Tmi Taukoherkku

Tulevauusiasiakas

Minkälainen paikka on Taukoherkut? Onko kokemuksia? Ammattitaitoinen leipuri? Vai ostaako herkut muualta?

59

6852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pullahii

      Ehdottomasti paras kahvipaikka Ilomantsissa,aina tuoreet ja maukkaat leivonnaiset ja edulliset hinnat,kiitokset henkilökunnalle

    • Hyvä_paikka

      Kannattaa käydä. Itse leipovat kaiken. Ainut miinuspuoli, että pankkikortti ei kelpaa. V

      • Taukoherkut

        Kyllä siellä nykyään pystyy maksamaan pankkikortilla.


    • hyvväää

      Yhdyn edellisten kehuihin, todella maukas ja monipuolinen tarjonta ja ystävällinen palvelu.

    • kahvijamunkki

      Ainoa oikea leipomo Ilomantsissa.
      Hieno henkilökunta, tunnelma ja tarjoilu. Todella maistuvia/ tuoreita herkkuja.
      Kaikki vielä paikan päällä tehtyjä.
      Vaikea varmaan löytää parempaa.

      • kahvijamunkki

        Niin. . . kyllä siellä pankkikorttikin käy.


    • tauoton

      Liian monta artikkelia, lajiketta. Voisi keskittyä muutamaan ja tehdä niistä loistavia. Nuoriso tykkää käydä siellä.

    • o.fu

      Eipä kummoisia torttuja..

    • jippuu

      Pitäs olla pirtee ja sporttinen myyjä..iloinen asiakaspalvelija..tulee hyvämieli kun saa hyvää palvelua!

    • öprö

      Kesätyöntekijöitä nuoria niin rahat sekasin..muuten meni ostosreissu hyvin..hyvin leipoivat ja maukasta oli..ja ihan meijän mahat tuli täyteen..myyjätkin mukavia itse omistaja juttelee mukavia!

    • lomail

      mihin taukoherkuista on kadonnut vanhempi herra joka viime kesänä istui siellä usein pieni kaunis koira sylissään,siinä oli ihmisen ja koiran ystävyys parhaimmillaan,koira välillä nukkui niin hartaasti miehen polvilla,tänä kesänä ei ole näkynyt.

      • Vilhuke

        Siellähän se Vanhempi herra istuu edelleenkin kun oikeena päivänä mennee.


    • huhhuhhöperöt

      Taitaa olla suurunhullu omistaja,jos tekee 30 erimakuista kääröä. Minkähän verran myydään vanhoja tuotteita.En usko että kaikki menee kaupaksi.

    • Äänetön

      Välillä pyörii monta myyjää ja leipuria, mutteivät taida olla asiakaspalvelussa olleet aikaisemmin töissä. Iloinen ja kepeä tunnelma hävinnyt kesän myötä. Pöydät voisi pyyhkiä useammin.

    • Minä89

      Karhu festivaali aikaan oli joku uusi myyjä.
      Juttua naisella tuli ja hymyä kans, nyt ei ole näkynyt. Miksi?
      Nimi ei jäänyt mieleen.

      • Minä89

        Marika oli kuulemma naisen nimi.
        Kiitos hänelle hyvästä palvelusta.


      • Anonyymi
        Minä89 kirjoitti:

        Marika oli kuulemma naisen nimi.
        Kiitos hänelle hyvästä palvelusta.

        Tais Marika itse kommentoida tätä


    • enkäyuudestaan

      Yks tyttö jolta ei saa hymyä on siellä,olisko aihetta kouluttaa uudestaan vai liekö syönyt pippurin,ehkä ei palveluammattiin soveltuva......

    • Russo

      Paras

    • jasperina

      On siellä asiakkaissakin aikamoisia metsäläisiä,yksi ukko joka istuu siellä melkein joka aamu huutaa ja kiroilee kuin metsäryssä ikkunan ääressä,menis sinne keittiön puolelle jos täytyy henkilökunnan kanssa kommunikoida ja vois vähän suutaan siistiä,joskus käynyt tyttäreni kanssa siellä kahvilla ja ostoksilla ja tytär pelästyy kun näkee sen ukon,kysyy että miksi tuo setä on niin vihainen että huutaa noille tädeille,toivottavasti hän lukee tämän ja parantaa tapojaan,ainakin mun käynnit loppuu kun näen sen äijän siellä istumassa,että sillä lailla

      • oihanpeekele

        Oliskohan pönttöpali,kiroilee niin taatanasti,menkää kuuntelee nesteelle miten e siellä karjuu kilotanoja.....


      • selevänänäkijä

        siis tämä huutaja istuu Puoti ja Sumppilassa EI Taukoherkuilla


      • Turpaanjaonnea

        IHMETTELEN miten annetaan hänen huudella ja haukkua ihmisiä suureen ääneen kahvipaikoissa. Moni ihminen hänen takia jättää tulematta. Käytöstapoja ihmisellä minkäänlaisia! Turpaan vain ja onnea..


    • Juurimuttuunutexasiakas

      Todella törkeästi asiakkaita halveksuva Taukoherkkujen kuutamokahville kutsu Facebookissa Taukoherkkujen omilla sivuilla.
      Vai verrataanko asiakkaita paikan myyjiin?

    • Muumiotorilta

      Kuinka noin pienellä yrityksellä on vara haukkua asiakkaitaan?

      • Voitokkiisa

        voi voi onpa huumorintajutonta porukkaa.... sen minkä olen siellä kahvilla käynyt olen viihtynyt, asiakkaita niinkuin myyjiäkin on erilaisia...nämä narisijat lakkamiehet ym. pellehermannit, tosikot keittäkööt kahvinsa kotona ja juokoot peilin edessä niin on keittäjät ja seurakin mieleistä...


      • Voitokkiisa

        Tai eikös siellä oo myös Puoti ja Sumppila siellä taitaa olla myös kirjavaa....asikaskunta ja myyjät..Neste,Teboil ym. valinnanvaraa on...


    • turistina

      jokainen voi toki yrittää perustaa oman kahvilansa ;)

    • Ilulainen

      Hyvä tarjonta on, mutta miksei esillä olevia pullia ym. suojata millään tavalla? Päivän aikana pullakin kovettuu!!! Suojakupu tai edes joku liina siinä tiskin takana oleville tuotteille!!!!

    • KARHUMIES

      Pakko antaa palautetta! Päivällä ei ole monena kertana ollut puhtaita kahvikuppeja sekä mihin kupit palautetaan pursuu yli äyräiden! Illasta oleva myyjä taas valittaa usein kulujaan olisiko hänen parempi jäädä sairaslomalle?

      • Oikeinkirjoitus

        Jos on kuluja, silloinko jäädään sairaslomalle? Oletko antanut palautetta myös paikanpäällä? Tuskimpa...


    • Hannu.Hooo

      Paska mikä paska. En enää jalallani astu.

    • Huruakka

      Todella kiva paikka, herkulliset leipomukset..itse e tykkää Sumppilasta siellä istuu joku paikallinen ukkolauma...ja ainakin yks niistä mölyää ja taitaa hoitaa bisneksiään ja pitää toimistoaan siellä...

    • bauhaus

      Ihan kiva paikka minunkin mielestä. Olen käynyt ja käyn edelleenkin, Sumppilassa on tosiaan hyvin usein ainakin aiemmin, kun kävin yksi kylän kuulu kundi, joka ei osaa puhua muuten kuin huutaen ja kiroillen, ihme vaan kun henkilökunta ei puutu asiaan.

    • karhupertti

      Onhan taukoherkussakin oma kiroileva peikkonsa huutaa kuin metsänpeikko ja keleitä tulee solkenaan,ei hänen aikanaan sinne voi lasten kanssa mennä,kai se kuuluu mopomiesten imagoon.Samoin tuo henkilökunnan tupakointi häiritsee ainakin mua,ei anna mitenkään siistiä kuvaa koko paikasta,mieluummin vastedes käyn sumppilassa,kiitos ei mulla muuta!

    • Noitaakka

      Niin joka paikassa on omat hyvät ja huonot puolet...kuka misttää tykkää...käypi sit siellä ja sillä siisti..tai pihhauttaa sumpit kotona..juopi omassa hyvässä seurassa

    • uunokuttaperkka

      Käytiin parikin kertaa karhupärryytysen aikaan. Täyttä oli mutta hyvin homma pelasi. Eikä ollut hinnan kiroissa. Toivottavasti pysyy Ilomantsissa hengissä ja kauan...

    • Syksynjatkoa

      Kävimme pitkästä aikaa kahvittelemassa ja huomasimme että onko taukoherkkujen meno muuttunut syksyn mittaan?

    • TYYTYVÄINEN

      TODELLA hyvä paikka. Hyvät tuotteet. Ystävällinen palvelu. ISO KIITOS.

    • Anonyymi

      Ei kovin kummosia tuotoksia samasta taikinasta tehtyjä nakkikääröjä jne muita suolaisia leipomuksia!

      • Anonyymi

        onhan tuolla nytkin erikoista, mämmikukkonen;)


    • Anonyymi

      Taukoherkussa istutaan ja jutustellaan muiden ihnisten asioista. Yleensä sanotaan naisia uteliaiksi, mutta tässä kuppilassa ne ovatkin miehiä.

      • Anonyymi

        Ja sitä samaa tekevät Sumppilassa ja Nesteellä ja Leipomolla... Miehet ne sielläkin on tietävinään toisten asiat tää kylä on täynnä juoruavia "Huruukkoja" mutta mitäpä niistä "Hamppaattommiin puheista"🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitä samaa tekevät Sumppilassa ja Nesteellä ja Leipomolla... Miehet ne sielläkin on tietävinään toisten asiat tää kylä on täynnä juoruavia "Huruukkoja" mutta mitäpä niistä "Hamppaattommiin puheista"🤷‍♀️

        Helevetti. Hameet päälle mokomille.
        .


    • Anonyymi

      Pitäähän sitä miestenkin saaha rollata vähäsen.

      • Anonyymi

        Kahvikupposesta ennustavat kyläläisten vaivat ja sairaudet. Tekevätköhän toisillensa diagnoosit myös...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahvikupposesta ennustavat kyläläisten vaivat ja sairaudet. Tekevätköhän toisillensa diagnoosit myös...

        Tekisköhän ne mullekin diagnoosin, kun lääkäriin ajat tiukassa 🤔 kahvikupin hinnalla tietysti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekisköhän ne mullekin diagnoosin, kun lääkäriin ajat tiukassa 🤔 kahvikupin hinnalla tietysti

        Ei sieltä lääkäristä varsinkaan mitään diagnoosia saa


    • Anonyymi

      Hyvä paikka on, ja hyvä et on paikka missä kahvitella ja haastella

      • Anonyymi

        Hankkisivat elämän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankkisivat elämän

        Ei Ilomantsissa tartte edes kahvia maksaa saadakseen diagnoosin... Kun poistut itse kahvilta niin peräpöydästä kuuluu oletko eronnut..karannut...vaiko muuten joukkoon sopimaton. Vissiin ei heillä oo laiksinkaan omaa elämää..


    • Anonyymi

      Annat vain vettä myllyyn niin jopa kahvilassa on myyntiä kun on uutta asiaa muille mehtäläisille juoksevat rollamaan totena.. Saat itse hyvät naurut!

    • Anonyymi

      En käy päiväsaikaan kun se saamarin pajapölkky on sielä puhumassa paskaa. Velat edelleen maksamatta törkyturvalla.

      • Anonyymi

        Niin kukako? Kakku-Pekka? On minullekin muutaman kympin pystyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kukako? Kakku-Pekka? On minullekin muutaman kympin pystyssä.

        Nyt taidat haukkua väärää ihmistä, en ole käyyt kyseisessä paikassa, mutta ajaa volvolla ja on perunakeisari


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe