Ei ketään kiinnosta

voisintappaaitseni

Ei ketään kiinnosta...

41

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MikäKiinnostus

Mua nyt kiinnostaa kaikki ihmiset yleisestikki. Jokaisessa on jotain kiinnostavaa. Minut on luotu olemaan kiinnostunut toisten ongelmksta. Se on mun luonto. Mikä sun ajatus muuten on?

• ap__

Ei sua kiinnosta oikeesti.

• edellinen
        ap__ kirjoitti:

Ei sua kiinnosta oikeesti.

Eli tuo oli sun ajatuksesi, ei minun. Mistä noin päättelet, ettei mua kiinnosta? No kerro nyt?

• ap__
        edellinen kirjoitti:

Eli tuo oli sun ajatuksesi, ei minun. Mistä noin päättelet, ettei mua kiinnosta? No kerro nyt?

Ei ketään kiinnosta.

• Ketään ei kiinnosta myöskään minun kohtalo....

• ap__

Kaikki on niin itsekkäitä...

• omaterveyskoetuksella

Minä en nyt ole tuomitsemassa, mutta tiedän ihmisiä jotka valittaa koko ajan ja kun annat tukea, niin silti valitetaan samoista asioista taas hetken päästä. Ymmärrän, että ongelmainen ei tälle välttämättä mahda mitään, kun ammattiapu tai lääkkeetkään ei ole auttaneet tarpeeksi. Sitten jos tämän tyylisiä ihmisiä on useampi elämässä, niin jossain vaiheessa pitää ajatella itseään, kun ei yksinkertaisesti jaksa kuunnella niitä samoja valitusvirsiä koko aikaa. Mikään kun ei tunnu muuttuvan. Ammattiauttajat on suurempia ongelmia varten. Läheiset jaksaa tiettyyn pisteeseen asti kyllä, mutta se käy raskaaksi ajan kanssa. Kaiken lisäksi tulee avuton olo, kun kuuntelet ja yrität antaa neuvoa mutta ne ei ikinä mene perille. On luontaista yrittää auttaa, mutta ihminen elää loppujenlopuksi itseään varten.

• ap__
        omaterveyskoetuksella kirjoitti:

Minä en nyt ole tuomitsemassa, mutta tiedän ihmisiä jotka valittaa koko ajan ja kun annat tukea, niin silti valitetaan samoista asioista taas hetken päästä. Ymmärrän, että ongelmainen ei tälle välttämättä mahda mitään, kun ammattiapu tai lääkkeetkään ei ole auttaneet tarpeeksi. Sitten jos tämän tyylisiä ihmisiä on useampi elämässä, niin jossain vaiheessa pitää ajatella itseään, kun ei yksinkertaisesti jaksa kuunnella niitä samoja valitusvirsiä koko aikaa. Mikään kun ei tunnu muuttuvan. Ammattiauttajat on suurempia ongelmia varten. Läheiset jaksaa tiettyyn pisteeseen asti kyllä, mutta se käy raskaaksi ajan kanssa. Kaiken lisäksi tulee avuton olo, kun kuuntelet ja yrität antaa neuvoa mutta ne ei ikinä mene perille. On luontaista yrittää auttaa, mutta ihminen elää loppujenlopuksi itseään varten.

Minä en valita ja ei silti kiinnosta! Ei niitä kiinnosta.

• omaterveyskoetuksella
        ap__ kirjoitti:

Minä en valita ja ei silti kiinnosta! Ei niitä kiinnosta.

Miten sut sitten muka huomattaisiin jos et tuo asiaasi mitenkään esille? Ei ihmiset lue ajatuksia.

• ap__
        omaterveyskoetuksella kirjoitti:

Miten sut sitten muka huomattaisiin jos et tuo asiaasi mitenkään esille? Ei ihmiset lue ajatuksia.

No sitten ne vois kysyä! Mut ei ne kysy, koska ei niitä kiinnosta!

• Olkaa.te

ensin kiinnostuneita muiden elämästä ja kysykää kuulumisia, niin ehkäpä teistäkin voi joku kiinnostua.

• ap__

Ei mene noin. Ei ihmisiä oikeasti kiinnosta.

• ap__

Kaikki ajattelevat vain itseään. Kaikki tehdään itseään varten. Heikommat tallataan. Olen yliherkkä, mutta olen kovettanut itselleni kuoren, jolla ei ole tunteita. Niin olen selvinnyt tähän asti. En kestä muita ihmisiä. Pärjään itsekin. Kaikki ajattelevat vain omaa etuaan. Pahuus tulee ihmisessä ennemmin tai myöhemmin esille. Ei ketään kiinnosta kuin omat asiat.

• MikäKiinnostus

Minun mielestäni ei saisi olla liian armoton itseään, eikä muita kohtaan. ika moni asia on vain inhimillistä. Maailmassa ei kukaan ole täysin pyhä tai täydellinen. Sinnä se tuleekin se inhimillisyys, että hyväksyy ihmisten ja itsensä epätäydellisyyden. Joillekin asioille voi vain naurahtaa...Oletko petynyt?

• ap__
        MikäKiinnostus kirjoitti:

Minun mielestäni ei saisi olla liian armoton itseään, eikä muita kohtaan. ika moni asia on vain inhimillistä. Maailmassa ei kukaan ole täysin pyhä tai täydellinen. Sinnä se tuleekin se inhimillisyys, että hyväksyy ihmisten ja itsensä epätäydellisyyden. Joillekin asioille voi vain naurahtaa...Oletko petynyt?

Ihmiset ovat ilkeitä. Ei niitä kiinnosta.

• ap__ kirjoitti:

Ihmiset ovat ilkeitä. Ei niitä kiinnosta.

Ihmiset ovat myös vahingoniloisia......

• edelliseltä

Ihmiset ovat vain ihmisiä. On olemassa monenlaisia ihmisiä. Oletko kokenut huonoa kohtelua tai mistä sinulle on tullut tuollainen ajatus, että ihmiset ovat yksistään ilkeitä?

• ap__
        Risto_ kirjoitti:

Ihmiset ovat myös vahingoniloisia......

Niin.

• MikäKiinnostus

Mua nautårattaa tämä ketju. Oikeasti pitäisi olla huolissaan. Tulkaa tänne, niin halaan teitä!!! Pitäisi olla huolestunut, mutta haluaisin vain halata ja rapsuttaa. En säälistä, vaan ihanan inhimillisyytenne tähden te kielteiset ei kiinnosta ihmiset. jetaan jonnekki rantaan.. Ostetaan hampparit Hesestä ja mennään rantaan syömään. Syödään lämpimässä autossa. mää tarjoon teille!!!! Te voitte puhua kaikkea. Mää tykkään kuunneella ihmisiä ja niiden elämää.

• ap__
        MikäKiinnostus kirjoitti:

Mua nautårattaa tämä ketju. Oikeasti pitäisi olla huolissaan. Tulkaa tänne, niin halaan teitä!!! Pitäisi olla huolestunut, mutta haluaisin vain halata ja rapsuttaa. En säälistä, vaan ihanan inhimillisyytenne tähden te kielteiset ei kiinnosta ihmiset. jetaan jonnekki rantaan.. Ostetaan hampparit Hesestä ja mennään rantaan syömään. Syödään lämpimässä autossa. mää tarjoon teille!!!! Te voitte puhua kaikkea. Mää tykkään kuunneella ihmisiä ja niiden elämää.

Ketä ajattelet tässä tilanteessa? Itseäsi.

• EdellinenNakertaa
        ap__ kirjoitti:

Ketä ajattelet tässä tilanteessa? Itseäsi.

Voi olla, onko sillä väliä? Eikö parempi olisinkeskittyä siihen yhdessä oloon ja ja jakamiseenn, niinkuin siihen, kuka ajatyelee ketä ja kuka ei tai ajattelekko ketään. Nuåyt hoksasi. Olet pettynyt itseesi Ole armollinen itsellesi. Ei sitä ainanjaksa ajatella muita. Jos itsellä onnhankala tilanne, niin ei vaan ainan jaksa. Voi ollankatketakin mieli, sekin inhimillistä. Elömän vaikeudet voivat pudottaa pohjalle, muttanuskon, ettämolksinhyvä, kunmolisimjokunauttamassa sieltä ylös, josnomat voimat eivät riitä. Eikä ne aina riitä. Ssnotaan, että itse ihmisen pitäisi r
        pystyä nostamaan itsensä, se on mielestäni totta, mutta yhtä paskaa se on sanoa, jos ei ole paskt omissa housuissa. Lähtisitkö:sinne hampurilaiselle vai et, lähtisitkö jos ajattelen vain ja ainoastaan itseäno, mun mieliksi ? jaksaisitko?

• edellinentilittää

Huh, miyen paljon virheitä! Sori!

• ap__
        EdellinenNakertaa kirjoitti:

Voi olla, onko sillä väliä? Eikö parempi olisinkeskittyä siihen yhdessä oloon ja ja jakamiseenn, niinkuin siihen, kuka ajatyelee ketä ja kuka ei tai ajattelekko ketään. Nuåyt hoksasi. Olet pettynyt itseesi Ole armollinen itsellesi. Ei sitä ainanjaksa ajatella muita. Jos itsellä onnhankala tilanne, niin ei vaan ainan jaksa. Voi ollankatketakin mieli, sekin inhimillistä. Elömän vaikeudet voivat pudottaa pohjalle, muttanuskon, ettämolksinhyvä, kunmolisimjokunauttamassa sieltä ylös, josnomat voimat eivät riitä. Eikä ne aina riitä. Ssnotaan, että itse ihmisen pitäisi r
        pystyä nostamaan itsensä, se on mielestäni totta, mutta yhtä paskaa se on sanoa, jos ei ole paskt omissa housuissa. Lähtisitkö:sinne hampurilaiselle vai et, lähtisitkö jos ajattelen vain ja ainoastaan itseäno, mun mieliksi ? jaksaisitko?

Mutta kyllä pitäisi muidenkin asiat toista kiinnostavan! En ole pettynyt itseeni, vaan muiden ihmisien käytökseen. Puhutaan vaan omista asioista. Ei olla todellisesti kiinnostuneita mitä toiselle kuuluu! Ei kukaan välitä, eikä ketään kiinnosta. Ihmisiä vain kiinnostaa sinun status ja muut menestyksen rippeet. Mitä siinäkin kysellään? Ajatellaan vain omaa hyötyä. Oletetaan, että kaikki on hyvin aina. On kiva kertoa ja jakaa kuinka toinen on epäonnistunut ja tallata toinen ihan maan tasalle. Itse pärjää paremmin, itsellä on enemmän rahaa, parempi työ, rikas suku. Voidaan syrjiä toista, jos ei ole varaa ostaa kalliita tuotteita. Jos ei ole varaa hienoon asuntoon. Jos ei pärjää koulussa. Entä jos on syntynyt tälläiseksi? Entä, jos omistaa sairauden? Jos on yliherkkä? Ei ihmiset edes näitä toisista tiedä, koska eivät edes kysy. Ei niitä kiinnosta, ei ketään kiinnosta.

• edellinen
        ap__ kirjoitti:

Mutta kyllä pitäisi muidenkin asiat toista kiinnostavan! En ole pettynyt itseeni, vaan muiden ihmisien käytökseen. Puhutaan vaan omista asioista. Ei olla todellisesti kiinnostuneita mitä toiselle kuuluu! Ei kukaan välitä, eikä ketään kiinnosta. Ihmisiä vain kiinnostaa sinun status ja muut menestyksen rippeet. Mitä siinäkin kysellään? Ajatellaan vain omaa hyötyä. Oletetaan, että kaikki on hyvin aina. On kiva kertoa ja jakaa kuinka toinen on epäonnistunut ja tallata toinen ihan maan tasalle. Itse pärjää paremmin, itsellä on enemmän rahaa, parempi työ, rikas suku. Voidaan syrjiä toista, jos ei ole varaa ostaa kalliita tuotteita. Jos ei ole varaa hienoon asuntoon. Jos ei pärjää koulussa. Entä jos on syntynyt tälläiseksi? Entä, jos omistaa sairauden? Jos on yliherkkä? Ei ihmiset edes näitä toisista tiedä, koska eivät edes kysy. Ei niitä kiinnosta, ei ketään kiinnosta.

Mua kyllä kiinnostaa, mitä muille kuuluu ihan oikeasti. Niin tuollaista on kyllä. Ei kerro kovinkaan kypsästä ihmisestä mielestäni. Jollain tasolla huomaan välillä itsessänikin joitakin noita piirteitä. En ole rikas, minjlla on sairaus ka myös rankkaa, hhvin rankaa tällä hetkellä. En halua kertoa, mitä. Mutta mitä vastaat tuohon hampurilaiselle löhtemiseztä, jos siis olisin kunnossa ja jaksaisin tällä betkellä ajaa autoa. Lähtisitkö ihan tuntematyoman kanssa?

• ap__
        edellinen kirjoitti:

Mua kyllä kiinnostaa, mitä muille kuuluu ihan oikeasti. Niin tuollaista on kyllä. Ei kerro kovinkaan kypsästä ihmisestä mielestäni. Jollain tasolla huomaan välillä itsessänikin joitakin noita piirteitä. En ole rikas, minjlla on sairaus ka myös rankkaa, hhvin rankaa tällä hetkellä. En halua kertoa, mitä. Mutta mitä vastaat tuohon hampurilaiselle löhtemiseztä, jos siis olisin kunnossa ja jaksaisin tällä betkellä ajaa autoa. Lähtisitkö ihan tuntematyoman kanssa?

En tiedä.

• Edelliseltä
        ap__ kirjoitti:

En tiedä.

Lähtisitkö, jos minulla olisi uusi urheiluauto nahka penkkeineen? Tai jos ottaisin hevosvossikan ja ajeltaisiin sillä? Kumpi miellyttäisi enemmän?

• myötätunto

ei kiinnostakaan, mutta eläinkin pitää huolta omistaan. Ihmisen pitäis pystyä parempaan, välittämään laajemmin. Jos ei pysty, niin ei oo mitään..

• ap__

Mutta ei niitä kiinnosta! Oma itsensä kiinnostaa!

• mitäväliämillään

niinpä, ja kun ei kunnioita edes itseään, ei kunnioita ketään.

• ap__
        mitäväliämillään kirjoitti:

niinpä, ja kun ei kunnioita edes itseään, ei kunnioita ketään.

Kyllä ihmiset itseensä kunnioittaa! Kunnioittaa vaikka toisen tallaamisella, jos ei muuten kunnioitukseen pääse.

• hiffaatko

kun kunnioittaa itseään tai Luojaa, kunnioittaa muitakin tasa-arvoisina, vaikka ei pitäisikään heistä. Kaikki elämä on arvokasta ja pyhää. ;)

• ap__
        hiffaatko kirjoitti:

kun kunnioittaa itseään tai Luojaa, kunnioittaa muitakin tasa-arvoisina, vaikka ei pitäisikään heistä. Kaikki elämä on arvokasta ja pyhää. ;)

Minä pidän ihmisistä, mutta en pidä itsekkyydestä.

• MyrkyllisetAjatukset

Ajatukset ovat valintoja: Voit valita myrkyllisiä ajatuksia, jotka myrkyttävät itsesi lisäksi ympäristöä tai sitten rakentavia hyviä ajatuksia, jotka ylläpitävät ja suojelevat elämää. Jossain vaiheessa myrkylliset ajatukset kasvaessaan voivat sairastuttaa. Sitä kutsutaan masennukseksi.

Et aina huomaa sitä, miten myrkylliset ajatukset vaikuttavat, mutta olet kuitenkin vastuussa avun hakemisesta ja siten toipumisestasi. Valinta on sinun. Kukaan ei voi ketään väkisin hengissä pitää.

• ap__

Yksinkertaisesti vastaus löytyy muista ihmisistä. He ovat myrkyttäneet mieleni!

• MyrkyllisetAjatukset
        ap__ kirjoitti:

Yksinkertaisesti vastaus löytyy muista ihmisistä. He ovat myrkyttäneet mieleni!

Mitä väliä, et voita tuolla asenteella mitään. Ihmiset jatkavat tyytyväisenä omaa elämäänsä ja sinä vain pyörit oman napasi ympärillä onnettomana suutelen muita.

• MyrkyllisetAjatukset
        MyrkyllisetAjatukset kirjoitti:

Mitä väliä, et voita tuolla asenteella mitään. Ihmiset jatkavat tyytyväisenä omaa elämäänsä ja sinä vain pyörit oman napasi ympärillä onnettomana suutelen muita.

Syytellen muita tarkoitin, suosittelen kyllä suutelemistakin vaikka virtuaalisesti jos ei muuten, pussss ;).

• ap__

Kunhan vain puran ajatuksiani.

• MyrkyllisetAjatukset

Kaikkea hyvää.

• ap__
        MyrkyllisetAjatukset kirjoitti:

Kaikkea hyvää.

Samoin.

• eikannata

Ei kannata tappaa itseensä koska jokaisen elämään liittyy niitä huonojakin kausia niitä on meillä jokaisella ihmisellä joskus, mutta kyllä meillä on jokaisella taipumus selvitä niistä omalla tavallamme, kun onhan sellainen vanha sanonta, että kyllä se aurinkokin joskus paistaa risukasaanki ja oppia, että pienetkin arjesa olevat asiat voivat olla suuria ja rakaisevia jokaisen ihmisen elämässä eteenpäin, ja uusi päivä tuo taas lisää valoa elämäämme.

• kierrätykseen

Mua kiinnostaa mitä kaikkea sulta jää? Millainen telkkari ja muuta tavaraa. Nehän olisi hyvä laittaa kiertoon, ennen kuin lähdet. Rahaahan et enää sitten tarvitse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1149
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      881
    3. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    4. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      319
      639
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      614
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      608
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56