Lähipäivinä ja sitten kaikki jotka on "huonosti" kirjoittaneet saavat "tuomioita!
Diktatuuri on alkanut Suomessa sipisipi johdolla !
Hallitus sulkee Suomi 24 keskustelupalstan!
30
181
Vastaukset
- turvasatamaan
Vankilassa onkin kohta turvallisin paikka sinulle ja muille täällä kirjoittaville suvakkityttölapsille.
- yxplusyx
Ja yle alkaa uutisoimaan https://youtu.be/TI2zbaE2kTs maailmanrauhasta ja Joulupukista...
- alibahras
mina olla ilone ku suvakki miesta saada halata, han tukata meista, mina nussi sen vaimo ja lapsi, molemmat ,poika ensin, sen voi kadota, aiai tytto nuori 3 vuatta,naminami. sitte viela äiti hän olla huva järjesto SPR me saada kaikki heilta nussi sitten kohta tama kiva maa meilla oma sitte eri kuri naisela. vatte päähän ja ei puhu. mina määra.kiitos iso teille
Olen sopinut perheen kanssa että jos supo mut nappaa, perhe julkaisee jutun mun mummokuvalla varustettuna kaikkialla somessa.
Oikein odotan että olen eka ja saan kuuluisuutta.
" yhteiskuntarauhan pahin vihollinen - suomalainen mummo".
" palstapeikko kuvassa- varo tätä viekastelijaa"
" sipilä huolissaan - miksi tämäkään mummo ei ole vokkiviihdyttäjänä"
Ootan. Tulkaa hakemaan.
"- SUOMIÄITI
Älä huoli , olen minäkin tänne kaikenlaista kirjoitellut, semmoistakin mitä en olisi itsestäni ikinä uskonut ulos tulevan. Ottaa vaan niin päähän kaikki tämä kauheus. Tällainen meno, kaikki valehtelu ja uutisten pimitys kansalta ,saa minut vain niin raivostumaan. Huomaan muuttuneeni suvaitsevaisesta, 3.men teinin äidistä, maahan ryntäävien miesten raivokkaaksi vihaajaksi.Toivottavasti joudun kanssasi samaan selliin t.samanhenkinen suomi äiti
- vainmummiko
SUOMIÄITI kirjoitti:
Älä huoli , olen minäkin tänne kaikenlaista kirjoitellut, semmoistakin mitä en olisi itsestäni ikinä uskonut ulos tulevan. Ottaa vaan niin päähän kaikki tämä kauheus. Tällainen meno, kaikki valehtelu ja uutisten pimitys kansalta ,saa minut vain niin raivostumaan. Huomaan muuttuneeni suvaitsevaisesta, 3.men teinin äidistä, maahan ryntäävien miesten raivokkaaksi vihaajaksi.Toivottavasti joudun kanssasi samaan selliin t.samanhenkinen suomi äiti
Sama täällä, aivan samat ajatukset. Olen myös itse huomannut kirjoittavani yllättävänkin kärkästä tekstiä. Olen mummi. Lapsia ja lapsenlapsia on. Mutta jokaisen kirjoitukseni takana kuitenkin seison. Kun poliisi ja virkavalta suojelee nykyisin vain näitä matuja, niin mitä meille jää? Turvattomuudentuntu ja huoli noista nuorista ja lapsista. Ja noi salailut ovat kaikista pahimpia, koska jokatapauksessa saadaan kaikki lopulta tietoomme.
Katso tuo merkelöinti aloitus, salailua roisimmillaan.
Sekin on hyvä, vainmummiko ja suomiäiti, että muutkin kuin suvakkinaiset saa suunsa auki. Täällä, työpaikalla ja muualla.- mamamma
vainmummiko kirjoitti:
Sama täällä, aivan samat ajatukset. Olen myös itse huomannut kirjoittavani yllättävänkin kärkästä tekstiä. Olen mummi. Lapsia ja lapsenlapsia on. Mutta jokaisen kirjoitukseni takana kuitenkin seison. Kun poliisi ja virkavalta suojelee nykyisin vain näitä matuja, niin mitä meille jää? Turvattomuudentuntu ja huoli noista nuorista ja lapsista. Ja noi salailut ovat kaikista pahimpia, koska jokatapauksessa saadaan kaikki lopulta tietoomme.
Täällä kanssa yksi mummoikäinen kirjoittelija. En huuda enkä kiroile kirjoittaessani, mutta silleen aika inhottavan pirullisesti tule välillä kommentoitua.
Perustetaan sinne vankilaan sitten vanhojen akkojen maanalainen armeija. - Paappa-
Hyvä ajatus! Ei vain kannata odotella mitään vankilavisiittiä. Paras perustaa se välittömästä ja alkaa vaikuttamaan asioiden korjaamiseksi. Eteen tämä tulee jokatapauksessa. Silloin toimiva organisaatio on kullan arvoinen tai jopa hengen..
Yhdistäykää ! Tänään yksi kansanedustaja vastasi palautteeseen ja sanoi että kaikkia edustajia on informoitava kansalaisten tunnoista.
Laitetaans plikat menemään viestiä. Puoluekantaan katsomatta.
https://www.eduskunta.fi/FI/kansanedustajat/nykyiset_kansanedustajat/Sivut/default.aspx- helvettionirti
Hei täälläkin yks kuuskymppinen kirjoittelija ja myös olen raivoissani tätä matutusta kohtaan ja huolissani varsinkin lstenlasten takia, he ovat pieniä ja juuri teini-ikään tulevia tyttöjä ja poikia. Heidän vuokseen istun vaikka linnassa, jos vain saisin siten nämä irakinmiehet ulos maasta.Liityn joukkoon ilomielin
No niin, nyt pitää vähän miettiä, mitä, miten ja minne reagoidaan. Tykkään systemaattisuudesta.
Haen yhden vanhan listan tähän ajattelupohjaksi.
Kiitokset teille jotka haluatte jonkinmoista ryhmäytymistä. Sukupuoleen katsomatta :).http://keskustelu.suomi24.fi/t/13965351/helpot-konstit-vaikuttaa
tätä aloitusta voitaisiin jatkojalostaa? lisää ideoita ja tietolinkkejä?
- gfyegfryrgrygtty
Oliskin suljettu tää foorumi Suomi24 jo vuosia sitten! Tyylilaji millä täällä Suomi24:ssa yleisesti "keskusteleminen" tapahtuu, on äärimmäisen vahingollinen tavallisen ihmisen lukijan mielialalle, tulevaisuudenuskolle keskimääräisten suomalaisten netissä nimettömästi keskustelevien ihmisten järkeen, ja muuta. Itse olen aina ahdistunut monta päivää sen jälkeen, kun olen yrittänyt täällä keskustella tällaisilla nimettömillä palstoilla. Eikä se voi johtua siitä, etten osaisi kirjoittaa tai ilmaista itseäni.
Jos olisin mielialaani riittävästi suojeleva, tuskin kirjoittaisin tänne ollenkaan, mutta siinäkin on vastakkain nimettömän kirjoittelun oikeutus ja sananvapaus versus se, että jos täällä ei yrittäisi edes ymmärtää tänne kirjoittavia, tavallaan "hyväksyisi" samalla sananvapauden kaventamisen, enkä halua olla sellainen ihminen. Tosin sananvapaudella ei ole mitään tekemistä uhkailuja ja pelkkää silkkaa vihaa kirjoittavien kanssa. Jos tää foorumi joskus kielletään, niin toivon niiden kieltämisen takana olevien viranomaisten ymmärtävän, että tänne ei edes voi tavallinen ihminen kirjoittaa tänne Suomi24:n, jos ei kirjoita verraten ronskisti ja "ns. mutkia suoraksi laittaen". Silloin kun minä kirjoitin äärimmäisen kieli keskellä suuta neutraaleja ja eri aiheista suvaitsevaisia mielipiteitäni, niin vaikka olen nimettömästi aina vain kirjoittanut, en koskaan saanut niin paljoa pelottelua ja uhkailuja osakseni kuin silloin, kun käytin järki- ihmisten keskustelutyyliä. Sitten kun aloin astetta ronskimmaksi verbaalisesti ja aloin nimitellä palstasolvaajia vaikka kusipäiksi pelottelijoiksi, niin yllätys yllätys: täälläkin omituisesti alettiin hyväksyä minun mielipiteeni paremmin. Erikoista se sinänsä, kun yleensä ihmiset tuomitsevat asiattoman kirjoittelun ja kiittelevät neutraalin asiallisesta tyylistä, täällä se tuntuu olevan toisinpäin... Mitä se sitten kertookin tänne kirjoittavista - joista teistä en mitään tiedä, siihen en osaa sanoa.- kirjoitustyylistä.viis
Jos tänne kirjoittaa mielipiteensä, ei se ainakaan lisää pahaa mieltä. Pahan mielen aiheuttajat ovat nimenomaan tämän maan päättäjät, jotka eivät kansalaisista välitä tuon taivaallista, että olisivat informoineet meitä tästä matuaallosta, ja siitä, että heillä olikin valmiina jo monille tuhansille vastaanottopaikat. Vai miten kuvittelet, että yhtäkkiä putkahti kuin sienet sateella parissa kuukaudessa maa täyteen paikkoja tulijoille. Kyllä se tiedottamisen puute on suurin syy että ärsyttää. Ja vielä ovat kuin h.moilaset puhumatta edelleenkään meille tästä asiasta. Vieläkään ei niiltä saa sanaa suustaan, tuijottavat vain eteensä kuin huumatut. Eli: PÄÄTTÄJÄT OVAT PILANNEET KAIKEN.
- Aboriginaali
Turvapaikanhakijat tuovat Suomeen jo hävitettyjä tauteja Tuberkuloosia on jo todettu Suomessa.
http://yle.fi/uutiset/laakari_huolissaan_turvapaikanhakijat_tuovat_suomeen_jo_havitettyja_tauteja/8477733
------------------------------------------------- - Mitätekivätkään
Mistä tietosi on peräisin?
https://www.thl.fi/fi/web/infektiotaudit/taudit-ja-mikrobit/erityisryhmittain/turvapaikanhakijoiden-infektioiden-ehkaisy-ja-rokotukset
aika moneen kertaan jo palstoille laitettu
- lääkeasiaaon
Israelin uutisista luin, että Syyriasta tulleet Israelin sairaaloissa hoidettavat potilaat ovat olleet usein vastustuskykyisiä yleisimmille antibioteille. On pitänyt ottaa ne tehokkaat käyttöön ja silti hankalaa. Onkohan THL tietoinen tästä.
- sss.voi.syödä.paskaa
En välitä paskaakaan mistään sanavapaudenrajoittamislaeista! Tulkaa hakemaan kuulusteluihin, tuomitkaa oikein vankilaan viimesen päälle! En nimittäin aio maksaa sakkoja missään muodossa. Ja kun pääsen vankilaan, hommaan toimittajia ympäri maailman tekemään juttua minusta, eurooppalaisesta mielipidevangista! Siinä on Putinin trollit muuten innoissaan, ja Amerikassa ihmetellään Euroopan "suvaitsevaisuutta". Suvaitaan saatana kaikkea muuta paitsi omia kansoja.
Sananvapautta joko on, tai sitten sitä ei ole. Demokratiassa ei voi olla, EIKÄ PIDÄ OLLA vain yhtä totuutta. Yhden totuuden maat totalitaristisia valtioita, mutta ehkä meille onkin Eurooppaan tulossa totalitaristinen plutokratia? Minusta sensuuri ei kuulu yhteiskuntaamme. Nyt Yle, HS ja MTV eivät voi kertoa esim. että maahanmuuttaja raiskaa 17 kertaa toden näköisemmin kuin kantasuomalainen, vaan kerrotaan että enemmän raiskauksia tekee Suomalainen mies. (lähde:OIKEUSPOLIITTISEN TUTKIMUSLAITOKSEN TUTKIMUKSIA
265). Miksi edes tilastoja ei voi uutisoida? Miksi nämä 10 raiskausta yritettiin salata?
Miksi maahanmuuttajien rikoksia ei yleensä uutisoida?
Olemmeko kohta kuin Neuvostoliitto?
Eikö halittua ymmärrä ettei sensuuri lopea huhuja?
Miten on mahdollista että MV lehti, uutisoi esim. maahan tulleet terroristit monta viikkona ennen kuin Yle?
Onko niin että minun pitää lukea äärioikeistolaista nettilehteä, että tiedän missä mennään?
Se sotarikoksestakin epäilyt mies (Irak), hänen kuvansa oli irtopään kanssa melkein kuukausi ennen mv-lehdessä, ennekuin siitä uutisoi yle.
Pelkään ettei meillä enää ole tiedotusvälineiden vapautta.- sdfsdfds
Täytyy vissiin kääntyä Venäjän puoleen jotta pelastaisivat meidät tältä Neuvostoliitolta. Eikä tämä edes ole kovin kaukana totuudesta. Tässä saattaa isänmaalliset suomalaiset joutua kääntymään yllättäen itänaapurin puoleen.
- pakoontäältä
sdfsdfds kirjoitti:
Täytyy vissiin kääntyä Venäjän puoleen jotta pelastaisivat meidät tältä Neuvostoliitolta. Eikä tämä edes ole kovin kaukana totuudesta. Tässä saattaa isänmaalliset suomalaiset joutua kääntymään yllättäen itänaapurin puoleen.
Kyllä, juuri näin. Sinne snowdenin kanssa turvapaikkaa hakemaan.
- 2115
sdfsdfds kirjoitti:
Käy nyt ensin tutustumassa tähän "Venäjä paratiisiin", ennen kun pyydät apua! Suomalaisia kommunisteja lähti 1930 luvulla sinne punaiseen "paratiisiin" tuhansittain. Kun Neuvostoliitto lähetti syksyllä 39 puna armeijan juhla marssille Helsinkiin auttamaan suomalaisiä työläisiä, näistä muutama vuotta ennen itse vapaaehtoisesti menneet oli noin. 90% jo teloitettu.
- gsgsggds
2115 kirjoitti:
Käy nyt ensin tutustumassa tähän "Venäjä paratiisiin", ennen kun pyydät apua! Suomalaisia kommunisteja lähti 1930 luvulla sinne punaiseen "paratiisiin" tuhansittain. Kun Neuvostoliitto lähetti syksyllä 39 puna armeijan juhla marssille Helsinkiin auttamaan suomalaisiä työläisiä, näistä muutama vuotta ennen itse vapaaehtoisesti menneet oli noin. 90% jo teloitettu.
Ne oli Stalinin ja Hitlerin aikoja ne. Nyt puhaltavat toiset tuulet ja viholliset.
- taks.venäjään.vaan
sdfsdfds kirjoitti:
Olen miettinyt jo kuukausia samaa. Mieluummin eläisin vanhaan tyyliin Venäjän kyljessä autonomisena tasavaltana, kuin EU-koneiston (tai Naton) orjana.
Venäläiset ymmärtävät kyllä, miten meidän tsuhnien kanssa pärjää parhaiten. Ja Putin taitaa olla suurvaltojen päämiehistä niitä harvoja, jotka vastustavat tätä nykyistä valkoisen rodun kansanmurhaa ja dollarin ylivaltaa.
- Perkeleenperkele
Kyllä löytyy muitakin palstoja netistä ja puska radio toimiin missä saa käyttää sananvapautta Suomessa, koska se on laillista. Tää ei pääty hyvin!
- Kptkprst
Tällainen vitsi taas liikkeellä. Palstaa ei suljeta, ketään ei panna vankilaan, ketään ei edes pyydetä kuulusteluun.
- kldjsk
No ei, mutta keskusteluketjuja on tämän päivän aika poistettu melkoisesti, etenkin tota demarikähmijä Nazimaa koskevia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619534Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493020Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412789- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982028- 1031929
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251873Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511433Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121266- 281241