Webasto käryää sisään

Pösö407HDI

Tässä syksyn mittaan on alkanut tulla webaston käryt sisään erityisesti kun pysähtyy liikennevaloihin. Onkohan webastossa jotain rikkoutunut/kulunut loppuun? Kottero on 407 -07.

16

4881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korjaamollemars

En paljon jäisi arpomaan...voi tulla noutaja. Wepukat joskus tuota tekee.

• Paskamikäpaska

Pakokaasut kiertää tuulen mukana auton alta tuulilasin juureen ja siitä ilmastoinnin kautta autoon sisään. Kyllä se on ihan neljänollaseiskan ominaisuus vaan.

• BenHur

Webastaon pakoputki rikki tai irki. Työntää sitä savua konehuoneeseen ja jopa etulokasuojan takareunasta suoraan tuulilasin edessä olevaan ilmanottokaukaloon. Kannattaa korjuuttaa heti.

• köhköh

Pitäis toimia valopetroolilla niin ei tulis kärtsää kabiiniin?

• pierettää

vepaston peräsuoli poikki juuresta, pääsee paskat liian edessä karkuun.

• Perseheikki
        pierettää kirjoitti:

vepaston peräsuoli poikki juuresta, pääsee paskat liian edessä karkuun.

Onko toi peräsuolen korjuuttaminen arvokaskin rasti?

• hissis
        Perseheikki kirjoitti:

Onko toi peräsuolen korjuuttaminen arvokaskin rasti?

Kyllä siitä euroilla selviää

• ei_ole_Webasto

Kyllä se käry tulee vuotavista suuttimista tai sitten polttoainetta pääsee tihkumaan pakoputkelle.

• Pösö407HDI

Ei suuttimet ole märkiä, eikä mikään muukaan paikka konehuoneessa.

• problemsoldered

No mihinkä ne webaston pakokaasut on johdettu?

• Paskarassi

No, siihen vasemman etupyörän etu/alapuolelle ne savut johdetaan. Paha vaan, että ne kiertävät sieltä herkästi ylös tuulilasin juureen ilmanottoaukkoon. Kovin usein tuo käry löytää sisälle autoon.

• ehjä_auto
        Paskarassi kirjoitti:

No, siihen vasemman etupyörän etu/alapuolelle ne savut johdetaan. Paha vaan, että ne kiertävät sieltä herkästi ylös tuulilasin juureen ilmanottoaukkoon. Kovin usein tuo käry löytää sisälle autoon.

Kolme talvea olen ajellut tuollaisella pösöllä. Vielä ei ole käryä sisään tullut. Tataa pakoputki olla ehjä.

• UunoNylander

Tuosta syystä Pösöä 407 ei oikein kelpuutettu taksikäyttöön. Sisään käryävä webasto ei ole mikään pikkujuttu.

• BooleanG

Ei käryä enää. Ja hytissä on helevetin kylymää.

(On kuuleman mukaan kesäauto vaan)

• PöhinäPökötti

Mun pökössä oli webaston pakoputki poikki, uus haitariputki tilalle maksoi 12 e ja nyt ei käryä ja sisällä tarkenee vaik ulkona oli -32c

• Anonyymi

Koskahan Greta ottaa Webastot silmätikuiksi, ettei ne vaan Webastot pilaakki ilman, onkos niissä katalysaattorit sun muut hiukkaskiihdyttimet, ei muuten, mutta jos henkilöautoa saa lain mukaan pitää tyhjäkäynnillä max 2 min. niin Webastot saa käryttää vaikka tuntikausia ja jopa ajaessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe