Aikas epätoivoinen pyyntö, mutta...
Lueskelin kaikessa rauhasssa kyseistä kirjaston kirjaa, mutta voi riivattu: puoleen väliin päästyäni uomasin, että joku ** on repäissyt 1 lehden 14.luvun alusta, sivut 121-122 tässä v. 2006 toisessa painoksessa.
-Olisiko jollain tuo kirja ja 2-5 min aikaa lahjoittaa: skannaisit nuo 2 sivua ja vaikka aijaa.com -kuvat sinne ja linkki tänne...
-muuta en voi luvata, kuin että jos mahdollista pistän hyvän kiertämään joskus vuorollani, jotta pysyy karma tasoissa maailman kanssa.
- Tämä ei taida kovin vilkas keskustelupaikka olla, mutta tietäisikö joku paremman? -Kiire tietty olisi kun haluisi kirjan loppuun lukea yhtä kyytiä, ja miel. ilman tuota pientä puutetta...
Kiitos!
Onko kellään: Ata hautamäki : Murha Käpylässä
Taavi3
2
164
Vastaukset 2
- Taavi3
Niin , unohtui: edellisnen sivu, 120 tässä painoksessa, päättyy: "...katsomassa valkoisia hevosia. "
Siitä seuraavat 2 sivua eli yksi lehti siis kadoksissa. - Taavi3
Juu, ei tarvita enää, varmuudeksi ilmoitan jos joku tämän vuoden päästä huomaa :) . Luettu on loppuun, eipä tainnut suusrta aukkoa juoneen tuosta jäädä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3161325Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101277- 981043
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50988- 103935
- 106930
- 111782
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20734- 69621
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5607