Minulla ei ole koskaan ollut hiivaa niin en tiedä voisiko tämä olla sitä, mutta olen huomannut, että alapää alkaa aika pian suihkunkin jälkeen haisemaan. Ei välttämättä hyvin pistävästi, mutta kuitenkin. Vuotoa ei oikeastaan ole, silloin tällöin eikä mitään kutinaakaan kuin joskus harvoin. Voisikohan olla hiivasta kyse tai kenties jonkunlaisesta emättimen ph:n häiriöstä? Mistään taudista ei ole kyse. Vai kuvittelenkohan minä nyt koko asian omassa päässäni. Jos jollain on kokemusta niin kertokaa toki :)
Hiivaa kenties?
1
149
Vastaukset
- kyl.se.selviää
Kun vaimollani oli hiivainfektio, vittu kutisi aivan valtavasti. Hänellä se on uusiutunut antibioottikuurien aikana. Hän on hoitanut sitä hyvällä menestyksellä työntämällä emättimeen Gyno-Daktarin supon. Yksikin on riittänyt. Nykyisin hän ottaa yhden syötävän pillerin merkillä Fluconazol Orion. Yksi on yleensä riittänyt. Molempia saa apteekista ilman reseptiä.
Serkkutytölläni oli antibiootilla hoidettava mikrobi. Silloin täytyy olla gynekologin resepti, koska antibiootteja ei muuten myydä. Ottaen huomioon, että vittusi ei juuri kutise, veikkaisin jälkimmäistä, mutta varma ei voi olla, koska kutina on kovin yksilökohtaista. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901323
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51720Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311597Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570