tällä hetkellä?
Katsotteko tekstiä?
Rukkaateko jollakin itseänne?
Muuten vain kostea olo?
Mtä tiette...
24
365
Vastaukset
- sawerw
kyllä tällä hetkellä on kulli ulkona ja hyväleinen sitä
- Haluaisin2
Samoin mulla on kulli tosi kovana ja kosteana
- gbhj
Kyllä tekee hyvää vähän runkkata sitä
- Mustangp51
Hyväilet penis? Oletko missä? Tuleeko kun kirjoitan tuhmia?
Levitän sulle jalkani. Nuolet minun kosteaa pillua. Ihana tunne alkaa tulla kun kirjoitan sinulle tätä fantasiaa. Tunnen kuinka kiihotun. Nouset ylleni. Ohjaat kovan munan pilluni aukkoon. Härnäät sitä ensin hiljaa hyväillen noppöttäviä nännejä. Ihana tunne valtaa kehoni. Sinä työnnyt sisään hitaasti. Tunnen mukavan ihanan kovan munasi sisälläni. Alat hitaasti liikua sisälläni. Kiihotun lisää. Åilluni kostuu lisää. Lisäät vauhtia mutta vain vähän seisautat. Jäät paikallesi muna pilluni sisällä. Kiihotun lisää alat taas pumpata. Pilluni kiristyy munaasi vasten. Tahtisi kiihtyy ja orgasmi lähestyy hengitykseni kiihtyy kiihotun lisää. Pilluni kostuu aina vain lisää. Muna alkaa sykkiä lisäät vauhtia. Muna paisuu lisää. Sykkii aina vvain enemmän. Et saa pidäteltyä laukaet sisääni. Lauevennut kova muna löystyy ja luisuu ulos. Spermat sisällä nousen seisomaan eteesi halaan sinua tuikasti. Päästän irti. Anna sinulle suukon muiskis! Hyvää yötä sulle sinne missä ikinä oletkin. - Haluaisin2
Nain sua juuri, sun ihana tiukka pillusi hyväili kovaa kaluani ihanasti ! Olen tosi kovana
- Pillunreikämustangp51
Sinä nait minua..nanaaihanaa! Pilluni vain imee sinun kalua ihanasti sisääni. En laske sinua ulos vaikka kuinka haluasit.
Olet aivan kovana sisälläni tunnut tosi ihanalta. Rakastele minua anna tulla vain niin paljon kuin pystyt mutta älä tuu vielä sisään.
Hyväile minun rintoja nuole minun nännejä.
Minä olen ihan märkänä kihhotun lisää kun kirjoitan sulle.
Tule vain sisään tunne kuika siitinnesteesi lentää sisääni pilluni perille.
Painat vileä kalusi suuhuni. Saan suupanon kaiken lopuksi oli ihanaa saitko orkun?
Halaat minua hyväilet uudelleen piiluuani painat sormia sisään tunnen kuinka uudelleen kiihotun ja saan sinulta vielä kerran sisään. - Haluaisin2
Pillunreikämustan51. sait juuri kovaa kulliani... ja olen taas tosi kovana! Haluaisitko uudelleen kullini spermaiseen pilluusi jonka äsken liukastin? Nyt se olisi tosi liukas ja kova kaluni liikuisi sisälläsi ihanasti. Kiihoittaisiko se sinu? nim: Haluaisin
- Mustangp51
Olet jälleen kovana. Kyllä haluan. Spermat kaikki sisään. Tekee ihanaa. Oih! Kun tekee ihanaa. Haluan se sisään pohjaan asti. Himot kasvaa kiihottaa niin ihanasti.
Haluasin sua? Minä ha lua sua. Panettaa vittua kutittaa. Haluttaa niin että en voi enään vastustaa. Työnnä vain sisään anna tulla kaikki. - Haluaisin2
Se liikkuu taas kovana sisälläsi. taidat haluta lisää spermaani pilluusi, kohta tulee
ihana lasti ja olet todella liukas! Miten haluaisit jatkaa kun olemme hieman levänneet? - Pillunreikämustangp51
Minä haluasin sua..kovaa kaluasi. Sormeni on sisällä pillussani...se on ihanan kostee...levitän sulle jalkani. Sun ihana kielesi hyväilee mun kosteaa pillun reikää.
Sinä jatkat vain panemista minua alkaa.. ihan oikeasti kostuu, kuumenee, kiihottuu.. Panen kädelläni pilluani. Otanka vielä housut pois jalasta?..Panettaako?
Ihanan kostee...otin jo yhdet huosut pois. Kohta otan toisetkin housut pois. Onko sulla housut pois?
Panettaa...on kostee..kliimaksii..
Otan kyllä olevatkin pois....Sitten panemaan himot kasvaa.
Nyt on mun pilluni kuuman kostea himottaa.
Antaa tulla vaan kaikki mitä tuleeeeh
Täällä litinä kuluu..AAAHH panettaa ihanaa runkkaan käteenni.
Vetelen kädellä sisään ulos...panettaa.....hengitys kiihtyy...pilluni on aina vain kosteenpi himottaa...tosisaan nyt ihana kostee...kiihottuu lisää nautinto ei vielä ohi sykkii jo...mulla lähti housutkin jalasta kun oikeen paljon panetti. Käsi täytyi pestä kumpikin käsi. Nyt taas housut jalas hyvä olla taas jonkun aikaa.
Terve sullle seuraavaan kertaa itse tyydytys session merkeissä.
- kiimassa-n50
Minä kans panen dildoo... mut aito iso kyrpä olis nyt ihana
- Kimppailijat
Täällä kaks viiskymppistä kokenutta miestä nais-seuraa vailla.
kelpaiskos? - Pillunreikämustangp51
No on ihanan kostee märkäkin kiihottunut ottamaan lastin teiltä molemmilta sisään yhtä aikaa ykköseen ja kakkoseen. Mä täällä kädellä veän itekkin lujaa käteen.
Pillunreikämustangp51 haluaisitko saada kovana olevan kullin sisälle kosteaan pilluusi? Pekkis781 olisi valmis laukeamaan sisääsi.
- Pillunreikämustangp51
Jooohh!... k ylläääh!...Aaahh!...Aaaah! ....Tekee niin liiih ihanaaah! ....Annaaah! tulaah..vaaiinh! ..oohh! ...lisää tekee niin kivaa kiihottaa pilluni puristuu sinun kaluasi vasten ahaahahahahaaaah!
sait juuri kovana olevaa kullia sisääsi ja laukaisin spermat syvälle kosteaan pilluusi, on ihanaa nähdä kuinka spermat valuu pillustasi ulos, kullini alkaa muuten taas olla kovana...
- pilluvaatiimunaa
Mulla on pillun reijän suulla sormi. Hyväilen tällä hetkellä pilluani. kostee kiihottuu..parasta aikaa. Onko sulla kalusi kova?... Täällä levitän sulle jalkani.
Nyt muuten kostea märkä..Lämpenee...Kohta työnnän kiihottuneeseen pillun reikääni sormeni. Kiihotun aina vain lisää. Tahdon sinun kyrpäsi sisääni saisit työnnellä sitä edes takaisin sisälläni. Nyt on ihan pakko laittaa sormet sisään...vaatii.. anna minulle sinä annat minulle. OOOIIIH.
Lähti panettamaan oikeesti.. kiihottuu lisää..OOOIIH. Pilluni on kuuman kostee ei vielä märkänä himosta...vapisen kiihkosta..AAAHHH...mun tekee sua mieli sun tekee mua mieli. Panettaa niin ihanasti. Panettaako sinua. Runkkaan kiimnpilluani.
Pilluni aukolta vielä. Jököttääkö kellä toisella jos erehdyit tälle palstalle?
Minulla käsi pöksyissä. Entä onko kellä toisella..... - Panettaapilluani
No varmasti saat tie vaikka mitä minun pillulleni....sitä kutitaa niin hirveästi etten saa oltua.
- Naiminuapaljaalla
Voi kun tekee hyvää laita vain penis minun kosteaan pilluuni...Klitaa kiihottaa ajatellakin sinua sen sälll...........
Laitan kovana olevan penikseni sun kosteaan ja kuumaan pilluusi...nussin pilluasi..pyydät vaan lisää ja nopeammin...alat voihkimaan...saadessasi orkut suorastaan huudat...nussin sua yhä vain nopeammin...en kestä enää vaan laukaisen spermat sun pilluusi sisälle...vedän veltostuneen kaluni ulos sisältäsi...pieni huilaustauko välillä ja kohta jaksaa taas...
- Aaaiiihhhh
Naiselleni dildo pyllyyn ja paljas isoterskainen muna vittuun. Se vasta hyvää tekee muhkean terskan hieroessa märän pimperon seinämiä.
- Pillunreikämustangp51
Oihh! Se tekisi mukavaa. Levitän sulle jalkani sinä tulet sisään tunnen kuinka liikut sisälläni kuumenen kostun märäksi. Laukean ihanan tunteen saanneena.
- Runkkaaja
Hieron kyrpääni kun panettaa
- pilluvaatiimunaa
Minä tein jo oman käsi panon teki oikein hyvää paitsi että jouduin pesemään keteni. Sulla sessio menossa..auttaisiko yhtään jos sulle kirjoittaisin fantasiaa?
Levitän sulle jalkani sinä painut minun ihana kostean lämpimään pillun reikääni alat liikehtiä. Hitain vedoin...Kiihotun lisää kiihkosta alan voihkia..Lisää panoasi panet minua lujemmin pohjaan asti tunnen kalusi pään joka painalluksella kunnes puristun sinun kaluasi vasten nopeutat panoasi..kiihotun lisää...tule vain sisääni kaikki minkä saat kalustasi irti. Tunnen kuinka spermat lentää pilluni luolan syvyyksiin...kalusi luisuu pois...Nuolen kalusi puhtaaksi. Annan sille pusun....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1383383Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/772151Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371835- 1281771
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee271714- 1381375
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1111259"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!541176Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441055Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa331017