Kyykytin karavaanaria

Pari vuotta sitten Kuusamosta etelään viitostiellä. Sain ohitettua pitkän jonon mitä karavaanari veti, kun olin päässyt karavaanarista alkoi pitkä ja jyrkkä nousu. Minä hidastin vauhdin n. 40 km /h. Ja kiihdytin vauhdin sitten 120km /h. Ja jäi nauramaan, kun se joutui ajamaan ykkösellä mäen ylös. Ja samassa sai myös nuo uusavuttomat kuljettajat.

13

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dffdlkjhg

      Eli sinä olitkin se varsinainen liikennetulppa.Vieläpä rohkea sellainen,kun uskallat ihan kahden vuoden jälkeen kehua sillä.

      • pelle.se.on

        Se on tämä palstapelle "autoilija" arto myös kova poika valehtelemaan.
        Tuskin ikinä Kuusamossa käynytkään ja kuten itse todistaa on varsinainen pommi liikenteessä.
        Varmaa ainoastaan on, että palstapelle on ajanut ja ajaa hiekkalaatikolla Plasto Volvolla.


      • PlastoooPlastooPlastoo
        pelle.se.on kirjoitti:

        Se on tämä palstapelle "autoilija" arto myös kova poika valehtelemaan.
        Tuskin ikinä Kuusamossa käynytkään ja kuten itse todistaa on varsinainen pommi liikenteessä.
        Varmaa ainoastaan on, että palstapelle on ajanut ja ajaa hiekkalaatikolla Plasto Volvolla.

        Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, ,Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plasto, Plastoooo......Plasto-Volvo, Plastoo.....Plasto, Plastooooo...


      • Olin vain hetken, mutta sen jälkeen oli karavaanari todellinen tulppa. Olisi mielenkiintoista tietää ohittivatko nuo uusavuttomat autoilijat ylämäen jälkeen.


      • pelle.se.on

        Jahas, palstapelle "autoilija" arton lääkitys on jälleen pettänyt.
        Palaa jälleen lähes parinvuoden takaisiin soperruksiinsa, no kun äly ei muuhun riitä niin pitää turvautua turvautua vanhoihin mielenvikaisuutta ilmentäviin herjoihin.


    • tättärää_pippijuuu

      Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset, näyttää pitävän paikkansa.

    • autoilija_

      Muutaman kilometrin päästä kun olin ohittanut autojonon ja sikaillut sekä muutoinkin provosoinut muita autoilijoita koslani meni epäkuntoon.... No lähimmälle levähdyspaikalle odottamaan apua... No sieltä tuli hurjistunut karavaanari ja muu joukko "auttaamaan" ensin jokainen veti minua turpaan, sitten peräsuoleni tähystettiin ja vaimoni pantiin paksuksi 50 miehen voimin. Olen luuseri.... ANTEEKSI!

    • PellejäJokaKolkassa

      Jotkut sanovat tuota aloittajaa pelleksi. Itse sanoisin pellejä parjamatta että totaali ääliö se on.

    • kesäjano

      Olen karavaanari ja olen ylpeä karavaanarien lisänimestä,numerojuoppo.

      • riittää.joka.lähtöön

        Sulla numero ja olet juoppo, hyvä niin. Monilla ei numeroa eivätkä ole juoppoja mutta silti caravaanareita.


    • KusipulkkaPelle

      Aloittaja teki miehen työn. Jatkoon.

      • pelle.se.on

        Mitä erinomaisuutta näet palstapellen valehtelusta Kuusamosta käynnistään.
        Samoin pellen kusipäinen käyttäytyminen liikenteessä ei todellakaan ansaitse kommenttia "Jatkoon".


      • KusipulkkaPelle

        Taidat olla homoseksuaali mopoautoilija?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      149
      1476
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1225
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      176
      976
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      30
      925
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      832
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      56
      785
    7. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      753
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      37
      656
    10. Upea nainen

      Olet upea nainen. Sinulle
      Ikävä
      31
      622
    Aihe