Onko kokemuksia siitä, voiko lumispraytä tms. suihkuttaa aidon kuusen koristeeksi? Tekokuusiin olen nähnyt laitettavan, mutta onko kellään tietoa reagoiko oikea kuusi mitenkään?
Lumispraytä aitoon kuuseen
3
170
Vastaukset
- Kokeilehan
Olen joskus suihkuttanut lumisprayta aidon kuusen oksille. Ei kuusi siitä kärsinyt. Mutta huomasin, että joku kevyempi valkoinen materiaali näyttäisi luonnollisemmalta. Spray on jäykän liimamaisen näköistä ja sitä pitää olla paljon.
Pumpulikin on kauniimpaa ja halvempaakin. Sitä kun hieman pöyhii, nyppii ja asettelee oksille kauniisti. Pumpulin sekaan voi vielä sirotella hopeahilettä. Näyttää melko aidolta pakkaslumelta. Meillä oli tälläinen viritys ja kaunein kuusi koskaan, kun tämän lisäksi koristeina oli vain olkisia kuusenkoristeita. Sähkökynttilöiden valo sai hileet kimaltelemaan hienosti pumpulin seassa. - hessul11
Pitääpä kokeilla, kiitos! Mietinkin, että sprayn kanssa voisi tulla tönkön näköinen..
- naisnais
Sitä voi käyttää itsepuolustukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374