Onpas kiva mennä tiiviiseen väkijoukkoon. Esim suuriin konsertteihin. Kiihoittavaa olla ihan tappi tuntumalla. Menen aina jonkun naisen taakse ja vedän kullin esiin ja alan runkata. Kiihoittavaa kun saa heittää lastit naisen persuksille, hameelle tai housuille ;) Sitten nainen kuljeskelee siellä tietämättömänä, vieraat spermat valuen :) Varmaan mukava sitten kotona huomata... Onko muilla näitä hienoja kokemuksia?
Runkkausta väkijoukossa
8
124
Vastaukset
- karirunkk
VOI VITTU ...mee hoitoon
- Ruuhkamies
Voi kiitos rakas. Olet ihana. Olisi kiva runkata päällesi. Samalla kun haistelet äitisi vanhoja aluskalsareita.
- Mitäsvittuah_
Varo vaa pistää sut viel putkaan!
En tykkää väkijoukoista, mutta näyttäydyn urheilukentillä. Joskus tulee lastit housuihin ihmisten joukossa, tosi kiihottavaa. http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/hr-00033-vi.html
- Ruuhkamies
Viikonloppuna se taas tapahtui. Tällä kerralla keskustan pubissa yöllä. Oli niin täynnä paikka, että sain sopivasti kyhnytettyä erään kännisen naisen kylkeen ja lasti irtosi :) Tuntui taivaalliselta kun roiskeet valui naisen kylkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021196
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!37914Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka40890- 102868
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56698Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa44697Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r70625Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s59603- 34596
- 52546