Puolustusvoimat turvaamaan tytöt ja naiset

Kahden.tytön.äiti

Vieno pyyntöni Suomen Puolustusvoimille: tulkaa syöttämään sitä jarrua tänne Kempeleen vastaanottoksekukseen ja turvaamaan naisten vapaa liikkuminen.

6

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PääLaellaan

Kapiukot on valjastettu mamubisnekseen, niitä on turha apuun huudella. Puolustusvoimien pitäisi puolustaa omaa kansaa, eikä vierastaistelijoita.

• nähty-on

Ei täällä ainakaan polliisi saa mitään järjestystä valvottua, isommat voimat kaduille.

• totta.puhuen

Tuleeko puolustusvoimat rantalomallekin mukaan? Teinitytöillä ja heidän äideillään nimittäin on yleensä jo lomaromanssin kaltaista kokemusta näistä pojista ja miehistä. Näitä entisiä turvapaikanhakijoita on paljon Kreikassakin turistipaikoissa töissä ja asumassa. Ja Turkissa nyt varsinkin.

• kyntäjän.poika

Jos onkin, niin *romansseissa* on molemminpuoleinen suostumus. Ei yksipuolista väkisinkyntämistä ilman toisen suostumusta.

• Soppakanuunastakajahtaa

Jarrun annostusta on lisättävä, sillä nykymäärä ei riitä.
      Eikä sitä pidä laittaa pelkästään jälkiruokiin, sillä kaikki eivät syö niitä.

• Haram

Minkätakia?

Tämä on nyt sitä haluamaanne monikulttuuria ja Rikkautta.

Islamisaatio ei tule sallimaan jatkossa naisten vapaata liikkuvuutta ja pukeutumista suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1326
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1275
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1018
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe