Heps
Me nickini kaltaisista naamioista pitävät taidamme olla melkoisen harvinaisia? Maailmalta kyllä henkilöitä löytyy ja nettisivustoja, mutta suomessa meitä taitaa "hiippailla" kovin vähän?
Terv.
Stockari
Naamioista
4
725
Vastaukset
- Fet
Niin näyttäisi olevan vähän naamioista pitäviä lukukerroistakin päätellen. Itse kyllä pidän sellaisesta koko sukkahousupuvusta johon yhdistettään päähän vielä huppu. Täydellisen siitä saa jos sukkahousut ommellaan yhteen ja asusta tehdään vartaloa ympäröivä yhtenäinen kokonaisuus.
Moi
Sulle on varmaankin tuttu saitti tämä: www.encasementfetish.com ja tietysti go.to/nylonpat ?
Stockari- Fet
StockingMask kirjoitti:
Moi
Sulle on varmaankin tuttu saitti tämä: www.encasementfetish.com ja tietysti go.to/nylonpat ?
StockariKiitti hyvistä linkeistä!
Ei ollut tuttuja entuudestaan, pikaisella tutustumisella vaikutti että sisälsivät ainkin minua kiinnostavaa materiaalia ;) Fet kirjoitti:
Kiitti hyvistä linkeistä!
Ei ollut tuttuja entuudestaan, pikaisella tutustumisella vaikutti että sisälsivät ainkin minua kiinnostavaa materiaalia ;)Heps
Yahoossa on paljon aiheeseen liittyviä grouppeja (ryhmiä).
Terv. Stockari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747544Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583183- 372456
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72080Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto332022- 211950
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151663- 601609
- 181579