Olympusprovokaattorille tiedoksi

Olympisti

Canon tekee suttuzoomeja ! MOT

9

79

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enoleseprovokaattori

Taidat olla vähän tyhmä?

• Olympisti

Tyhmä ? Tämä vakavasti mielenvammainen Olympus-Provokaattori on keksinyt nimityksen "suttu-Zuiko" ja ilman minkäänlaista faktaa, tällä palstalla on edessä Canonistin kirjoitus Canonin suttuzoomin takuukorjauksesta, oletko itse mielestäsi viisas !

• enoleseprovokaattori

Ainakin pystyn suhtautumaan kiihkottomasti toisten mielipiteisiin. Teen itse valintani ja olen ollut tyytyväinen. Eikö se ole aika viisasta? :)

• minäenoleprovokaattori

Mutta sinä Olympisti taidat olla yksinkertaisesti tyhmä.
      Ja ne Zuikot, ne ovat suttuja ja sen lisäksi valovoimaltaan pimeitä.
      Eli ns. P&S yhdistelmälaseja = pimeä suttu.

• Olen puhtaasti sitä mieltä, että koko suttukeskustelu on pelkkää kateellisten höpinää.

Itselläni noita ei ole mutta niissä kuvausharrastepiireissä joissa kuljen on monta noilla "sutuilla" kuvaajaa ja kun osaa niin varsin käyttökelpoista jälkeä niillä saa aikaan kun olosuhteet ovat oikeat. Ei kannata väheksyä vaikka olisikin omasta mielestään fiksumpi laitehankinnoissaan. Raha monesti sanelee sen mikä on paras ei se mitä suttutohtorit veisaavat.

Lähtisin siitä, että huonot kuvat ovat vain 10% laitteiden vikaa ja arvatkaa kuka tai mikä on se suurin suttu kuvauksissa?

• Olympisti

Voi olla, että olen tyhmä, mutta sinä olet henkisesti vakavasti sairas, etkä suostu hakemaan apua, minulla on Zuiko 12-60mm F/2.8-4.0 aluksi voit lukea (jos osaat) dpreview:n testin ko. objektiivistä ja sitten jonkun muun testin, niin voit tulla kertomaan, mikä on pimeä ja suttu.

• Mikähän-takia

Tuon Olympistin pitää aina tunkea joka palsta täyteen kalustoluetteloaan?

• Olympisti
        Mikähän-takia kirjoitti:

Tuon Olympistin pitää aina tunkea joka palsta täyteen kalustoluetteloaan?

Minkähän-takia et osaa sanoa, mikä on kalustoluettelossani pimeätä ja suttua, koita nyt vihdoinkin ymmärtää, että tavitset psykiatrin apua, juttusi ovat täysin sairaita.

• Zuikonirokktakum

Sutuista en tiedä, mutta Micro 4/3-sarjan kameroihin on kiva sovttaa kaiken maailman vanhoja objektiiveja. Soviterenkaita kun on tarjolla joka lähtöön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      27
      5333
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4677
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      155
      1703
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1446
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1282
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1114
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1094
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      206
      987
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      69
      982
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      839
    Aihe