Suomalainen mäkihyppy tällä hetkellä on vitsi, jolle kukaan ei edes jaksa nauraa enää. Mäkihyppy maassamme ei kiinnosta enää muita kuin suomalaisia mäkivalmentajia, joille tärkeintä pelkästään on oman valmennettavan "menestyminen.
Rukan kisat todistavat että myös kisojen järjestäjien ammattitaito on täysi nolla. Mäkihypyn osalta kisat ovat täydellistä pelleilyä. Pelleilyä jolle ei tiedä pitäisikö nauraa vai itkeä.
Valmentaja vaihdosten jälkeen suomalainen mäkihyppy painuu yhä syvemmälle. Anssi Koivuranta todisto jo sen kylmän faktan että yhdistetystä hankituilla taidoilla ei tee mitään mäkihyppymaailmassa.
Sama koskee mäkihistoriamme huonointa päävalmentajaa jani klingaa.
Tänä talvena menestystä on tultava, muuten toivokaamme että hiihtäjämme ovat saaneet oikeanlaisen tankkauksen.
Muussa tapauksessa kotikisoistamme ensi vuonna tulee rukan kisojen kaltainen pannukakku.
Suomalaisen mäkihypyn viimeinen mahdollisuus
3
157
Vastaukset
- Glooooryhunter
Mikä asiantuntija sinä olet? Sinun pitäisi suudella järjestäjiä kaikesta työstä jonka tekevät, ei sitä vittu voi mitään luonnonvoimia vastaan. Ja eikö kiinnosta ketään? Kaikki eivät ole menestyskatsojia jotka lopettavat seuraamisen jos omat ei onnistu, kato niitä videoita kulta-ajoista, mutta anna meidän oikeiden kannattajien katsoa.
- veetyyli
Luonnonvoimia vastaan ei voi mitään, joten nykypelleily ja yhä epävakaammaksi käyvä ilmasto eivät sovi yhteen. Mäkihypyllä ei ole tulevaisuutta ellei tehdä perusteellista muutosta kaikeen mahdolliseen. Nykytilanne on pelkkä vitsi. Ihme, että joku vielä viitsii sitä "tosimielellä" harrastella. Ja tämä koskee koko lajia, suomalaismenestys on ihan sivuseikka.
- täysikymppi
Miksi Harri Olli joukkkueessa? Se mieshän on yhteiskyökelvoton ilonpilaaja. Hyppääjänä täysi nolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432181Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21958Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675