Käytämme poikaystäväni kanssa aina kondomia, mutta limakalvokontakti on saattanu tapahtua jossain vaiheessa. Olen kärsinyt kuumeesta, joka saattaa johtua myös flunssasta sekä virtsatientulehduksen kaltaisista oireista. Lisäksi reisiini on ilmestynyt useita finnin tapaisia näppylöitä ilman selvää syytä. Huomasin myös kyljessä ihon rikkoutuman, johon en kiinnittänyt huomiota, mutta tänään huomasin sen kehittyneen kunnon haavaumaksi, jossa on suht. isolta alueelta vereslihalla, enkä keksi syytä sen synnylle. Minua pelottaa ajatus seksitaudista. Osaisinko joku yhdistää oireet?
Seksitaudin oireita?
melba
1
158
Vastaukset
- VoisHyvinkinOlla
Kuppa? Nykyään aika yleinen.. ja vaikka sun BF selittäis mitä, voit olla varma vain omasta seksikäytäytymisestäsi. Käy varmuuden vuoksi sukupuolitautitesteissä, ne ei maksa mitään. Tiesithän, että sukupuolitauti voi tarttua myös nielusta alapäähän ja alapäästä nieluun.. ja nielusta nieluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261750
- 1051225
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381091- 49999
- 130900
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni52897Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240868Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?73757Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55739Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178739