Tampere: pj vaihtu

Tampereen VA:n uudeksi puheenjohtajaksi haluttiin älykäs, edustava, atleettinen ja nuorekas ihminen, joka voi käyttää vähintään 30 tuntia viikossa aatteen edistämiseen. Imagosyistä uuden pj:n on hyödyllistä olla nainen, eikä kissa tai muu söpö lemmikki ole lainkaan pahitteeksi.

Tällaista ihmistä ei löydetty.

Minä tulin valituksi. Toimikausi kestää vuoden 2016.

42

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnittelut valinnasta!

• The king is dead, long live the king!

• 1ja2ja3

Pahemminkin olisi voinut käydä;-D

Kukin vuorollaan oksanreikävuoroon!

• Asiaa!

• olen.helpottunut

Huh, onneksi ei naista. Justiinatyyppiset jyrää niin, että saa munaskunsa kerätä lettupannuun niiden jäljiltä, ne polkee ne niin rikki, ja kauniiden ja herkkien kanssa väitellessä tulee itselle aivan käsittämättömän syyllinen olo.

Keski-ikäinen, ATK-ammatissa toimiva mies taas on tavanomainen ja turvallinen vastustaja, ikään kuin kaikilta nettipalstoilta tuttu.

• esimerkiksi

Tämä on siis esimerkkiä siitä millaista häirintää naiset joutuvat sietämään vaparien tilaisuuksissa.

• Kiitokset onnitteluista.

Supistan samalla kirjoittamista tälle palstalle. Antivapari ei ole kiinnostunut keskustelamaan, eikä hyödytä enää jatkaa jauhamista sisällöltään samoissa mollausketjuissa uusien otsikoiden alla. (Tämän joku minua fiksumpi olisi huomannut jo aiemmin...)

Seurailen kyllä palstaa silloinkin kun en itse kirjoita, ja tietysti vastaan va-liiton tavoitteita koskevaan kritiikkiin, jos sellaista nyt sattuu vahingossa palstalle tulemaan.

• Eipä ole vapaa-ajattelijoiden tavoitteita toistaiseksi vielä kritisoitu. Se on toki hyvä merkki siitä, että tavoitteet ovat kestävällä pohjalla ;-)

• riku.m.salminen kirjoitti:

Eipä ole vapaa-ajattelijoiden tavoitteita toistaiseksi vielä kritisoitu. Se on toki hyvä merkki siitä, että tavoitteet ovat kestävällä pohjalla ;-)

No on sitä joskus aivan vähän näkynyt. Oikein raapimalla Rahahanat.kiinni totesi, ettei ole ainakaan tarpeen muuttaa todistajan valaa ja vakuutusta kaikille yhteiseksi vakuutukseksi. Ei kuitenkaan kommentoinut asiaa nyt kun muutos vuodenvaihteessa tapahtuu. Samoin jumalanpilkkalakiin oli joku viittaus.

Mutta pientä on ollut, suorastaan olematonta.

• tasa-arvovaltuutetulle

Hyvä tietää, että Tampereen vapaa-ajattelijoiden puheenjohtaja on tasa-arvon vastutaja. Samalla voimmekin unohtaa ne jutut ihmisoikeuksista ja -arvoista.
      *kuvakaappaus otettu*

• Kertonet missä tässä vastustan tasa-arvoa.

• sinnemeni53434
        jori.mantysalo kirjoitti:

Kertonet missä tässä vastustan tasa-arvoa.

Asenteesi on naisia halventava ja olen lähettänyt asiasta postia tasa-arvovaltuutetun toimistoon.

• sinnemeni53434 kirjoitti:

Asenteesi on naisia halventava ja olen lähettänyt asiasta postia tasa-arvovaltuutetun toimistoon.

Kertonet missä näkyy halventava asenne naisia kohtaan.

• Jori-trollille

Kertonet missä näkyy halventava asenne naisia kohtaan.

Aloitustekstissä. Kannattaa lukea se jos et vielä ole lukenut.

• Jori-trollille kirjoitti:

Aloitustekstissä. Kannattaa lukea se jos et vielä ole lukenut.

Ahaa, tarkoitat kohtaa jossa toivon naista pj:ksi.

Olen täysin tosissani. Kun miehiä on selvä enemmistö jäsenistä - veikkaan että 60% - on parempi jos julkisiksi kasvoiksi saadaan naisia. Sama pätee tietysti toisinpäin, esimerkiksi Protun suhteen.

Toki tuntuisi epäreilulta, jos minua ei valittaisi johonkin kivesten takia. Mutta ajattelen tässä yhdistyksen kokonaisetua.

• olethuonoamainosta

Olen täysin tosissani. Kun miehiä on selvä enemmistö jäsenistä - veikkaan että 60% - on parempi jos julkisiksi kasvoiksi saadaan naisia. Sama pätee tietysti toisinpäin, esimerkiksi Protun suhteen.

Toki tuntuisi epäreilulta, jos minua ei valittaisi johonkin kivesten takia. Mutta ajattelen tässä yhdistyksen kokonaisetua.

Trollaat tarpeettomasti, kuten tapoihisi yleensäkin kuuluu.

• 1ja2ja3

Multinikille: "Trollaat tarpeettomasti.."

Voisitko antaa esimerkin tarpeellisesta trollaamisesta?

• haistaitte
        1ja2ja3 kirjoitti:

Multinikille: "Trollaat tarpeettomasti.."

Voisitko antaa esimerkin tarpeellisesta trollaamisesta?

Multinikille: Miten vapaa-ajattelijat puhuvat kaikkien uskonnottomien puolesta, jos he samalla avoimesti halveksivat naisia?

• haistaitte kirjoitti:

Multinikille: Miten vapaa-ajattelijat puhuvat kaikkien uskonnottomien puolesta, jos he samalla avoimesti halveksivat naisia?

Et ole vieläkään kertonut missä ja miten halveksii.

Ja on tainnut jäädä lukematta Raamatusta ne nainen vaietkoon -kohdat tai Koraanin perinnönjakosäännöt. Eriarvoistamista löytyy ihan toisesta suunnasta kuin va-liikkeestä.

• fakjyyäshole

Et ole vieläkään kertonut missä ja miten halveksii.

Ja on tainnut jäädä lukematta Raamatusta ne nainen vaietkoon -kohdat tai Koraanin perinnönjakosäännöt. Eriarvoistamista löytyy ihan toisesta suunnasta kuin va-liikkeestä.

"Ja on tainnut jäädä lukematta Raamatusta ne nainen vaietkoon -kohdat"
        Ei toki ole jäänyt lukematta. En tiennyt, että sinä olet uskovainen, mutta tuo selittääkin kaiken. Kertoisitko vielä mihin lakiin Paavali vetoaa ja laitatko suoran lainauksen tuosta lain kohdasta.
        Eriarvoistumista löytyy myös sekulaareista lähteistä, vaparit eivät selvästi ole poikkeus tästä. Lähinnä halveksittavaa naisten mitätöimistä ja mollaamista näyttää teiltä löytyvän.

• fakjyyäshole kirjoitti:

"Ja on tainnut jäädä lukematta Raamatusta ne nainen vaietkoon -kohdat"
        Ei toki ole jäänyt lukematta. En tiennyt, että sinä olet uskovainen, mutta tuo selittääkin kaiken. Kertoisitko vielä mihin lakiin Paavali vetoaa ja laitatko suoran lainauksen tuosta lain kohdasta.
        Eriarvoistumista löytyy myös sekulaareista lähteistä, vaparit eivät selvästi ole poikkeus tästä. Lähinnä halveksittavaa naisten mitätöimistä ja mollaamista näyttää teiltä löytyvän.

Pistetään ihan omaksi ketjukseen: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13993052/sukupuolten-tasa-arvo-ja-va-toiminta

• mielenkiitoista

"Toki tuntuisi epäreilulta, jos minua ei valittaisi johonkin kivesten takia."

Minua ei kukaan koskaan ole valinnut mihinkään edes kiveksieni vuoksi, joten olen aina luullut, että kivekset ovat vain hien tuottamista varten.

Voiko niillä oikeasti tehdä muutakin? Pelata pingistä taskussa?

• aijahah

Miten kivkesesi liittyvät yhdistyksen kokonaisetuun?

• Aamulehti muuten nappasi tästä pikku-uutisen paperiversioon.

Suosittelen ehdottomasti kaikkia va-yhdistyksiä tiedottamaan vuosikokouksistaan. Työmäärä on pieni, suhteessa jälleen yhteen mainintaan lehdessä. Ja jos emme edes itse pidä va-yhdistystä tiedottamisen arvoisena järjestönä, ei media tee sitä puolestamme.

• olethuonokeulakuva

Ai jaa? Aamulehtikin halventaa naisia kuten vaparit.

• FUCKIFUUU

Vaparien ongelma on demarit jotka yrittävät valjastaa yhdistyksen poliittisiin pyrkimyksiinsä.

• 1ja2ja3

Eli vapareitten ei kannata tiedottaa?

Yritä olla tukehtumatta vatsahappoihiisi!

• 1ja2ja3

Tuo oli varmaan terävintä sinua;-D

Karavaani kulkee (sekularisatio etenee) ja koirat ulisevat, kun eivät muuhun kykene.

• cheetahhhh
        1ja2ja3 kirjoitti:

Tuo oli varmaan terävintä sinua;-D

Karavaani kulkee (sekularisatio etenee) ja koirat ulisevat, kun eivät muuhun kykene.

Jaa että osu ja uppos. Apina.

• rehellistäpeliä

Siihen kannattaa liittää naisvastaisuus, niin ei tule väärinkäsityksiä.

• er0serldfdf

Harmi etteivät tamperelaiset saaneet sitä kaipaamaansa älykästä puheenjohtajaa. Varmasti silti on muita parempia vaihtoehtoja kuin Mäntysanko.

• Kiitos palautteesta.

Mitkä muuten ovat mielestäsi va-liikkeen tärkeimmät tavoitteet?

• painivittuunsika

Kiitos palautteesta.

Mitkä muuten ovat mielestäsi va-liikkeen tärkeimmät tavoitteet?

Näyttää olevan naisten mitätöinti ja halventaminen.

• painivittuunsika kirjoitti:

Näyttää olevan naisten mitätöinti ja halventaminen.

Odotas, tarkistan... Ei löytynyt ainakaan täältä: http://vapaa-ajattelijat.fi/lausunnot/

Mikä noista oikeista va-liikkeen tavoitteista on sinusta tärkein?

• montakokertaa33

Odotas, tarkistan... Ei löytynyt ainakaan täältä: http://vapaa-ajattelijat.fi/lausunnot/

Mikä noista oikeista va-liikkeen tavoitteista on sinusta tärkein?

Näyttää olevan naisten mitätöinti ja halventaminen. Edelleen.

• montakokertaa33 kirjoitti:

Näyttää olevan naisten mitätöinti ja halventaminen. Edelleen.

Ei sattunut silmiin noissa lausunnoissa.

• asiakäytöstäkehiin

Ei sattunut silmiin noissa lausunnoissa.

Ja? Tarkoittaako se ettei se ole kuvioissa, jos siitä ei ole mustaa valkoisella?

• Pidettiin järjestäytymiskokous. Ei kovin yllättäen vpj Rantala, sihteeri Koskenkorva ja taloudenhoitaja Torrkulla jatkavat ensi vuonnakin.

(Ainiin, arvaan jo että tästäkin haetaan virheitä. Vaan turhaan: yhdistyslain vakiintuneen tulkinnan mukaan hallitus saa järjestää sisäisen toimintansa jo ennen toimikauden alkua.)

• tollot

Pääkaupunkiseudun ateistit pitävä tamperelaisten jumalattomien touhuja syvältä p.eestä olevina sisäsiittoisten maalaistollojen tunkion kaivuulta (valtionavun turvin). Ei muuta.

• ettäkehtaakin

Melkoista paskan heittoa puheenjohtajalta.

• No jos aloitusviesti ei pidä paikkaansa, niin sittenhän minä olen älykäs, edustava, atleettinen ja nuorekas.

Kiitos!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      155
      9127
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2779
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      31
      2547
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2521
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1905
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1847
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1783
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      48
      1326
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1207
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1191
    Aihe