Onko kellään kokemuksia Clea's Kennel koirahoitolasta? Sijaitsee Maskussa.
Koirahoitola
11
4802
Vastaukset
- Kysynvaan
Ups
- Taavetti22
Ihan ok paikka, edullinen. Mut ihan hintansa tasoinen. Muutaman kerran koira siel ollu. Ei valittamista. Omat kopit ja luukusta pääsee piha alueelle, jokaisella siis erillinen "piha" alue. Ei kovin siisti paikka, mut tuskin koira siitä välittää.
- Anonyymi
Kyllä koira välittää,jos haju turkissa kun hakee pois,samoin ripuli,siinä sitä ihmettelemistä
- Mama1974
Vanha ketju, mutta pakko kommentoida. Olen käyttänyt Clea'S palveluita lähes 20 vuoden ajan; ihan loistavaa palvelua (hoitohintaan sisältyy ruoka, jonka hankkivat mm koiralle toiveen mukaan erikseen), asiantuntemusta koirista jo ennen 80-lukua alkaen ja hoitavat eläimiä suurella sydämellä. Koirille omat tilat sekä ulkona että sisällä. Jos jollain kommentoitavaa "siisteydestä" - kuten edelläkin mainitaan - koirat ei tilojen ulkonäöstä piittaa! Puhdasta paikassa siis on. Olen nimittäin kerran myös käyttänyt koirani lähempänä 100% steriilissä ja fiinissä hoitolassa, joka jostain kumman syystä oli saanut hyvät arviot. Toinen koiristani palasi sieltä luurangoksi laihtuneena, hilseilevänä ja stressiripulissa. Clea'S hoitolassa ei koskaan ole käynyt vastaavaa. Suosittelut siis...hinnatkin hoidon laatuun nähden hyvin kukkaronkestävät
- Bella12345
Mun koira viettänyt siellä aikaa lomareissuni ajan. Hyvä kokemus.
- Koiranomistaja24
On eikä motään hyvää sanottavaa..
- Anonyymi
Minulla itselläni kaksi koiraa ollut kyseiseltä kasvattajalta. Paikka ei uutuuttaan kiiltele, mutta parempaa hoitoa ei koira voisi saada. Eläimet hoidetaan niinkuin ne olisivat omia, suurella sydämellä.
- Anonyymi
Hyviä kokemuksia koko paikasta. Koiraa tai koiria ei luovuta ennen omistajalle, kun ovat leikanneet kynnet, harjanneet turkin.
Aivan loistavaa palvelua. Miinusta vaan se, että eivät lenkitä ollenkaan koiria. Siksi koirilla oman häkin luona ulko-ovi, jossa pääsee omalle, verkkoaidatulle pihalle. - Anonyymi
Kaksi koiraamme (haastava rotu) olleet useasti hoidossa lyhyempiä ja pidempiä aikoja tuolla ja emme voisi tyytyväisempiä olla. Paikka ei niin silmää hivele, mutta koiraa se ei kiinnosta. Hoito on ollut aivan mahtavaa ja huomaa, että siellä työtä tehdään sydämmellä ja rakkaudesta eläimiin.
Ja hintakin on edullinen. Tulemme jatkossakin käyttämään vain tätä hoitolaa. - Anonyymi
Meillä oli koiramme siellä yhden yön ja en vie koiraani sinne enää ikinä. Kohtaaminen, kun tulimme oli todella huonoa. Siitä jäi jo todella huono maku kun lähdimme ja sanoin jo silloin, että tulemme aikaisemmin hakemaan. Kun tulimme seuraavana päivänä omistaja suuttui meille, että tulimme aikaisemmin hakemaan koiraamme. Se kohtaaminen ei ollut kiva kokea. Kun pääsemme koiramme luokse, siltä on viety peti "pesuun" koska on kuulema kaatanut vesikupin. Minä en ainakaan tässä tilanteessa usko, että näin käynyt koska kotiin tulessamme koira käyttäytyy oudosti. Koirallamme on jäätävä ripuli vuorokauden ja ei vieläkään 5pvä myöhemmin suostu menemään omaan petiinsä. En tiedä mitä on käynyt, mutta en vie koiraani sinne uudestaan enää ikinä, enkä suosittele tätä kenellekkään.
- Anonyymi
Meidän Turre haukkui koko paikan!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722