Hei. Minulle annettiin paniikkihäiriö diagnoosi elokuun alussa. Sen jälkeen sain Opamox 15 MG tueksi. Söin niitä ja olo välillä helpottui. Oli ihan helppo olla. Sain jopa olon niin hyviin kuseihin että pääsin viihtelle ja irti opamoxista. Kuitenkin psykiatri määräsi cipraleksit aloitettaviksi. Sivuoireet olivat kamalia. Eikä helpottaneet millään. Lääke lopetettiin ja vaihdettiin Velnafaxiiniin. Joka ei aiheuttanut niin kovia sivuoireita. Mutta ei myöskään auttanut itse ongelmaan. Opamoxia sai syödä kun karkkia. Nyt kun haluaisin lopettaa kaikki lääkkeet ei sitä pidetä hyvänä vaihtoehtona. Epäilen itselleni vahvasti Feokromosytoomaa mutta sitä ei tunnuta ottavan vakavasti koska verenpaineeni eivät ole erityisen koholla. Opamox on näin pitkäaikaisen käytön takia menettänyt tehon eikä enää toimi kuin pitäisi. Olen aika loppu.
Vastaukset 2
- venom1
Vaihda vahvempaan bentsoon. opamox on miedoin rauhoittava.
- artsi673
Mulla meni ihan samalla tavalla:
paniikkihäiriö/ahdistus todettiin 2013
ensin opamox ja sit citalopram=cipralex=seepram
opamox tehos heti, mut citalopramin jouduin lopettamaan
venlafax sopi paremmin ja auttoi melko mukavasti
työpaineita vähennettiin, liikuntaa ja sos.kanssakäymistä lisättiin
alkoi paraneminen 2014
kesän 2014 aikana lopetin venlafaxin
nyt oon lähes täydellisessä kunnossa ilman lääkitystä
Eli syyn selvittäminen(työpaineet), liikunta, sos.kanssakäyminen, ruokavalio ja venlafax olivat ratkaisu mulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa791877Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341202Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134954Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200879- 85723
- 65710
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210674- 67637
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 64574
- 35571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32548- 55517
- 36514
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12408- 82408