Onkohan Mänttä-Vilppulan alueella hyvää autokorjaamoa jossa asentajalla on kokemusta uudehkojen Mersujen huolloista?
Näillä seuduillahan on monenmoista pajaa mutta onkohan siis osaavaa merkkikorjaamoa tai edes ko. merkistä jonkinlaista asiantuntemusta?
Lähimmät "oikeat" MB-korjaamot on Treella ja Jklssä joten ei oikein viitsisi aina sinne asti ajella.
Mersukorjaamoa?
UudehkoE
4
234
Vastaukset
- mezemiehenkaveri
On. Kaveri käyttää. En ny muista nimee.
- Pitkäikävä
Onko sulla pussihousu varaa maksaa vai pistetäänkö piikkiin?
- ITEkäynVENETMÄELLÄ
Vänttinen Tampereella ja Venetmäki Akaan Viialassa.Kyllähän mesellä viittii vähän kauempanakin remontissa käydä kun kyyti on hienoa.
- rafu605
onhan täällä kleimolan korjaamo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054044Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv552276Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?741600Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko51044- 66834
- 20784
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu117778- 39752
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.49748- 62748