Tuomiot on nykyään että ei ole vakava rikos jos raiskataan joku. Jospa tämä kohdistuisi tuomarin läheiseen, olisiko mahdollista jopa toivottavaa niin ei ehkä edelleenkään tuomittaisi vaan todettaisiin että olisi kyseessä niin sanottu opetus ja esimerkki tuomareille. Kokeilkaapa seksuaalisesti halukkaat. Eihän siinäkään tapauksessa raiskaus voi olla rikos joten olkaapa hyvä. Ette saa tuomiota, pieni ehdonalainen jolla ei ole mitään merkitystä.
Mitäpä jos raiskaisitte tuomarin vaimon tai tytön?
5
238
Vastaukset
- kokototuus
Raiskaus voi olla myös tapahtunut ilman erikoista nöyryytystä esimerkiksi siten, että nainen on ollut täysin suostuvainen suuteluun ja muuhun, mutta sitten mies varoittamatta yhtäkkiä työntää sormensa emättimeen. Se on raiskaus. Pitäisikö siitä sitten mielestäsi saada samanlainen yhtä kova rangaistus kuin puskaraiskaamiesta, jossa mies on pitänyt veistä naisen kurkulla, raakaa väkivaltaa käyttäen raiskannut naisen kolme kertaa ja potkinut vielä tajuttomaksi?
Tekotavalla on aste-eroja.
Voisi niitä tuomioita tarkistaakin, en minä sillä. Mutta pelkkä jutun lukeminen iltalehdestä ei aina kerro koko totuutta. - tuomiothahaha
Suomessa tuomiot on kyl hiton naurettavia, mun mielest seksuaalirikoksesta tuomiot pitäs tiukentaa varsinkin alaikäsiin kohdistuvissa
- HerraKartanon
Rikoksesta seuraa rangaistus!
Veikkauksia että montako vuotta eräs suomalainen mies istui vankilassa 3 nuoren pojan tappamisesta. Teko tapahtui 70-luvulla.
A. 3 vuotta
B: 6 vuotta
C: 12 vuotta - iöuöouv
Suojaväri auttaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647