Koirahoitola

Kysynvaan

Onko kellään kokemuksia Clea's Kennel koirahoitolasta? Sijaitsee Maskussa.

9

4133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysynvaan

      Ups

    • Taavetti22

      Ihan ok paikka, edullinen. Mut ihan hintansa tasoinen. Muutaman kerran koira siel ollu. Ei valittamista. Omat kopit ja luukusta pääsee piha alueelle, jokaisella siis erillinen "piha" alue. Ei kovin siisti paikka, mut tuskin koira siitä välittää.

    • Mama1974

      Vanha ketju, mutta pakko kommentoida. Olen käyttänyt Clea'S palveluita lähes 20 vuoden ajan; ihan loistavaa palvelua (hoitohintaan sisältyy ruoka, jonka hankkivat mm koiralle toiveen mukaan erikseen), asiantuntemusta koirista jo ennen 80-lukua alkaen ja hoitavat eläimiä suurella sydämellä. Koirille omat tilat sekä ulkona että sisällä. Jos jollain kommentoitavaa "siisteydestä" - kuten edelläkin mainitaan - koirat ei tilojen ulkonäöstä piittaa! Puhdasta paikassa siis on. Olen nimittäin kerran myös käyttänyt koirani lähempänä 100% steriilissä ja fiinissä hoitolassa, joka jostain kumman syystä oli saanut hyvät arviot. Toinen koiristani palasi sieltä luurangoksi laihtuneena, hilseilevänä ja stressiripulissa. Clea'S hoitolassa ei koskaan ole käynyt vastaavaa. Suosittelut siis...hinnatkin hoidon laatuun nähden hyvin kukkaronkestävät

    • Bella12345

      Mun koira viettänyt siellä aikaa lomareissuni ajan. Hyvä kokemus.

    • Koiranomistaja24

      On eikä motään hyvää sanottavaa..

    • Anonyymi

      Minulla itselläni kaksi koiraa ollut kyseiseltä kasvattajalta. Paikka ei uutuuttaan kiiltele, mutta parempaa hoitoa ei koira voisi saada. Eläimet hoidetaan niinkuin ne olisivat omia, suurella sydämellä.

    • Anonyymi

      Hyviä kokemuksia koko paikasta. Koiraa tai koiria ei luovuta ennen omistajalle, kun ovat leikanneet kynnet, harjanneet turkin.

      Aivan loistavaa palvelua. Miinusta vaan se, että eivät lenkitä ollenkaan koiria. Siksi koirilla oman häkin luona ulko-ovi, jossa pääsee omalle, verkkoaidatulle pihalle.

    • Anonyymi

      Kaksi koiraamme (haastava rotu) olleet useasti hoidossa lyhyempiä ja pidempiä aikoja tuolla ja emme voisi tyytyväisempiä olla. Paikka ei niin silmää hivele, mutta koiraa se ei kiinnosta. Hoito on ollut aivan mahtavaa ja huomaa, että siellä työtä tehdään sydämmellä ja rakkaudesta eläimiin.
      Ja hintakin on edullinen. Tulemme jatkossakin käyttämään vain tätä hoitolaa.

    • Anonyymi

      Meillä oli koiramme siellä yhden yön ja en vie koiraani sinne enää ikinä. Kohtaaminen, kun tulimme oli todella huonoa. Siitä jäi jo todella huono maku kun lähdimme ja sanoin jo silloin, että tulemme aikaisemmin hakemaan. Kun tulimme seuraavana päivänä omistaja suuttui meille, että tulimme aikaisemmin hakemaan koiraamme. Se kohtaaminen ei ollut kiva kokea. Kun pääsemme koiramme luokse, siltä on viety peti "pesuun" koska on kuulema kaatanut vesikupin. Minä en ainakaan tässä tilanteessa usko, että näin käynyt koska kotiin tulessamme koira käyttäytyy oudosti. Koirallamme on jäätävä ripuli vuorokauden ja ei vieläkään 5pvä myöhemmin suostu menemään omaan petiinsä. En tiedä mitä on käynyt, mutta en vie koiraani sinne uudestaan enää ikinä, enkä suosittele tätä kenellekkään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe