pökylä suolessa

otankoliianvakavasti

Valmistautuessani etukäteen seksiin pystyn ottamaan enemmän asioita huomioon, mm. teen suolihuuhtelua, jotta peräreikä mahd. puhdas.
Joskus kuiten kun ei ole valmistatunut etukäteen ja mies työntää sormeaan reikään, on siellä ollut joku kerta todennäköisesti joku pökylä vastassa.. ei siis mitään wc-hätää tai ummetusta..suoli ei vaan ole tarpeeksi täynnä, jotta se olisi tullut ulos sieltä.
Tuli mieleen tää juttu ja alkoi nolottaan.. onko se noloa?
Olen työntänyt miehen pyllyyn sormea ja siellä on ollut monet kerrat joku pökylä vastassa.. ei mua haittaa..vaikka ehkä kivempi, jos siellä ei ois mitään, mut mitä mieltä miehet, jos naisella vastaavaa?

18

2655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzzzzzzzdffggg

      Voi helvata sentään kuka oikeesti tökkii kenenkään reikää mikä suoltaa paskaa hyi saatana

      • Jflxmgjrh

        Tää löylykauhanulikka tarttis varmaan kans jotain sisäänsä


      • Anonyymi
        Jflxmgjrh kirjoitti:

        Tää löylykauhanulikka tarttis varmaan kans jotain sisäänsä

        Osui ja upposi kjäh kjäh 😆😅


    • asiat-asioina

      Meni taas löylykauhaksi koko juttu. Aloittaja on ihan oikeassa, että suoleen jää joillakin ne viimeiset nokareet, jotka pitää huuhtoa pois, jos meinaa nauttia peppuseksistä. Ei se mitään noloutta aiheuta, mutta jos ei huuhdo niitä pois, niin ne aiheuttaa ikäviä tuntemuksia itse aktin aikana. Peppuseksi onkin spontaanisti hankalaa, sillä epävarmuus puhtaudesta on arpapeliä. Kaikki ei välitä puhtaudesta, mutta joillekin se on hyvin tärkeää.

      • Anonyymi

        peppuseksi on pop.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        peppuseksi on pop.

        on kai se luonnonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on kai se luonnonta.

        Porsaita äidin ootte kaikk🐷🐽


    • Anonyymi

      Aloituksen kaltainen ”valmistautuminen” on sairasta”. Siis olen kuullut että ”asiaa” tehdään muun touhun ohessa ilman sen kummempaa miettimistä, mutta jos ”asiaan” liittyy joku special niin asiasta sovitaan vaikka paria päivää aiemmin jotta ”special” jutut saadaan mukaan. Jos valmistautuminen alkaa viikkoa ennen niin tilanne on tuskallinen.

      • Anonyymi

        juuri näin .p.e


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri näin .p.e

        Homot penkalle ja kuula kalloon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homot penkalle ja kuula kalloon

        ei kai sentään???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kai sentään???

        vastoin lakia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vastoin lakia.

        Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkarit toisiaan perseeseen moukaroi trallallaa


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe