Tuleeko Kempeleeltä evakuoidut partalapset Koskiin

suivaantunut

Sininauharitarit ottavat "alaikäisiä" turvapaikanhakijoita Valkeakosken keskustaan. Lasten koulutie kulkee vastaanottokeskuksen vierestä.

Onko kaupungin virkamiehet, poliisi, maahanmuuttoviranomaiset ja muut verovaroilla loisivat panneet tikkua ristiin koulutyttöjen turvallisen koulutien varmistamiseksi.

Saatana verorahat imuroidaan kyllä valtiolta huolella, mutta haitat ja ongelmat jätetään ihmisten riesoiksi.

Ystävätoimintaa saatana pitäisi muka vielä järjestää ja kerätä lahjoituksia. Prkl että vituttaa tämä touhu.

21

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yyyyyyh

voi taas paltavauvelia ahistaa.

• Saattenähdä

Viime viikon tapahtumat ovat vasta alkua.

• Woihankempele
    • JärvisenMikko

10 raiskausta ainoastaan, seuraavat puolivutta. Kehtaa media valehdella ja maksajina Suomen kansalaiset. Ei luulisi olevan vaikeata kertoa totuutta ja pistää lain suomin keinoin tulijat kuriin.
      Osa on pakolaisia ja herättää vihaa normi ihmisessä tälläinen piilottelu ja puhumattomuus.

• voihankempele

Ulkomaalaisten raiskauksia alettiin tilastoida vasta marraskuussa. Tuo 10 on marraskuun alun tilanne. Siihen on tullut lisäksi ainakin Kempeleen, Pietarsaaren, Raision, Helsingin julkisuudessa olleet tapaukset lisäksi ne, joita ei ole julkaistu.

• Allahonsuuri

Partalapset ollu puukkohippasilla Pertunmaalla.

" Poliisi tiedottaa, että lauantai-iltana Etelä-Savossa Pertunmaan vastaanottokeskuksessa tapahtui vastaanottokeskuksessa asukkaiden keskinen tappelutilanne.
      Poliisin mukaan tappeluun osallistui useampia henkilöitä. Tapaus johti lopulta puukotukseen, jonka seurauksena uhri jouduttiin toimittamaan hoitoon.

Yksi henkilö on otettu kiinni. Poliisi tutkii tekoa tutkii tekoa törkeänä pahoinpitelynä.

Pertunmaan 24-paikkaiseen vastaanottokeskukseen on sijoitettu 16–17-vuotiaita turvapaikanhakijoita. Poliisi vahvistaa Länsi-Savo-lehdelle, että tappelun osalliset olivat alaikäisiä."

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1449341693082.html

Mites Valkeakosken partalapset? Joko ovat tulleet?

• rykimäsukka

Partakoneet ja patjat jo hankittu. Käyttäjät vasta tulossa.

• FirmaulosSuomestanyt
    • kiitosei
    • kamalaaa

Kuinkahan paljon ne tekee pahaa omille naisilleen ? Miksiköhän sellaisesta ei puhuta

• koska_heräätte
    • Kafiiri
      • Kafiiri

Nyt, viikko jälkikäteen voidaan sanoa, että poliisi säästi muutaman pikkutytön raiskaukselta.

Nuo näyttävän ottaneen kohteekseen erityisesti nuoret tytöt.

Mites Valkeakoskella, kun Vokki avataan?

• PartalapsiaOdotellessa
    • guggis

Haistakaa mitä kerkiätte urpot... suomalaiset raiskaa siinä missä muutkin. Hirveetä jeesustelua tommonen, että mamut sitä tätä ja tota. Kattokaa peiliin ja miettikää ootteko kokenu elämässänne mitään semmosta, että oisitte saanu järkeä asenteisiin ja mielipiteisiinne. Mutta Valkeakoskihan on toki täynnä sikaniskoja, että siinä mielessä on kyllä helppo ymmärtää tätäkin keskustelua. Kauheita juntteja yli puolet sakista. Jos ei olis pakko niin kukaan ei tulis tänne urpojen sekaan jotka istuu leveän perseensä ja mäyräkoiran kanssa kaivamassa nenäänsä ja arvostelemassa tuksua.

Hankkikaa elämä. Ja sydän.

• Järkeä

Tulee ja paljon mamuja kato rahaa tulee tietyille yrittäjille ei niitä kiinnosta teidän mielipiteet valitettavasti. On ulkomaalaisissa oikeasti fiksujaki joukossa mutta ikävää et nämä rikolliset vaan nostetaan lööppeihin.

• Anonyymi

Pakko kommentoida tähän.2012 muutti nauhalle irakilaistaustainen mies.Itse työskentelin sillon kyseisessä paikassa ja ihastuin mieheen
      Saatiin lapsi ja ollaan edelleenkin yhteydessä.Ikimuistoistoisin paikka ja vietetty yö.Ei kaikki ole pahoja!!!!

• Anonyymi

Olen samaa mieltä kanssasi ja ovat parempia sängyssäkin kuin suomi juntit.Kokemusta on!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi ja ovat parempia sängyssäkin kuin suomi juntit.Kokemusta on!!

Pekka lopeta toi kirjoittelu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pekka lopeta toi kirjoittelu.

Pekka???Olen kyllä ihan naishenkilö!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pekka???Olen kyllä ihan naishenkilö!!!

Ehkä nykyään, leikkaus siis onnistui?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe