Kuolleita ...

suomalainen

...on pelkkään hyökyaaltoon eri maissa ainakin 100.000. Jälkiongelmiin kuolee toinen mokoma.
Ja täällä porataan että kun muutama suomalainen on kuollut. Ja eloonjääneet aloittavat kohta kovan kitinän menettyjen luottokortiensa perään. Valtion ne kai pitäisi maksaa???
Suhteellisuudentajua ystävät suomalaiset. Meiltä meni sodissa 75.000 henkeä. Kestettiin sekin.

7

3161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhymä

sulla vituttaa,kun et ole ite rikas että pääsisit ulkomaille.eikä sulla ole sukulaisetkaan,koska et pääse heidän perään itkeen ja voivottelemaan,voi voi kuin nyt meirän porukan käy........ja mitä sie sodasta tiedät??????????????????

• turtunutko olet?

Mikähän mahtaa olla se raja mittapuussasi, että voi surra?
      Sitten kun hautaat vaikka mummoasi, ei kuule paljoa auta, kun joku sanoo, että mitäs siinä suret, mummoja on haudattu kautta aikojen!

• suomalainen

... on asia, jota ei keskustelupalstoilla ratkota.
        Yksisilmäisyydestä voi täällä keskustella.
        Pahvia taitaa olla Sinun päässäsi ainakis saman verran kuin minulla.

• Laurelin
        suomalainen kirjoitti:

... on asia, jota ei keskustelupalstoilla ratkota.
        Yksisilmäisyydestä voi täällä keskustella.
        Pahvia taitaa olla Sinun päässäsi ainakis saman verran kuin minulla.

Oikeasti, älkää nyt viitsikö tälläisellä hetkellä riidellä tälläisistä asioista. Olen ikävä kyllä samaa mieltä suomalaisen kanssa, eli se on todella pientä, jos parisataa suomalaista menee, AJATELKAA NYT, JOS SUOMALAISIA OLISI MENNYT 100000. Silloin teidän nurinoilla olisi jotain järkeä. Surra saa suomalaisiakin ja pitääkin, mutta minua ainakin henkilökohtaisesti koskettaa enemmän ne yli 100000 Sri Lankasta, Intiasta, Thaimaasta, Indonesiasta, Malediiveiltä ja ties mistä muualta.

• suomalainen
        Laurelin kirjoitti:

Oikeasti, älkää nyt viitsikö tälläisellä hetkellä riidellä tälläisistä asioista. Olen ikävä kyllä samaa mieltä suomalaisen kanssa, eli se on todella pientä, jos parisataa suomalaista menee, AJATELKAA NYT, JOS SUOMALAISIA OLISI MENNYT 100000. Silloin teidän nurinoilla olisi jotain järkeä. Surra saa suomalaisiakin ja pitääkin, mutta minua ainakin henkilökohtaisesti koskettaa enemmän ne yli 100000 Sri Lankasta, Intiasta, Thaimaasta, Indonesiasta, Malediiveiltä ja ties mistä muualta.

...harvinaisen oikeassa.
        Indonesiassakin on kuollut ainakin 100.000 ihmistä.
        Kaikilla oli joku rakas.

• joo
        Laurelin kirjoitti:

> AJATELKAA NYT, JOS SUOMALAISIA OLISI MENNYT
        > 100000. Silloin teidän nurinoilla olisi jotain
        > järkeä.

AI SILLOIN saa surra!! Kiitos kovasti ilmoituksesta.

Ja voisitko jatkossa pitää aivopierusi omana tietonasi? Dänk juu!

• Tosi on
        joo kirjoitti:

> AJATELKAA NYT, JOS SUOMALAISIA OLISI MENNYT
        > 100000. Silloin teidän nurinoilla olisi jotain
        > järkeä.

AI SILLOIN saa surra!! Kiitos kovasti ilmoituksesta.

Ja voisitko jatkossa pitää aivopierusi omana tietonasi? Dänk juu!

Mitä muistetaan, mikä on tärkeää? Meneillään oleva kyllä, Iran ja Turkki ei. Hitlerin teot kyllä, Stalinin ei, erityisen mitätön on Darfur. Itse jaan asiat luonnon katastrofeista aiheutuneisiin ja ihmisen pahuudesta aiheutuneisiin. Luonnolle emme voi mitään, itsellemme jotain, ehkä myös lähimäisillemme jotain. On outoa, että kiukuttelemme mannerlaatan siirtymistä, mutta emme ahneuden ja vallanhimon seuraamuksia!!!!!!!!!!!!!!!!!!Autetaan avuntarvitsijoita, kaikkia ja surraan myös kaikkia....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe