Lyhytjalkainen ja ei niin kovin hyväkuntoinen luontoiluun hurahtanut nainen etsii kaveria päiväretkille lähiluontoon tai ehkä hiukan kauemmaskin.
Onhan luonto oikeasti lähellä sydäntäsi, osaat antaa sille arvoa ja toivottavasti sinua kiinnostais edes joku tai ehkäpä kaikki seuraavista:
- tutustua lähialueen polkuihin ja kansallispuistoihin (jotka ehkä vähän kauempana)
- käydä luontotuvissa (vaikka kauempaakin)
- nauttia luonnon hiljaisuudesta
- kuunnella tuulen huminaa puissa
- paistaa makkaraa nuotiolla
- meloa inkkarilla (vaikka Aurajoessa)
- lumikenkäillä helpossa maastossa
- valokuvailla luontoa
- kiikaroida lintuja lintutorneista
- marjastaa
Olethan n a i s p u o l i n e n ja Iältäsi n.35-55.
Talvea odotellessa, laitahan viestiä tulemaan :
[email protected]
Ps. Olisi kiva jos sinullakin olisi auto käytettävissä
Ps.s. Pitkäjalkaiset, kiitäjät, hikipinkot ja muut suorittajat voitte ohittaa tämän ilmoituksen :)
Ps.s.s Olen hetero! (Ihan vaan tiedoksi)
Päiväretkiseuraa Turusta tai lähialueelta
7
184
Vastaukset
- mirjamimutta
No miksi heterona haet naisseuraa ?
- unhurried
Naisellakin voi olla ystäviä, jotka ovat naispuolisia, ihan vaan tiedoksi, tyhmä!
- unhurried
Tämäkin ilmoitus on yhä voimassa eli vastauksia yhä odotellaan :)
- hehhehseksiseuraa
Taidat olla vähän naivi, vai mitä ?
- unhurried
Parempi naivi kun puutteessa kuten sinä :)
- epätietoinenkoipineen
Kaikilla ketjun lukijoilla on olleet liian pitkät jalat. Mikä on muuten senttiraja?
- unhurried
Ei nyt mitään senttirajoja ole, mutta kaikki lyhytjalkaset sen tietää ettei pitkäkoipisen perässä tahdo pysyä :)
Mulla taitaa olla täysin väärä palsta, vastaustekin ostalta tosi hiljasta, joten poistun nyt täältä, mutta viestiä saa aina laittaa jos luonto on oikeasti lähellä sydäntäsi ja josko ilmoituksessa olleet aktiviteetit edes jotekin kiinnostivat : [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685