enkä luota jatkossakaan, täys teeskentelijä
En ole luottanut Stubbiin ikinä pätkääkään
10
74
Vastaukset
- quando
Voisitko kertoa millä perusteella - et luota valtiovarainministeri Aleksander Stubb´n.
Eilen katsoin ykkösaamun haastattelun enkä havainnut mitään feikkiin viittaavaa. Hän pyysi anteeksi virhettään. Useampaan otteeseen puhui isänmaan edusta ja keinoista joilla tilannetta nyt pyritään korjaamaan.
Mieti, kun noinkin vahvaa ilmausta käytät, miten paljon tietoa ko. ministeri päivän mittaan saa ja käyttää.
Minä luotan tähän hallitukseen, sehän on yhteistyötä, yhtenä heistä valtiovarainministeriin.Sivusta sanoisin,ei tanu mies ala virkamiehiään syyttelemään ,jos haluu valtaa niin sen tuoma vastukin kannetaan yksin.
Ei tommonen sori tokasu mikää anteeks pyyntö oo.
Ei sipilä stuppia lemppaa ulos , karavaani kulkee.- tollolöyty
Sinä uskot vielä joulupukkiinkin ja kaikki kusee sinua silmään! Vai oletko veronkiertäjä?
- 1eero
Stubb ei yksin päätöksiä tee ei kukaan muukaan.
- nurmelaccx
hän on ylimielinen
- haista-home
nurmelaccx
haista home
- pankrpoits
Pissii eri paikkaan kuin pyllistää, sellainen tyyppi!
- Viatonsivullinen
Stub on mielestäni väärällä alalla, ei käy politiikkaan. Olisi hyvä jossain
suuressa kansainvälisessä firmassa (kännykkä), on hyvin edustava
noin päältäkatsoen, sulavakäytöksinen, ryhdikäs, kielitaitoinen, välitön luonne,(ilmeisesti). Näin äkkiseltään tulee mieleen, Stubb ja Marko Ahtisaari voisivat päikseen vaihtaa duunejaan. Eikö se Ahtisaari ollut
jossain kännyfirmassa, liekö enää, oli vähän jäykkä siinä hommassa.
Siis ammatinvaihtoa suosittelen Stubbille, politiikassa menee häneltä
avut hukkaan. - ainaainaaina
hän ei osaa laskea ollenkaan, lyhyt matikka a. Ja istuu valtion rahapussin päällä. Uskomatonta. Joku valinnut hänet siihen hommaan, minä en, ikinä valitsisi.
ainaainaaina
Eiköhän Aleksader Stubb ole lukion jälkeen opiskellut senverran paljon, että matikan epäonnistuminen on NYT käsitelty aihe.
Muistutan, että hän johtaa Valtiovarainministeriötä, siellä on melkoinen joukko virkamiehiä-. naisia, jotka tekevät kovasti työtä valmistellen lainsäädäntöä esim. SOTE uudistuksen rahoituksen *suunnittelun osalta, sekä jo päätettyjen lakien käytännön rahoituksen sopimuskäytännöistä huolehtiminen.
ym ym
Ei ihan simppeliä työtä, , virheetön ei ole kukaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888139
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344731- 503235
- 363224
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per422711- 432661
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562562