Tässä syksyn mittaan on alkanut tulla webaston käryt sisään erityisesti kun pysähtyy liikennevaloihin. Onkohan webastossa jotain rikkoutunut/kulunut loppuun? Kottero on 407 -07.
Webasto käryää sisään
16
4881
Vastaukset
- Korjaamollemars
En paljon jäisi arpomaan...voi tulla noutaja. Wepukat joskus tuota tekee.
- Paskamikäpaska
Pakokaasut kiertää tuulen mukana auton alta tuulilasin juureen ja siitä ilmastoinnin kautta autoon sisään. Kyllä se on ihan neljänollaseiskan ominaisuus vaan.
- BenHur
Webastaon pakoputki rikki tai irki. Työntää sitä savua konehuoneeseen ja jopa etulokasuojan takareunasta suoraan tuulilasin edessä olevaan ilmanottokaukaloon. Kannattaa korjuuttaa heti.
- köhköh
Pitäis toimia valopetroolilla niin ei tulis kärtsää kabiiniin?
- pierettää
vepaston peräsuoli poikki juuresta, pääsee paskat liian edessä karkuun.
- Perseheikki
pierettää kirjoitti:
vepaston peräsuoli poikki juuresta, pääsee paskat liian edessä karkuun.
Onko toi peräsuolen korjuuttaminen arvokaskin rasti?
- hissis
Perseheikki kirjoitti:
Onko toi peräsuolen korjuuttaminen arvokaskin rasti?
Kyllä siitä euroilla selviää
- ei_ole_Webasto
Kyllä se käry tulee vuotavista suuttimista tai sitten polttoainetta pääsee tihkumaan pakoputkelle.
- Pösö407HDI
Ei suuttimet ole märkiä, eikä mikään muukaan paikka konehuoneessa.
- problemsoldered
No mihinkä ne webaston pakokaasut on johdettu?
- Paskarassi
No, siihen vasemman etupyörän etu/alapuolelle ne savut johdetaan. Paha vaan, että ne kiertävät sieltä herkästi ylös tuulilasin juureen ilmanottoaukkoon. Kovin usein tuo käry löytää sisälle autoon.
- ehjä_auto
Paskarassi kirjoitti:
No, siihen vasemman etupyörän etu/alapuolelle ne savut johdetaan. Paha vaan, että ne kiertävät sieltä herkästi ylös tuulilasin juureen ilmanottoaukkoon. Kovin usein tuo käry löytää sisälle autoon.
Kolme talvea olen ajellut tuollaisella pösöllä. Vielä ei ole käryä sisään tullut. Tataa pakoputki olla ehjä.
- UunoNylander
Tuosta syystä Pösöä 407 ei oikein kelpuutettu taksikäyttöön. Sisään käryävä webasto ei ole mikään pikkujuttu.
- BooleanG
Ei käryä enää. Ja hytissä on helevetin kylymää.
(On kuuleman mukaan kesäauto vaan) - PöhinäPökötti
Mun pökössä oli webaston pakoputki poikki, uus haitariputki tilalle maksoi 12 e ja nyt ei käryä ja sisällä tarkenee vaik ulkona oli -32c
- Anonyymi
Koskahan Greta ottaa Webastot silmätikuiksi, ettei ne vaan Webastot pilaakki ilman, onkos niissä katalysaattorit sun muut hiukkaskiihdyttimet, ei muuten, mutta jos henkilöautoa saa lain mukaan pitää tyhjäkäynnillä max 2 min. niin Webastot saa käryttää vaikka tuntikausia ja jopa ajaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882