Naapurin miehen ja vaimon rangaistus

Ssjapari

Ollaan yksityis yrittäjä ja itse käyn päivisin työpaikalla kymmenen kilometrin päässä omakotialueesta. Naapurintalo on lähellä meitä. Naapuri pariskunta pitää taas kuntoalan yritystä lähialueen ostarissa. Yleensä heidän työvuorot on tyyliin toinen pävällä ja toinen illalla. Meillä taas vaimo tekee kirjanpito ja laskutus työt kotona.
Paljon vietetään yhteisiä iltoja kaiken merkeissä jopa saunotaan, mutta yleensä miehet ja naiset erikseen. Tosinaan sitä kylläkin lähennellään ja lääpitään, aika usein huomaa miten vaimo ja naapurin kiinteä mies on melko kuumana keskenään. Hänen vaimokin pukeutuu aika vieteltävästi ja on tietysti aika himoittavan tuntuinen.
Meillä on talossa kamera valvonta joka usein kytketään päälle kun ei olla kotona. Olin maanantaina töissä ja huomasin koneelta että valvontakamera on vielä päällä ja aloin katseleen että onko vaimo lähteny jonnekin. Toisin oli kun katsoin että kuntoiluhuoneessa tapahtuu jotain ja siellä punnerruspenkin päällä liikettä, vaimo selällään ja naapurin mies antamassa vaimolle suuseksiä eikä se siihen loppunu vaan naapuri siirtyi hajareisin suoraa vaimon eteen ja vaimo otti peniksen suuhun ja lopuksi naapuri työnti penistä takaapäin sisään kunnes molemmat sai orgasmin. Äänistä päätellen se oli täydellinen.
Otin tapahtumasta muutaman kuvan talteen.
Itse en nyt ole mitenkään mustasukkainen, onhan meillä ollut kimppa juttuja ja on sitä naapurienkin kanssa keskusteltu ja hekin on kuulemma kerran kokeillut, eikä sitä alstomuutta ole vältelty ja pientä intiimi alueen koskettelua on harrastettu.
Olin sitten perjantaina kotona yksin ja vaimo viettämässä iltaa ”tyttöjen” kesken. Naapurin rouva soittaa ovikelloa ja kertoi miten mies oli menossa ja hän näki valoa meiltä. Päätti tulla kahville, juotiin siinä myös vähän viiniä, kun hän kertoi että hänestä tuntuu miten ukkonsa ja minun vaimo viettää joskus kahestaan kuntohetkiä meidän kuntosalissa ja sanoi ja miten miehensä puheista päätellen siinä olisi muutakin kun pelkästään sitä.
Sanoin et mulla on kyllä todistus ainettakin ja näytin kuvia. Tultiin siihen tulokseen et pannaan heidät tunnustamaan asia pienellä opetuksella seuraavana viikonloppuna.
Viikonloppu koitti ja naapurin rouvalla oli mukana pienet tykötarpeet joten houkuttelimme vaimoni kuntosaliin ja laitoin hänelle käsiraudat kiinnitin ne katossa oleviin voimistelu renkaitten koukkuun, samaten hän miehensä laittamaan itsensä toiseen koukkuun. Naapurin rouva otti molemmilta farkut nilkkoihin ja minä sain vetää heiltä pikkarit myös. Molemmat seiso siin meidän edessä takapuolet paljaana. Naapurin rouva haki vaimoni ratsupiiskan ja antoi piiskan viuhahtaa vaimoni pyllyyn niin että vaimo inahti joka lyönnillä, sitten minä sain vuoron ja annoin piiskan viuhahtaa muutaman kerran miehen pakaroihin mutta hän puri vain hampaitaan. Naapurin rouva kysyi että olisko heillä jotain tunnustettavaa. Vaimoni soperti jotain että olivat muutaman kertaa nauttineet toisistaan. Se vain sai naapurin rouvan kiukustumaan joten hän sanoi että tästä saa kolmekymmentä raipan iskua lisää. Käsittelyn jälkeen vaimoni pylly oli punaisia viivoja täynnä ja vaimo huuti jo täyttä huutoa. No sitten oli miehenvuoro tosin hänellä oli jo täysi seisokki päällä, aloin veteleen kunnes kolmekymmentä oli täynnä niin hänen vaimonsa kertoi haluavansa antaa lisää. Sinä sitten molemmat roikkui takapuolet punaisena. Hain sitten nännin nipistimet ja riisuin vaimon yläosan paljaaksi ja pistin nipistimet vaimon nänneihin ja vaimo yritti kivusta ravistella niitä pois mutta se vain lisäsi kipua Lopuksi naapurin rouva riisui itsensä ja minut ja meni jalat levälleen punnerrus penkille ja pyysi tee mulle hyvää ja huomasin miten kostea hän oli. Siinä me pantiin edestä ja takaa näiden kahden katsellessa. Itse olin kyllä täysin kovana joten sain tuntea miten tiukka naapurin rouva oli, olihan hän aika timmis kunnossa. Lopuksi vapautimmi molemmat piiskatut ja käskimme heitä panemaan toisia .
Tästä lähin meillä on ollut yhteiset sessiot ja on sovittu että jos jää kiinni niin se on kolmekymmentä iskua piiskaa toisten edessä. Onhan sitä tullu otettua naapurin rouvan kanssa tämän rangaistuksen vuorostaan. Siinä on kaikkien mielestä se alku häpeä kun on pylly paljaana muitten edessä, mutta on siinä naisten mielestä lopputuloksena se kiihottuminen.

0

1808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Milloin olet viimeksi nähnyt

        Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
        Ikävä
        141
        2339
      2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

        😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
        Luterilaisuus
        397
        1967
      3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

        Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
        Ikävä
        30
        1850
      4. Hauskaakin jopa...

        Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
        Sinkut
        233
        1250
      5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

        Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
        Ikävä
        103
        1141
      6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

        kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
        Ikävä
        119
        1139
      7. Vanhemmalle naiselle

        Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
        Ikävä
        56
        1063
      8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

        Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
        Ikävä
        125
        1044
      9. Jos et kaipaakaan minua täällä

        Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
        Ikävä
        11
        1027
      10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

        Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
        Ikävä
        25
        898
      Aihe