Terve,
olen 30-vuotias turkulainen avoinmielinen mies ja etsin kämppäkaveria erittäin siistiin ja lähellä käytännössä kaikkea sijaitsevaan kaksioon vaatehuoneella. Kämpässä on iso remontoitu keittiö astianpesukoneella ja pyykinpesukone. Huoneiston koko on 60 neliötä, ja sinä käyttäisit makuuhuonetta huoneenasi. Kaappitilaa löytyy runsaasti. Huoneen ikkuna on takapihalle päin.
Ota yhteyttä ja kysele lisää jos tarvitset kämppää, iälläsi tai sukupuolellasi ei ole juurikaan väliä, kunhan maksat vuokrat ajallaan ja noudatat niitä sääntöjä mitkä yhdessä sovimme..
Olen rento tyyppi, en nipota turhasta ja toivon ettet sinäkään.
Kuulemisiin!
-Samuli
[email protected]
TURKU kämppis Hämeenkadulle, kaksio vapaa 4.1.2016
Samuli84_tku
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663333Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241506- 821359
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.62809Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51656