Pressut tiukilla

perssupressu

Nyt on pari päivää olut pressut tiukilla, mistä olette hankkineet hieman vahvempaa "lainapeitettä".

6

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • vahvatbilikanpressut

        Mulla on tuulinen telakointipaikka, mutta samat bilikan vihreät painavat pvc-pressut nyt kymmenettä kautta ilman ainoatakaan reikää tai repeämää. 650g/m2 pressu on yksin hankala käsitellä, jos se on isokokoinen. Itselläni 33-jalkaisen veneen peittona on kolme pienempää hiukan limittäin "skuutattuina", vanhoja autonrenkaita painoina.


    • gullervo1

      Kun seuraavan kerran uusin peitettä, kokeilen sellaista läpinäkyvää jota rakennustelineiden suojana kerrostaloremonteissa. On kevyttä ja kestävää ja on kiinnitysköysille useita kohtia kiinnitystä varten. Löytyy osoitteesta www.icopal.fi > teline- ja suojapeitteet

      • nytriekaleina

        On kokemusta. Kestää ohutpeitteitä selvästi paremmin, ei kuitenkaan kovin montaa kautta. Nyt kolmas kausi ja peite on tänään revennyt riekaleiksi. Viime talvena oli jo tullut muutamia reikiä.
        Aion hankkia 650 g/m2 peitteet biltemasta, jos niitä vielä on jäljellä.


    • 36ft

      Tuo mainittu bilteman pressu n kyllä kestävää ja pienempinä paloina käsiteltävissä. Nyt on kuitenkin noin 400-500 g/m2 valkoista ja valoa päästävää ja huomattavasti mukavampi pressun alla työskennellä.

    • ressuttelija

      mielestäni pressujen heikko kohta on niiden renkaiden ympärystö ja ohuet "snörpit". Kun pressu repeää renkaan kohdalta, niin se pääsee lepattamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe