Arabikulttuurissa raiskaus naisen syy

älyäläjätä

Nyt siis suomimiehet, jos jotenkin siltä tuntuu että tämä on omaa alaanne, naisen raiskaus. Suomessa on jo aikamoinen sarja lapsi ja aikuisarabeja, niin että nyt sitten ilman syyllisyyttä otatte selvää mikä on naisen tai tytyön tausta ja jos on arabikulttuurin nainen, niin ei kun kuin kimppuun kuin limppuun, itse on katsonut silmiin tai ollut nainen. Toteuttakaa omat inhimilliset tarpeet, mutta vain arabeja kohtaan, näin lienee myös kaikkien islaminuskoisten suhteen.

3

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisasianainen

Naisasianaiset liikkeelle. Näin ei saisi tapahtua missään maailman maassa kenellekään naiselle, lapselle eikä vanhukselle, miehistä puhumattakaan.

• eijoikutorneille

Rätit on lähdössä jo täältä oman kulttuurinsa pariin, joko omin jaloin tai kärräämällä. Miten vaan, mutta ne lähtee. Aitoja, hädänalaisia pakolaisia tosta kolkyt donan setistä on korkeintaan 25 prossaa. Loput on turisteja. Enempää en kommentoi. Turha niitä on lennättää mihinkään, laivat täyteen ja turkin kautta himaan.

• eijoikutorneille

Ja koko politiikko köörille kenkää, jotka ne tänne pokkuroi. Soini, Sipilä ja Stupido fuduu hanuriin, täysi pelle kööri. Nyt alkaa olla aika toimia. Venäjän kaa välit kondikseen ja ulos eurosta. Jenkkien perseen nuolennalle on laitettava. PISTE. Tähtilippujen seuraava pressa on hyvässä lykyssä joku, klowni Trump.. Se alkaa olemaan jo vaarallista, idiootti ydinasevallan päällikkönä.. Aletaan kelaan omilla aivoilla ja pidetään suomi suomena. Itsenäisenä. Soditaan sitten vaikka yksin ryssien kaa, jos niikseen menee, mut NATO ei suomeen tule. Venäjällä on maailman luonnonvarat ja ne tarvii meidän tietotaitoo. Eiks laiteta bisnekset tulille? Krim on mennyt, tajutkaa jo, se on ADIOS! Nyt pitää nostaa suomi suosta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6734
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4552
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      29
      3496
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3047
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1915
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1620
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1616
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1543
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1409
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1350
    Aihe