Rumiluksesta.....
<3
Ikävä tekee selvää jälkeä......
9
94
Vastaukset
- ex-morkkis
kyllä sinä omistat kauneutta jos haluat.
- ex-morkkis
Risto_ kirjoitti:
Miksi Anne tahtoo pahaa.....
koska hän itse haluaa olla onnelinen eikä hänen suunnitelmissa ole sinua. nyt hyväksyt sen asian ja yrität tutustua toisiin ihmisiin koska on muitakin jotka pystyy tekee sinut onnelliseksi.
- Uteliasolen
Risto_ kirjoitti:
Miksi Anne tahtoo pahaa.....
mitä tarkoitat tuolla, että Anne tahtoo pahaa?
ex-morkkis kirjoitti:
koska hän itse haluaa olla onnelinen eikä hänen suunnitelmissa ole sinua. nyt hyväksyt sen asian ja yrität tutustua toisiin ihmisiin koska on muitakin jotka pystyy tekee sinut onnelliseksi.
Olisin halunnut olla puheväleissä, sillä saattaa olla joku salskea uros rinnalla...
- sustakiinnikaikki
Risto_ kirjoitti:
Olisin halunnut olla puheväleissä, sillä saattaa olla joku salskea uros rinnalla...
Ite työnsit Annen pois, ite voit pyytää sen takasin elämääs.
sustakiinnikaikki kirjoitti:
Ite työnsit Annen pois, ite voit pyytää sen takasin elämääs.
V%tut olen.......
- äläselitä
Risto_ kirjoitti:
V%tut olen.......
Kyllä olet. Onko muisti mennyt, kuinka kauan olet käyttänyt huumeita? Mikään muu ei selitä käytöstäsi ellet käytä kovia huumeita.
äläselitä kirjoitti:
Kyllä olet. Onko muisti mennyt, kuinka kauan olet käyttänyt huumeita? Mikään muu ei selitä käytöstäsi ellet käytä kovia huumeita.
Aijaa....
<3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594