Canon tekee suttuzoomeja ! MOT
Vastaukset 9
- enoleseprovokaattori
Taidat olla vähän tyhmä?
- Olympisti
Tyhmä ? Tämä vakavasti mielenvammainen Olympus-Provokaattori on keksinyt nimityksen "suttu-Zuiko" ja ilman minkäänlaista faktaa, tällä palstalla on edessä Canonistin kirjoitus Canonin suttuzoomin takuukorjauksesta, oletko itse mielestäsi viisas !
- enoleseprovokaattori
Ainakin pystyn suhtautumaan kiihkottomasti toisten mielipiteisiin. Teen itse valintani ja olen ollut tyytyväinen. Eikö se ole aika viisasta? :)
- minäenoleprovokaattori
Mutta sinä Olympisti taidat olla yksinkertaisesti tyhmä.
Ja ne Zuikot, ne ovat suttuja ja sen lisäksi valovoimaltaan pimeitä.
Eli ns. P&S yhdistelmälaseja = pimeä suttu.Olen puhtaasti sitä mieltä, että koko suttukeskustelu on pelkkää kateellisten höpinää.
Itselläni noita ei ole mutta niissä kuvausharrastepiireissä joissa kuljen on monta noilla "sutuilla" kuvaajaa ja kun osaa niin varsin käyttökelpoista jälkeä niillä saa aikaan kun olosuhteet ovat oikeat. Ei kannata väheksyä vaikka olisikin omasta mielestään fiksumpi laitehankinnoissaan. Raha monesti sanelee sen mikä on paras ei se mitä suttutohtorit veisaavat.
Lähtisin siitä, että huonot kuvat ovat vain 10% laitteiden vikaa ja arvatkaa kuka tai mikä on se suurin suttu kuvauksissa?- Olympisti
Voi olla, että olen tyhmä, mutta sinä olet henkisesti vakavasti sairas, etkä suostu hakemaan apua, minulla on Zuiko 12-60mm F/2.8-4.0 aluksi voit lukea (jos osaat) dpreview:n testin ko. objektiivistä ja sitten jonkun muun testin, niin voit tulla kertomaan, mikä on pimeä ja suttu.
- Mikähän-takia
Tuon Olympistin pitää aina tunkea joka palsta täyteen kalustoluetteloaan?
- Olympisti
Mikähän-takia kirjoitti:
Tuon Olympistin pitää aina tunkea joka palsta täyteen kalustoluetteloaan?
Minkähän-takia et osaa sanoa, mikä on kalustoluettelossani pimeätä ja suttua, koita nyt vihdoinkin ymmärtää, että tavitset psykiatrin apua, juttusi ovat täysin sairaita.
- Zuikonirokktakum
Sutuista en tiedä, mutta Micro 4/3-sarjan kameroihin on kiva sovttaa kaiken maailman vanhoja objektiiveja. Soviterenkaita kun on tarjolla joka lähtöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135865En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44637Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 56502
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34468Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää119452Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22427