Tuleeko Kempeleeltä evakuoidut partalapset Koskiin

suivaantunut

Sininauharitarit ottavat "alaikäisiä" turvapaikanhakijoita Valkeakosken keskustaan. Lasten koulutie kulkee vastaanottokeskuksen vierestä.

Onko kaupungin virkamiehet, poliisi, maahanmuuttoviranomaiset ja muut verovaroilla loisivat panneet tikkua ristiin koulutyttöjen turvallisen koulutien varmistamiseksi.

Saatana verorahat imuroidaan kyllä valtiolta huolella, mutta haitat ja ongelmat jätetään ihmisten riesoiksi.

Ystävätoimintaa saatana pitäisi muka vielä järjestää ja kerätä lahjoituksia. Prkl että vituttaa tämä touhu.

21

336

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yyyyyyh

voi taas paltavauvelia ahistaa.

• Saattenähdä

Viime viikon tapahtumat ovat vasta alkua.

• Woihankempele
    • JärvisenMikko

10 raiskausta ainoastaan, seuraavat puolivutta. Kehtaa media valehdella ja maksajina Suomen kansalaiset. Ei luulisi olevan vaikeata kertoa totuutta ja pistää lain suomin keinoin tulijat kuriin.
      Osa on pakolaisia ja herättää vihaa normi ihmisessä tälläinen piilottelu ja puhumattomuus.

• voihankempele

Ulkomaalaisten raiskauksia alettiin tilastoida vasta marraskuussa. Tuo 10 on marraskuun alun tilanne. Siihen on tullut lisäksi ainakin Kempeleen, Pietarsaaren, Raision, Helsingin julkisuudessa olleet tapaukset lisäksi ne, joita ei ole julkaistu.

• Allahonsuuri

Partalapset ollu puukkohippasilla Pertunmaalla.

" Poliisi tiedottaa, että lauantai-iltana Etelä-Savossa Pertunmaan vastaanottokeskuksessa tapahtui vastaanottokeskuksessa asukkaiden keskinen tappelutilanne.
      Poliisin mukaan tappeluun osallistui useampia henkilöitä. Tapaus johti lopulta puukotukseen, jonka seurauksena uhri jouduttiin toimittamaan hoitoon.

Yksi henkilö on otettu kiinni. Poliisi tutkii tekoa tutkii tekoa törkeänä pahoinpitelynä.

Pertunmaan 24-paikkaiseen vastaanottokeskukseen on sijoitettu 16–17-vuotiaita turvapaikanhakijoita. Poliisi vahvistaa Länsi-Savo-lehdelle, että tappelun osalliset olivat alaikäisiä."

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1449341693082.html

Mites Valkeakosken partalapset? Joko ovat tulleet?

• rykimäsukka

Partakoneet ja patjat jo hankittu. Käyttäjät vasta tulossa.

• FirmaulosSuomestanyt
    • kiitosei
    • kamalaaa

Kuinkahan paljon ne tekee pahaa omille naisilleen ? Miksiköhän sellaisesta ei puhuta

• koska_heräätte

Hautausmaan häpäisyä he tekevät muuallakin ja pääministeri sipilä antaa näille talonsa asuttavaksi.

http://www.liveleak.com/view?i=f03_1330829653

• Kafiiri
      • Kafiiri

Nyt, viikko jälkikäteen voidaan sanoa, että poliisi säästi muutaman pikkutytön raiskaukselta.

Nuo näyttävän ottaneen kohteekseen erityisesti nuoret tytöt.

Mites Valkeakoskella, kun Vokki avataan?

• PartalapsiaOdotellessa
    • guggis

Haistakaa mitä kerkiätte urpot... suomalaiset raiskaa siinä missä muutkin. Hirveetä jeesustelua tommonen, että mamut sitä tätä ja tota. Kattokaa peiliin ja miettikää ootteko kokenu elämässänne mitään semmosta, että oisitte saanu järkeä asenteisiin ja mielipiteisiinne. Mutta Valkeakoskihan on toki täynnä sikaniskoja, että siinä mielessä on kyllä helppo ymmärtää tätäkin keskustelua. Kauheita juntteja yli puolet sakista. Jos ei olis pakko niin kukaan ei tulis tänne urpojen sekaan jotka istuu leveän perseensä ja mäyräkoiran kanssa kaivamassa nenäänsä ja arvostelemassa tuksua.

Hankkikaa elämä. Ja sydän.

• Järkeä

Tulee ja paljon mamuja kato rahaa tulee tietyille yrittäjille ei niitä kiinnosta teidän mielipiteet valitettavasti. On ulkomaalaisissa oikeasti fiksujaki joukossa mutta ikävää et nämä rikolliset vaan nostetaan lööppeihin.

• Anonyymi

Pakko kommentoida tähän.2012 muutti nauhalle irakilaistaustainen mies.Itse työskentelin sillon kyseisessä paikassa ja ihastuin mieheen
      Saatiin lapsi ja ollaan edelleenkin yhteydessä.Ikimuistoistoisin paikka ja vietetty yö.Ei kaikki ole pahoja!!!!

• Anonyymi

Olen samaa mieltä kanssasi ja ovat parempia sängyssäkin kuin suomi juntit.Kokemusta on!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi ja ovat parempia sängyssäkin kuin suomi juntit.Kokemusta on!!

Pekka lopeta toi kirjoittelu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pekka lopeta toi kirjoittelu.

Pekka???Olen kyllä ihan naishenkilö!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pekka???Olen kyllä ihan naishenkilö!!!

Ehkä nykyään, leikkaus siis onnistui?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      98
      1057
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      119
      873
    3. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      48
      855
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      145
      847
    5. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      70
      667
    6. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      639
    7. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      591
    8. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      32
      559
    9. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      47
      538
    10. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      80
      530
    11. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      65
      526
    12. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      62
      524
    13. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      489
    14. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      484
    15. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      3
      464
    16. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      31
      456
    17. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      45
      453
    18. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      61
      450
    19. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      446
    20. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      74
      446
    Aihe