Mikä helkutti että muslimit raiskaa ja häiriköi

olettekoeläimiä

Mikä hiivatti teitä riivaa ettette osaa elää kuten ihmiset elää

9

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaltiainen

Saatana ne on salvettava, ja palautettava muslimivaltioihin.

• dfgdgfdgf

Mitä nuo ukot oikein touhuaa kotomaassaan kun keskellä päivääkin arkena mielenosoituksin riittää tuhansia partalapsia.

• klökölö

Muslimi ukoilla on vapaus tunkea munaansa mihin tahansa ja milloin tahansa. Muissa yhdyskunnissa miehillä muna pidetään pöksyissä, tämä opetetaan pikkupojille ihan alkuunsa. Kaikki rajattomuus on sallittua eläinten valtakunnassa. Pysyisivät siellä omilla laitumillaan.

• Daesh

Muslimi on eläin. Koirakin on korkeampi olento kuin muslimi.

• oululainen

Uutisissa ja lehdissä kerrotaan että on tullut 3000 alaikäista ilman vanhempiaan.

Pitäisi kertoa ,että on tullut 3000 nuortamiesta/poikaa ilman vanhempiaan,Näistä tulijoista on yli 95 % nuoria miehiä. Olisi rehellistä kertoa että on tullut miehiä eikä vääristellä totuutta.

On aivan eri asia jos alaikäisten yksikköön sijoitetaan 30 muslimityttöä kuin, että sijoitetaan 30 muslimikollia raiskaaman seutukunnan alaikäisiä tyttöjä.

Muslimitytöt eivät taatusti raiskaisi eikä muutenkaan häiriköisi.

Hyväksyisin vaikka naapuriin nuorten asumisyksikön kun tietäsin ,että sijoitetaan 30 tyttöä.

En hyväksy paikkakunnalle 30 raiskaavan muslimikollin asumisyksikköä..

• JOO TYÖNTÄKÄÄ NÄ ÄVITUN MUSLIMIT OJAAN

• kukkahattutäti1

Ja has sote maksut nousuun ette arvaa kenen persiiseen menee . Täytyy hän aamulla syödä tasokas hotelli aamiainen ja sit räpelletään ilmasta IPhonea. Sit tasokas päivällinen. Illalla alkaa sit saalistus vietti kasvaa ja pusikko heiluu!! Tai kaislikossa suhisee.. Ja jälleen saatiin rikastettua kulttuuria..

• kauheaeksytys

Ne on egyptiläisiä . Kiroovat Kristusta ja kristittyjä. Opettakaa nuorille että juoksevat karkuun niitä . Väärä profeetta antikristus . Pahat henget.

• VihainenJaSyystä

Luin erään vastaanottokeskuksen vapaaehtoistyöntekijän, naisen, haastattelua aamulehdessä.
      Oli kuulemma tuki ja turva yksin lapsen kanssa tulleelle naispakolaiselle. He kun ovat harvinaisuuksia, ja he saavat pelätä jopa vastaanottokeskuksissa kun muut "pakolaiset" suhtautuvat heihin halveksivasti ja epäkunnioittavasti.

Siinä ihmettelemistä riittää. Kuka tällaisia "miehiä" jaksaa suvaita ja passata ja rahoittaa???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe