ajatella noin kun sinä....mutta jos puhutaan aiheena fetissi ja leikit....tulee väkisin mieleen muuta kun tuommoinen suvakki ajattelu jostain seurustelusta liikutavammaisen kanssa,näitä tapauksia on vain liikaa missä vammaista käytetään hyväksi ns.terveen toimesta,siksi sekoitin siihen myös lapset koska ovat yhtä haavoittuvia kuin vammaiset täällä terveiden kukkahattu tätien mailmassa,tää on suht raaka paikka elää,terveenäkin.


      • neitijäärä
        uupikko kirjoitti:

        Mielestäni kommenttisi vammaisista on sairaampi kuin aloittajan kysymys. Ei kait se että on jokin vamma tee ihmisestä seksuaalisesti vähempää kuin terve ihminen? Ja lapsista aloittaja ei puhunut mitään. Eli sanoisin että jos aloittaja löytää itselleen esim. Liikuntavammaisen seksiseuralaisen asia on täysin ok.

        Piiukon sen sijaan kannattaa tarkistaa käsityksiään.

        Uupikko oletko miettinyt loppuun asti puhuessasi....

        http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2015113020754583_fd.shtml

        Piiukolle pisteet,harva mies uskaltaa puolustaa vammaisia ja lapsia kuin sinä,kiitos!


      • Anonyymi
        piiukko kirjoitti:

        Riipuu vähän miten ajattelee asiaa,voi sitä ajatella noin kun sinä....mutta jos puhutaan aiheena fetissi ja leikit....tulee väkisin mieleen muuta kun tuommoinen suvakki ajattelu jostain seurustelusta liikutavammaisen kanssa,näitä tapauksia on vain liikaa missä vammaista käytetään hyväksi ns.terveen toimesta,siksi sekoitin siihen myös lapset koska ovat yhtä haavoittuvia kuin vammaiset täällä terveiden kukkahattu tätien mailmassa,tää on suht raaka paikka elää,terveenäkin.

        Normaalia tervejärkistä liikuntarajoitteista aikuista ei voi kovin iisisti käyttää hyväksi,ellei nyt ihan raiskaukseen mennä ja sehän voi valitettavasti osua kenen tahansa kohdalle.
        Tuolle fetissille on nimi ja se on "Devotee".
        On liikuntaesteisiä jotka tekevät rahaa tuolla fetissillä myyden esim seksikkäitä kuvia itsestään, omasta päätöksestään.
        Jos kyse on aikuisista täyspäisistä ihmisistä, ei joku kehon rajoite tee ihmisestä säälittävää uhria.
        Itselläni on vamma ja olen myös hyvin seksuaalinen ihminen, en kuitenkaan haluaisi seurustelukumppaniksi ihmistä jolle vammani olisi fetissi,koska itse koen vamman olevan vain pieni osa minua ihmisenä.


      • Anonyymi

        Alaikäisiin ei tietenkään missään nimessä tule kenenkään kajota, mutta mielestäni seksuaalinen kiinnostus "vammaisista" on mielestäni vähän samaa luokkaa siitä, että on kiinnostunut sairaalloisen lihavista naisista, joille liikkuminenkin tekisi vaikeaa, eli eikö se kuitenkin ole ihan yhtälailla jonkin sortin fetissi? Hain englanniksi asiaa ja löysin, että termillä "devotism", joka taitaa olla englannin kielinen termi asiasta, jolla löytyy lisää tietoa hakukoneista.

        Onhan se varmasti yleisempää kuin ensialkuun kuvittelisi, koska siitä on nettisivujakin ja tässä, jos haluaisi nimenomaan deittailla vammaisia:
        https://handicappedlovers.com/20-best-dating-sites-for-people-with-disabilities/


    • kaikki-ollaan-outoja

      Hoivavietti voi kyseessä, kun kiinnittää huomiota tuollaiseen. Mutta kun tuohon liittää seksuaalisuuden, niin jonkinlainen avuttomuuden ihannointikin voi tulla kyseeseen.

    • ingvarmönssön

      Itsellä on liikuntavamma ja olen oikeastaan elämäni aikana tavannut yhden ns. terveen naisen joka on lyönyt kaikki kortit peliin kerralla ja ollut aloitteellinen, mut sit ku on asioita jotka taas menee pieleen, niin se siitä.
      AP. Kaiketi mies... niin on kait niin itseään täynnä, että saa sanoa mitä vaan kun itsellä on asiat kunnossa.... Ei kannata ottaa kantaa asioihin jos ne ei ole omia....
      Mut asianosaisena... kyllä se joskus kiukuttaa ku joku tulee liian lähelle eikä sit sano kuitenkaan asiaansa.

    • Elovenanainen

      Ollut kehitysvammaisten parissa töissä ja täytyy kyllä suoraan todeta oma mielipiteeni: En ymmärrä. Sanon nyt suoraan, kehitysvammaisilla miehillä myös voi olla erektio kun heitä pestään, pitää muistaa että he ovat ihmisiä myöskin mutta jos tunnet itse vammaa kohtaa tällaista halua, ei ole normaalia. Mene heidän pariin niin viimeistään huomaat. Unohda koko juttu. Pyydän.

      • Kiitos tuesta,näin minäkin yritin noissa kirjoituksissani sanoa,ehkä hieman kärkkäämin koska joku suvakki halusi väkisin ymmärtää sen väärin.....aloittaja hae apua ja unohda mitä oletkaan tekemässä.


      • Anonyymi

        Ehkei häntä ihan kehitysvammaiset kiinnostakaan, vaan esim. liikunta tms. vammaiset.


    • Mustangp51

      Minua lähinnä naurataa sun tuo koomminen kirjoitus. Voi voi sanottiin Helsingin lentokentän tullissa. Voi hyvä jumala sun kanssas. Etkö sää tiedä vaiko etkö sää halua tietää. Se on selvä asia että tunteet on kaikilla olipa se ihminen terve tai jollain tavoin erillainen. Eihän se nyt ole sille este. Hölmöhän sää oot ja ettäs kehtaat kysyä tollasta epäolennaista tyhmää. Hölmö mikä hölmö. En minäkään ymmärtänyt tota kysymystä.

      Vai vihättää!! Miksi justiinsa nikuttava kävely voi olla ihan normaali ihminenkin joka on satuttanut jalkansa sillä ontuu. Olet kyllä melkoinen torka pervo tolvana kun toisen vamma on sulle kyyläämisen aihe. Kuule mene hoitoon tuon sun käytöksesi takia. Ei ketään saa seurata pelkän vamman tai ujouden taika muun syyn takia.

      Lopeta heti se kyylääminen. Tuo on sopimatonta käytöstä.Minkä ikäinen muuten olet? Miksi sää kyyläät vammaisia? Sekin on epärehellistä käytöstä!!!

      • kaikki-on-tasa-arvoisia

        Miksi ei voisi pitää esim. ujoista tyypeistä sillai, enemmän kuin jostakin rohkeasta heti asiaan menevästä. Makuja on niin monia. Jos vaikka ujosteleva käytös kiinnostaa, niin silloin se kiinnostaa. Eiköhän ne vammaiset ja muut halua seksiä siinä kuin muutkin, joten kiinnostus heitä kohtaan on ihan paikallaan, jos joku sitä haluaa. Hyväksikäyttö on kokonaan toinen asia, jossa vastapuoli on avuton vastustamaan, jos ei halua.


      • mistäteitäriittää

        Ei ujo ihminen ole mikään vammanen,se on ujo! Voi vittu,mistä teitä tyhjäpäitä sikiää.


      • Kutsuni---

        Kun ei muuten onnistu!


      • VeskuJaSimo
        Kutsuni--- kirjoitti:

        Kun ei muuten onnistu!

        Spede!


      • Anonyymi
        Kutsuni--- kirjoitti:

        Kun ei muuten onnistu!

        Sinähän tuon tiedät.


    • ingvarmönssön

      se jos jollain ns. terveellä on "fetissi" vammaista kohtaan, niin siihen ei oo muuta apua kuin se, että tutustuu tälläiseen ihmiseen ja jollain tapaa sit lähestyy seksin kanssa.....
      Ne silmiin tillittäjät alkaa riittää, niitä on nähty jo liikaa. Kyllä asioista saa tulla puhumaan, jos sille tuntuu...

    • Dndudjdmd

      Aikas tuomitsevia vastauksia.. Aivan kuin olisit nyt heti raiskaamassa jonkun puolustuskyvyttoman ihmisen. Mina en sellaista kasitysta viestistasi saanut. Mitas kukaan mieltymyksilleen mahtaa! Mutta olen samaa melta etta terapia voi olla hyva ratkaisu ainakin jos sua itseasi hairitsee tama "viehatys"..
      Toivottavasti loysit tietoa muualta!

    • hfghj

      Olen itsekin perverssi mutta aloittaja on oikeasti pimeä.

    • aloittajahoitoon
      • Anonyymi

        Kyllä vammaisillakin pitää olla yhtäläinen oikeus tulla raiskatuksi.


      • Anonyymi

        Ei ole kyse minkään sortin raiskauksesta, jos molemmat ovat aikuisia ja asiassa on molempien suostumus.


    • Anonyymi

      Hei , olen 51 v nainen , kerron mitä tapahtui viisi vuotta sitten . Veljeni tuli kylään yhtenä perjantaina , otettiin vilnaksia ja käytiin saunassa , kaikki samaan aikaan , mieheni , veljeni ja minä . Huomasin saunassa kun veljeni vilkuili minun posliini pilluani ja tissejä , saunan jälkeen veljeni lähti käymään , lähikapakassa ja me mieheni kanssa jäätiin istumaan olkkarii , hänhän meni nukkumaan jo illalla kymmeneltä kun oli niin kännissä , minä jäin istumaan iltaa yksin . Veljeni tuli jo noin 6hdentoista aikaan takaisin , ( minulla ei ollut muuta kuin pyyhe ympärilläni ) istuttiin olohuoneen sohvalla ja otettiin paukkuja , minäkin aloin humaltumaan , en huomannut heti että , pyyhe oli auennut ja tissit näkyivät , veljeni puristi minua tissistä ja sanoi , minulla on hyvät tissit , isot ja vielä ihan hyvät . Menin vähän hämilleni ja sanoin haluatko antaa suukon niille ja otin kokonaan pyyhkeen pois . Veljeni rupesi imemään nännejä , huomasin että , hänen housuissa puolitti . Siirsin hänen kätensä jalkojeni väliin , hänhän heti työnsi sormen pilluuni ja siveli klitorista no , kiihotuin . Sanoin veljelleni , minäkin haluan kokeilla sinun kyrpää , hän riisui itseltään kaikki vaatteet ja hänellä seisoi mahtavana , oli aika iso kyrpä ainakin kakskyt senttinen tai yli , otin varresta kiinni ja liikutin kättäni edestakaisin , hän pyysi ota suuhun ja niin minä otin . Sanoin hänelle että , minäkin haluan että , nuolet minun pillua , veljeni hän meni heti jalkojen väliin ja aloitti nuolemisen , tunsi kun orgasmi oli tuloillaan painoin hänen päätään pillulla i ja silloin sain orgasmin . Veljeni nousi ja sanoi että , hän haluaa naida minua , sanoin saat . Menimme toiseen huoneeseen , ennen sitä kävin miestä i katsomassa , siellä hän kuorsasi . Menin toiseen makkarin sängylle selälleen ja heti veljeni tuli minun jalkojeni väliin ja työnsi kyrpä sä minun pilluun ja aloitti nussimisen , kysyi saako päästää sisään , sanoin saat . Hän nussi minua kauan ja sain orgasmeja ja hänkin tuli , kaartiin siinä päällekkäin vielä hetki ja hän sanoi ettei ole saanut pillua pitkään aikaan ja saako hän minun pillua vielä uudestaan , sanoin hänelle , saat nussia minua niin paljon kuin haluat . Otimme vielä uudestaan sen illan aikana ja menimme nukkumaan sen jälkeen . Aamulla oli kyllä aikamoinen korkkia ja krapula , en kehdannut katsoa veljeni , mieheni kysyi miten meillä ilta oli mennyt kun hän oli lähtenyt niin aikaisin nukkumaan , sanoin että , hyvin ilta meni tulin myöskin aikaisin nukkumaan , huomasin kun veljeni vilkaisi minua . Otimme vilnaksia sinäkin päivänä ja istui veljeni vieressä , aina kun mieheni oli jossain muualla ettei hän nähnyt meitä , veljeni suuteli minua ja siveli jalkojen välistä ja tisseistä , kun minulla ei ollut muuta vaatetta kuin saunatakkin . No mieheni otti heti päivällä vähän liikaa ja Sani menevänsä vähäksi aikaa ottamaan torkut , kävin vilkaisemaan häntä , nukkui . Riisuin saunatakkin keittiössä ja menin nojaamaan keittiön pöytään ja kutsui veljeäni , hänhän huomasi heti , mitä hänen pitää tehdä , hän riisui vaatteensa ja huomasin että ,veljelläni seisoo , pyllisti ja sanoin , työnnä kyrpäsi sisään ja hänhän työnsi , oikein auttaisi sen pillun pohjaan asti . Veljeni nussi minua kauan ja kun orgasmi tuli niin hän laittoi kätensä minun suun eteen , sitten hän päästi siemenet sisään. ( Olin ajatellut eilen että , mitä jos vaikka veljeni siirtäisi minut ja odottaisin hänelle lasta . ) Mutta onneksi en tullut raskaaksi vaikka en käytä ehkäisyä . Annoin vielä illalla veljeni nussia minua ja hänhän nussi , kaksikin kertaa . Onneksi mieheni ei tiedä mitään veljeni ja minun touhuista mitään , eikä saa tietää . Kyllähän veljeni on nussinut minua šenkin lääkkeen monta kertaa ja hän tuleekin ensi viikonloppuna käymään , hän on käynyt meillä aika tiheästi ja me hänellä , olen vähän ihastunut häneen ja hän minuun .

      • Anonyymi

        Olisi ihana nussia sinua kahdestaan veljesi kanssa. M40


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ihana nussia sinua kahdestaan veljesi kanssa. M40

        Minkä kokoinen kalu sinulla on ja mistä päin . Ehkä , haluaisiko vierasta , panemaan minua . Haluatko paljaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä kokoinen kalu sinulla on ja mistä päin . Ehkä , haluaisiko vierasta , panemaan minua . Haluatko paljaalla.

        Satakunnasta 17/4,5 kalulla.
        Saat kyllä paljaalla, jos haluat.
        Itsekin nautin siitä enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satakunnasta 17/4,5 kalulla.
        Saat kyllä paljaalla, jos haluat.
        Itsekin nautin siitä enemmän.

        Voi ku ihanaa!
        Pistinki sulle meiliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ku ihanaa!
        Pistinki sulle meiliä.

        Mihin mahdoit laittaa, kun en ole yhteystietojakaan laittanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin mahdoit laittaa, kun en ole yhteystietojakaan laittanut?

        Täällähän on listoja. Niistä valitsin sopivalta tuntuvan ja vastaanotta oli ilmeisen tyytyväinen saamaansa postiin. Ehkä et ollut juuri sinä, mutta eihän sillä ole väliä. Asiahan on se mikä merkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satakunnasta 17/4,5 kalulla.
        Saat kyllä paljaalla, jos haluat.
        Itsekin nautin siitä enemmän.

        No , sinulla on aika hyvän kokoinen kalu ja saa tosiaankin minua panna paljaalla ja spermat haluan sisään . Kysyn mitä veljeni on asiasta mieltä , haluaako hän jakaa minut toisen kanssa . En tiedä , milloin menen veljelleni mutta , hänkin asuu Satakunnassa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No , sinulla on aika hyvän kokoinen kalu ja saa tosiaankin minua panna paljaalla ja spermat haluan sisään . Kysyn mitä veljeni on asiasta mieltä , haluaako hän jakaa minut toisen kanssa . En tiedä , milloin menen veljelleni mutta , hänkin asuu Satakunnassa .

        Oletko jo jutellut tästä veljesi kanssa ? ;))


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitähän tuohon aloitukseen sanoisin. No en sano mitään. Itse liikun apuvälineillä jotenkin ja niin tekee hyvin useat kaverinikin, kun pyörin niissä ympyröissä jatkuvasti. Ongelmat on yhteiset, mutta jokaisella omansalaiset. Laulun sanoja suomentaen: sulla on Sinun ongelmasi, minulla on omat. Yleensä emme puhu näistä asioista mitään, ja jos seksikumppanilla on liikkumisen kanssa hankaluuksia, niin aina niistä on selvitty, jopa ystävällisen avustajan myötävaikutuksella.

    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­­tsum­­­me sinu­­t kä­­ymään uude­­ssa cha­tis­­­sa! Mei­tä on yli mil­jo­ona! 👉 http://5555501.com/H/5LhGX 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uusi s­ek­­­sitea­tteri ava­­­utu­­­u Suome­­en! Kutsu­­mme kai­­kki­­­. Ilmo­­it­­­tau­tum­ine­­­n ryhmä­­ämm­­e tääl­l­­­ä - http://5206699.com/H/Hx8B 👈

    • Anonyymi

      Tääl­­­t­ä löydä­­­t nop­easti sukupu­­olta, suh­­­tei­ta, tre­­­ff­it 👉 http://3422111.com/H/Y8ej 👈

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe