Onko kokemuksia siitä, voiko lumispraytä tms. suihkuttaa aidon kuusen koristeeksi? Tekokuusiin olen nähnyt laitettavan, mutta onko kellään tietoa reagoiko oikea kuusi mitenkään?
Lumispraytä aitoon kuuseen
3
206
Vastaukset
- Kokeilehan
Olen joskus suihkuttanut lumisprayta aidon kuusen oksille. Ei kuusi siitä kärsinyt. Mutta huomasin, että joku kevyempi valkoinen materiaali näyttäisi luonnollisemmalta. Spray on jäykän liimamaisen näköistä ja sitä pitää olla paljon.
Pumpulikin on kauniimpaa ja halvempaakin. Sitä kun hieman pöyhii, nyppii ja asettelee oksille kauniisti. Pumpulin sekaan voi vielä sirotella hopeahilettä. Näyttää melko aidolta pakkaslumelta. Meillä oli tälläinen viritys ja kaunein kuusi koskaan, kun tämän lisäksi koristeina oli vain olkisia kuusenkoristeita. Sähkökynttilöiden valo sai hileet kimaltelemaan hienosti pumpulin seassa. - hessul11
Pitääpä kokeilla, kiitos! Mietinkin, että sprayn kanssa voisi tulla tönkön näköinen..
- naisnais
Sitä voi käyttää itsepuolustukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225449Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841865Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3591825- 1171059
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 67769
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 35678