Joululahjaksi poika kaipaa makuupussia. Nukkuu taivasalla riippumatossa joten sen pitäisi olla todella lämmin, ja pitkä, koska poika on itse 193cm pitkä. Köyhänä hinnankin pitäisi olla edullinen. Valikoima olla vertaa.fi:ssä niin mieletön että päätin sitten kysellä jospa jollain on kokemusta. Köyhälle halvin ei aina ole paras, koska sitten makuupussi jää käyttämättä jollei mitään lämmitä. Jos taas hinta liian kallis, keksin jotain muuta ja ostan makuupussin kun on varaa. Kiitos vinkeistä etukäteen.
Lämmin makuupussi
1
214
Vastaukset
- Mjantuka
Hei,
Siis tuleeko pussi talvikäyttöön? Itse meinasin käyttää Marmot Trestles 0 - makuupussiani talvella, ja sillä uskon pärjääväni reilussakin pakkasessa. Omia kokemuksia pussista ei siis vielä ole, kun sen vasta tänään kaupasta hain, mutta mielestäni erittäin laadukkaan tuntuinen ja lämpöarvotkin ovat kohdillaan. Hyviä arvosteluja saanut kyllä, ainut miinus tulee painosta ja suht isosta koosta pakattuna, mutta itselle se ei ole ongelma.
Tässä mainitsemaan pussiin linkki, ja poikasi pituus ei ole ongelma tuon pussin kanssa;
http://www.scandinavianoutdoorstore.com/makuupussit-ja-makuualustat/talvimakuupussit/trestles-0-long/
Kuitenkin huomautan, että ehkä helpompaa on ottaa poika mukaan kauppaan ja antaa hänen itse valita mieluisensa makuupussi. Kertoo vaikka budjetin etukäteen. Ja niin, mihinkään tarjoustalo yms. pusseihin ei kannata sortua. Halpoja ovat, mutta eivät lämmitä eivätkä kestä. Parinkymmenen asteen pakkasessa saattaa ketutuskäyrä olla huipussaan kun keskellä yötä hajoaa vetoketju..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503974
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342891Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262508- 452057
- 201909
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51879- 1861787
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3881481Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91268