Joulu- tai tammikuussa lämpimään

Viivi777

Hei.

Olen 38-vuotias elämänmyönteinen ja iloinen nainen vailla matkaseuraa. Olen ajatellut kohteeksi esim. Kanariaa, Egyptiä, Thaimaata tai vaikka Teneriffaa. Minimissään haluaisin lomailla kaksi viikkoa. Viikkokin käy tarvittaessa. Ajankohta joulukuun alku 2015 - helmikuun puoliväli 2016. Olen joustava ajan suhteen.

Olen matkustellut melko paljon kaksin ja viime aikoina ihan itsekseni, sinkku kun olen :) Tänä vuonna viisi etelänreissua on tullut heitettyä.

Haen huumorintajuista auringossa viihtyvää reissukaveria. Voit olla nainen tai mies, minkä ikäinen tai kokoinen tahansa, sillä ei ole merkitystä kunhan kemiat kohtaa. En etsi kädestäpitäjää sillä pärjään ihan hyvin yksinkin. Mutta juttuseura olisi tervetullutta.

Laita s-postia piakkoin jos on samansuuntaisia suunnitelmia. T. Mervi
[email protected]

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        3
        1403
      2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        18
        1063
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        13
        999
      4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

        ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
        Tv-sarjat
        18
        996
      5. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        4
        974
      6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        2
        881
      7. 3
        880
      8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        4
        879
      9. En koskaan

        Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
        Ikävä
        49
        870
      10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        1
        868
      Aihe