Puhutaan paljon noista LED-ajovaloista, mutta entä mitä mahtaa kustantaa valojen korjaus jos sattuvat pimenemään eli valot olisi uusittava?
On uusittava koko valoumpio ja se maksaa asennettuna varmaan lähemmäs tonnin (Mersussa LED-valoumpio n. 2 000€) On "lampun vaihdoksi" aika kallista. LED-valot ovat vielä välivaihe kehityksessä.
Taitaa olla järkevämpi valita halogeenivalot jos ovat saatavilla!
Uuden Opel Astra IntelliLux LED Matrix -ajovalot?
9
3511
Vastaukset
- firmanpiikkii
Näin se on hauska hinta varaosilla!
- matrixled
Ajele sitten vaan vanhanaikaisilla taskulampuilla. Jos on varaa uuteen "autoon" on myös varaa kunnon valoihin.
- onkoVertailtu
Onko ne paremmat kuin halogeenit. Usein on ollut niin, että halogeenit on paremmat ja samalla huomattavasti edullisemmat.
- Ei_kiitos
Kun ajetaan lähes 100% valaistuilla teillä, ei ole mitään järkeä ottaa tuollaista kustannusrasitetta autoon. Kuka ostaa käytettynä ledvaloauton? Ei kukaan.
- biiemdabljuu
Ei muuten oteta edes 2004-mallin bemaria enää vaihdossa, koska toinen Xenon-umpio on vaihtorajalla. Tai otettiin se kun kiersin niin kauan, että eräs myyjä ei huomannut siinä olevan xenonit.
- olismakeet
Saisivat kiinalaiset tehdä joka merkkiin led tarvike umpiot, halavalla!
- rtdfg4rtt
No hyvä jos saa edes rahalla, 2005 malliseen Opeliin kun ei löydy enää valoja ollenkaan.
- Fdfdx
kyllähän nuo vanhempien mallienkin mukautuvat ajovalot kustantaa yli 700e jos tulee jtn vikoja..
- sdasd45
Niin ja kannatta ottaa veivattavat ikkunat, sähköikkunat on paljon kalliimpi korjata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543622
- 513146
- 502900
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262606- 382384
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056