POKERSTARS OIKEUTEEN!!!

HILARIPAHAMIES

EI VOI RAKEN MAKSIMOINTI ENÄÄ TÖRKEÄMPÄÄ OLLA!!! TÄMÄ ASIA VIEDÄÄÄN OIKEUTEEN!!! PYSYKÄÄ HELVETIN KAUKANA POKERSTARSIN KUSETUSVERKOSTA JA KOTIUTTAKAA RAHANNE ENSITILASSA!!! HYI HELVETTI MITEN VITUN RÄIKEÄTÄ RIGGED-PASKAA!!!!

28

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DonKyösti

      Kokkolassa kiljutaan vahingonilon nautinnosta!

      • Rahatpois

        Pokerstars ja samalla koko nettipokeri kaatuu omaan mahdottomuutensa. Tämän saa ottaa talteen.

        Pokerstarsin raken maksimointi ja muukin kusetus on täysin päivänselvä keissi. Satunnaisgeneraattori on manipuloitu suosimaan tappiollisia pelaajia eikä Pokerstars piilottele sitä edes millään tavalla. Lisäksi Pokerstarsista on tullut monopoliasemaan päästyään muutenkin täysin ylimielinen pelaajiansa kohtaan.

        Sinulta tuskin löytyy muskeleita tai evidenssiä haastaa Pokerstarsia oikeuteen, mutta joltain toiselta toivottavasti löytyy.

        Itse ymmärsin lopettaa pokerin voitollisena, kun tajusin ettei tappiollisia pelaajia vastaan pakasta juuri blankkoja kortteja tule ja häviän pf-allin-tilanteet aivan liian isolla prosentilla tappiollisia pelaajia vastaan yms.

        Pokeri on lopullisesti tuhottu. Valitettavaa, mutta totta.


      • Dosenttismies

        Näinhän se asia valitettavasti on. Ahneudella ei ole mitään rajaa.


    • rahatmatuille

      laita pienemmät saappaat jalkaan. äläkä enää vastasuudessa heitä niitä maalarin vehkeitä liian kauas mettään :D Pokeristars ei yhen ukon turinoista Suomessa niin mitään välitä. Jo vuosia ollu laitonta rahapeli tomintaa netti puolillaan eikä ole päässyt uutis-otsikoihin edes sen varoituksen sanan verran :D

      • rahatmatuille

        laitonta tai vilpillistä, miten sen haluaa ajatella


      • Kentsuu

        Olen tilastotieteistä valmistunut ja mielenkiinnosta hieman aikoinani tutkin RNG:n toimintaa. On hyvin vaikea validisti todistaa, että satunnaisgeneraattori on fiksattu, mutta itse lopetin koko nettipokeritouhun omien tutkimusteni tuloksena. Sen verta hämärää data oli. Hyvät voittavat aina, mutta vähemmän mitä pitäisi, sillä RNG on fiksattu suosimaan tappiollisia pelaajia.


    • Ihmetteli-jä

      On kyllä aivan uskomaton rigged-verkko! Ei kahta sanaa asiasta! Kuinkakohan kauan nämä kulissit vielä pysyy pystyssä?

    • Oksennuskeijo

      Katsokaapa sivusta yhtä Zoom-pöytää vaikka noin tunnin ajan. Itse katselin juuri 0,05/0,10 pöytää vajaa pari tuntia eikä ainoatakaan alle 10 dollarin pottia sinä aikana. Koko ajan vähintään kahdella pelaajalla kova käsi ja kädet kehittyy turnin ja riverin myötä rakea maksimoiden. Jos peli olisi satunnaista, ei kädet eskaloituisi vain millään kyseisellä tavalla. Vahva suositus pysyä kaukana Kusetusstarsista!

      • Jepeejee

        Hyi hemmetti, jaoissa ei mitään järkeä! Ei selvemmin voisi rakea maksimoida enää :D Kuinkakohan kauan tämä päivän selvä kusetus vielä saa jatkua?


      • Oksennuskeijo

        Kuinkakohan tyhminä Kusetusstars pitää ihmisiä oikein? :D


      • Oksennuskeijo

        3h stalkannut eikä ainoatakaan alle 10 dollarin pottia, ei mitään järkeä :D RNG ei tunne sanaa "blankko"! Aivan uskomatonta kusetusta :D Kahdella pelaajalla aina vähintään käsi.


      • Ihmetteli-jä

        Huhhuh! Ei yhtään jakoa missä ei kalkut menisi keskelle. Eihän tällä ole mitään tekemistä satunnaisen pokerin kanssa. Jaot etukäteen täysin manipuloitu.


      • Ihmetteli-jä

        Träkkerit ei pelitä zoomissa ja uskalletko vetää satunnaisgeneraattori törkeästi maksimoimaan rake? Kovin tyhminä pitävät asiakkaitansa.


      • Ihmetteli-jä

        Win Capitahan on ihan pientä tähän verrattuna :D Koukuttavaa katsoa, kun jaoissa ei mitään jiiriä :D


      • Ihmetteli-jä

        Jäätävää ylituottoa törkeästi rakea maksimoimalla :D En vain tiedä onko järkeä riskeerata monopoliasemaa kusettamalla näin läpinäkyvästi? :D Kattonut jo useamman tunnin ja joka ikinen jako mennyt allin-tilanteeseen aivan uskomattomilla juonen käänteillä :D


      • dsddvxcvdxz

        LOL! Zoom-pöytiä seuratessa pyörii kooste viime hetkien suurimmista poteista. Aika yllättävää että näyttäisi jokainen käsi menevän all-in...


      • pulustelija-
        dsddvxcvdxz kirjoitti:

        LOL! Zoom-pöytiä seuratessa pyörii kooste viime hetkien suurimmista poteista. Aika yllättävää että näyttäisi jokainen käsi menevän all-in...

        Moi Pokerstars Staff!


      • pulustelija- kirjoitti:

        Moi Pokerstars Staff!

        Moi Mäntti Foliohattu Staff!


    • Oksennuskeijo

      Minun on pakko tehdä rikosilmoitus tästä törkeästä kusetussaitista. Minua vituttaa ja oksentaa nämä täysin etukäteen manipuloidut jaot niin helvetisti!

      • Oksennuskeijo

        Aivan vitun törkeä petos!


      • yturut

        Jenkkilässä on ainakin tehty ryhmäkanne asiasta aikoja sitten, ei tainnut lopulta olla mitään vaikutusta. "Ei voida todistaa manipuloiduksi jne". Sen verran ovelasti ohjelmoitu, että pitkän aikavälin testeissä osoittautuu aina rehelliseksi. Mitään ohivetoja jne. ei testata siis mitenkään erikseen.


      • Oksennuskeijo

        Ainoa oikea paikka näille kusettajille olisi loppuelämä linnassa! Otan elämän tehtäväkseni siitä huolehtimisen! Hyi helvetti miten vitun törkeetä kusetusta! Hyi helvetti!


      • Oksennuskeijo
        Oksennuskeijo kirjoitti:

        Ainoa oikea paikka näille kusettajille olisi loppuelämä linnassa! Otan elämän tehtäväkseni siitä huolehtimisen! Hyi helvetti miten vitun törkeetä kusetusta! Hyi helvetti!

        Minun on pakko laatia rikosilmoitus nyt heti! Hyi helvetti!


    • Tietäjäää

      Ihmettelen suuresti, jos tämä kusetuspulju on vielä 3 vuoden päästä pystyssä. Jaot on täysin etukäteen rigged-manipuloitu maksimoimaan talon rake.

      • ljkhjkhjk

        Olet tyhmä kuin saapas. Tai oikeastaan tuo on jo saappaan aliarvioimista.


      • pulustelija-
        ljkhjkhjk kirjoitti:

        Olet tyhmä kuin saapas. Tai oikeastaan tuo on jo saappaan aliarvioimista.

        Moi Pokerstarsin henkilökunta!


      • Moi mielisairaalan asiakas!


      • kusetuksenuhri

        Pokerstars toimii kuin Putinin trollitehdas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe