okei eli ostin tänään siis huawei honor 7 ja ongelmana on se että en saa laitettu sim korttia paikalleen koska siihen tarvitaan joku helvetin poistopuikko.. ohjeissa ei sanota että mistä sellasen saa, pakkauksessa ei ollut eikä puhelimessakaan. Pitääkö tää simkortin poistopuikko muka ostaa erikseen vai tuleeko mukana?? eli siis en saa tätä sim kortin luukku jutskaa auki koska tarvitaan poistopuikko.. auttakaa pliis..
KAIKKI JOILLA ON HUAWEI HONOR 7 TÄNNE!!!!
lkijuytfghnm
4
1264
Vastaukset
- vähänmyöhässä..mutta
Joo tämä ketju löytyi kun täräsin samaan ongelmaan ja rupesin googlailemaan. Itse tilasin matkapuhelin opraattorilta puhelimen ja hetken etsittyäni huomasin, että poistopuikko on kiinni pienen pahvipaketin kannessa, minkä sisältä pikaohjeetkin löytyy
- Annehee
Niimpä olikii, kiitos nyt minäkin löysin etsimäni. Tarvisi punaisen rinkulan ympärilleen ja huutomerkin.
- ruumis61
Kiitos neuvosta.oli mullakin hukassa
- Honorillasama
Kiitos, en huomannut minäkään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658