Tiedätkö mitkä paikat jäi tulvan alle ? Kuinka Kalutara , oliko edes sielläpäin nämä hyökyaallot ?
Hecelle
5
835
Vastaukset
- Ida
Onko mitään tietoa, minkälainen on tilanne Alutgamassa, ja Beruwelassa. Ystäviä asustaa siellä. Miten saisin heistä tietoa?
- Hikkaduwa fan
Koita teksiviestiä, sillä itse olen päässyt läpi ja saanut vastauksia.
- hece
Olen ollut ystäviini yhteydessä jo useita kertoja juuri näillä alueilla. He kertovat tuhon olevan sellä eritäin suuri. Siellä ei ole ollut ns. hyökyaöltoja vaan vesi on noussut erittäin korkeale ja siihen liittyvä aallokko joka on meressä normaalsitikin aika kova niin se on tullut monin paikon jopa yli valtatie 2:n, eli sen rantatien joka tulee Colombosta etelään.
Tuho on ollut aivan valtavaa. Maanantaian ko minulle kerrottiin että lankalla kuolleiden luvut nousevat ainakin 30 000 henkilöön. Nyt saattaa olla että saattavat nousta ylikin.
Malediveista olen erittäin huolestunut sen vuoksi että siellä saatta olla tuho aivan täydellinen ´vaikke ile kyse kuin veden noususta. Sen ei siellä tarvitse nousta paljoinkaan kun atollisaarelle tulee vesi ja täyttää sen kokonaan. Itse olen kerran olut siellä (Kuredulla) niin, että vesi tule melkein rantabungalovin ovesta sisään - yöllä. Aamulla oli jalkineet terassilta hävinneet mereen. Ihmeellistä tässä nyt on se ettei kukaan ole ilmeisesti edes käynyt turistisaarilla katsomassakaan miten seillä voidaan? Pahaa pelkään että huonosti.
Nyt ei auta muu kuin pelätä pahinta, mutta silti toivoa aina parasta, sillä ihme voi tapahtua, niitä on jo nyt tapahtunut monien kohdalla.- ses
Minulla on juuri Kalutarassa ystäviä..köyhiä..heillä ei ole kännykkää eikä mitään puhelinta,joten sinne ei saa yhteyttä.Jos aallot on siellä vieraillut,luulen ettei postikaan kulje jokuseen kuukauteen.Asuivat aivan rannalla. Olen huolissani heistä ;(
- hece
ses kirjoitti:
Minulla on juuri Kalutarassa ystäviä..köyhiä..heillä ei ole kännykkää eikä mitään puhelinta,joten sinne ei saa yhteyttä.Jos aallot on siellä vieraillut,luulen ettei postikaan kulje jokuseen kuukauteen.Asuivat aivan rannalla. Olen huolissani heistä ;(
Ole rauhallinen, älä hätäile. Kirjoita lyhyt selkeä kirje heille ja odota vastausta. Vasta sitten voit arvioida heidän auttamismahdollisuuden henk.koht. Pyydä heitä toimittamaan sinulle tarvitsemasi tiedot, esim. gsm nro johon soittamalla saat heihin yhteyden. Älä pyydä heitä soittamaan. Älä lähetä rahaa kirjekuoressa. Odota jos saat pankkitilin nron luotetavasti ystävältäsi, sitten voit lähettää rahaa turvallisesti ja nopeasti.
Minusta raha on tässä vaiheessa heille parasta apua.Joko suoraa tai välillisesti. Saavat itse päättää mitä sillä kulloinkin kipeimmin tarvitsevat, lääkettä, vettä, ruokaa jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525387- 864094
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3582427Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved327992Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s69984- 61793
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46776Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja98762Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52739- 26730