Joululahjaksi poika kaipaa makuupussia. Nukkuu taivasalla riippumatossa joten sen pitäisi olla todella lämmin, ja pitkä, koska poika on itse 193cm pitkä. Köyhänä hinnankin pitäisi olla edullinen. Valikoima olla vertaa.fi:ssä niin mieletön että päätin sitten kysellä jospa jollain on kokemusta. Köyhälle halvin ei aina ole paras, koska sitten makuupussi jää käyttämättä jollei mitään lämmitä. Jos taas hinta liian kallis, keksin jotain muuta ja ostan makuupussin kun on varaa. Kiitos vinkeistä etukäteen.
Lämmin makuupussi
1
273
Vastaukset
- Mjantuka
Hei,
Siis tuleeko pussi talvikäyttöön? Itse meinasin käyttää Marmot Trestles 0 - makuupussiani talvella, ja sillä uskon pärjääväni reilussakin pakkasessa. Omia kokemuksia pussista ei siis vielä ole, kun sen vasta tänään kaupasta hain, mutta mielestäni erittäin laadukkaan tuntuinen ja lämpöarvotkin ovat kohdillaan. Hyviä arvosteluja saanut kyllä, ainut miinus tulee painosta ja suht isosta koosta pakattuna, mutta itselle se ei ole ongelma.
Tässä mainitsemaan pussiin linkki, ja poikasi pituus ei ole ongelma tuon pussin kanssa;
http://www.scandinavianoutdoorstore.com/makuupussit-ja-makuualustat/talvimakuupussit/trestles-0-long/
Kuitenkin huomautan, että ehkä helpompaa on ottaa poika mukaan kauppaan ja antaa hänen itse valita mieluisensa makuupussi. Kertoo vaikka budjetin etukäteen. Ja niin, mihinkään tarjoustalo yms. pusseihin ei kannata sortua. Halpoja ovat, mutta eivät lämmitä eivätkä kestä. Parinkymmenen asteen pakkasessa saattaa ketutuskäyrä olla huipussaan kun keskellä yötä hajoaa vetoketju..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1221816Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2751548- 751457
- 771406
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001130Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531126- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893