Kyykytin karavaanaria

Pari vuotta sitten Kuusamosta etelään viitostiellä. Sain ohitettua pitkän jonon mitä karavaanari veti, kun olin päässyt karavaanarista alkoi pitkä ja jyrkkä nousu. Minä hidastin vauhdin n. 40 km /h. Ja kiihdytin vauhdin sitten 120km /h. Ja jäi nauramaan, kun se joutui ajamaan ykkösellä mäen ylös. Ja samassa sai myös nuo uusavuttomat kuljettajat.

13

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dffdlkjhg

      Eli sinä olitkin se varsinainen liikennetulppa.Vieläpä rohkea sellainen,kun uskallat ihan kahden vuoden jälkeen kehua sillä.

      • pelle.se.on

        Se on tämä palstapelle "autoilija" arto myös kova poika valehtelemaan.
        Tuskin ikinä Kuusamossa käynytkään ja kuten itse todistaa on varsinainen pommi liikenteessä.
        Varmaa ainoastaan on, että palstapelle on ajanut ja ajaa hiekkalaatikolla Plasto Volvolla.


      • PlastoooPlastooPlastoo
        pelle.se.on kirjoitti:

        Se on tämä palstapelle "autoilija" arto myös kova poika valehtelemaan.
        Tuskin ikinä Kuusamossa käynytkään ja kuten itse todistaa on varsinainen pommi liikenteessä.
        Varmaa ainoastaan on, että palstapelle on ajanut ja ajaa hiekkalaatikolla Plasto Volvolla.

        Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, ,Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plastooooo...


      • Olin vain hetken, mutta sen jälkeen oli karavaanari todellinen tulppa. Olisi mielenkiintoista tietää ohittivatko nuo uusavuttomat autoilijat ylämäen jälkeen.


      • pelle.se.on

        Jahas, palstapelle "autoilija" arton lääkitys on jälleen pettänyt.
        Palaa jälleen lähes parinvuoden takaisiin soperruksiinsa, no kun äly ei muuhun riitä niin pitää turvautua turvautua vanhoihin mielenvikaisuutta ilmentäviin herjoihin.


    • tättärää_pippijuuu

      Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset, näyttää pitävän paikkansa.

    • autoilija_

      Muutaman kilometrin päästä kun olin ohittanut autojonon ja sikaillut sekä muutoinkin provosoinut muita autoilijoita koslani meni epäkuntoon.... No lähimmälle levähdyspaikalle odottamaan apua... No sieltä tuli hurjistunut karavaanari ja muu joukko "auttaamaan" ensin jokainen veti minua turpaan, sitten peräsuoleni tähystettiin ja vaimoni pantiin paksuksi 50 miehen voimin. Olen luuseri.... ANTEEKSI!

    • PellejäJokaKolkassa

      Jotkut sanovat tuota aloittajaa pelleksi. Itse sanoisin pellejä parjamatta että totaali ääliö se on.

    • kesäjano

      Olen karavaanari ja olen ylpeä karavaanarien lisänimestä,numerojuoppo.

      • riittää.joka.lähtöön

        Sulla numero ja olet juoppo, hyvä niin. Monilla ei numeroa eivätkä ole juoppoja mutta silti caravaanareita.


    • KusipulkkaPelle

      Aloittaja teki miehen työn. Jatkoon.

      • pelle.se.on

        Mitä erinomaisuutta näet palstapellen valehtelusta Kuusamosta käynnistään.
        Samoin pellen kusipäinen käyttäytyminen liikenteessä ei todellakaan ansaitse kommenttia "Jatkoon".


      • KusipulkkaPelle

        Taidat olla homoseksuaali mopoautoilija?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe