Pelihiiri, joka olisi "hiljainen".

Rottatata

Joo elikkä uutta hiirtä hankkimassa hintaa sais olla noin 100€.Hiiren pitäis olla hiljainen ja pelikäyttöön(cs go yks yms) Oon kattonu steelseries rival hiirtä. Onko suosituksia/kokemuksia kyseiseen aiheeseen liittyen. =) Kiitos jo etukäteen

20

3040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Deathadder

      Itselläni on razer deathadder. Toiminut niinkuin pitää ja ei siinä kovin kova "ääni" ole. Mutta jostain olen lukenut että hiiri alkaa käytön ohessa pitämään kovempaa ääntä,ei isoa muutosta mutta muutosta kuitenkin. On tuo rivalikin varmaan hyvä hiiri kun olen siitä lukenut ja kaverillani on se. Kannattaa kokeilla kaupassa hiiriä jos mahdollista koska silloin tiedät tuntuman ja "äänen" :)

    • Deathadder

      Ainiin ja se jäi vielä että steelseries engine kannattaa ladata kun sieltä voi säätää hiiren asetuksia ja väriä. Ja kuulemma voi tallentaa myös eri peli profiileja. Razerriin on myös razer synapse:)

      • Fuckyou789

        Eikös tuo steelseriesin engine3 oo monipuolisempi kuin razerin palvelu(saatan olla väärässä


    • onseihmeellistä

      En tiennytkään, että on olemassa kovaäänisiä hiiriä... kiinnittäisin enemmän huomiota näppäimistöstä lähtevään ääneen, tosin sekään ei voi olla mikään ihmeellinen häiriö jos ei ole mekaaninen näppis kovaäänisimmillä kytkimillä ja sitten takoo nappeja niin, että ne pohjaavat voimalla "taustalevyyn".

    • Rottatata

      Itse haluaisin hiljaisen hiiren kun tyttöystäväni nukkuu tuossa vieressä... Ymmärrän jos et tajua tuota "hiljaisen" hiiren tarkoitusta

    • Rottatata

      Näppäimistö ihan on kyllä hiljainen, hiiri olisi vaan mukava jos saisi yhtä hiljaiseksi:/

    • Jaa2145

      Kannattaa hommaa toi rival. Ei niissä pelihiirissä ole paljoa äänieroa, yleensä ne "hiljaiset" Hiiret on työkäyttöön, ihan vaan tiedoksi:)

    • kosketushiiri
      • EiOleehjä

        Onko tuosta hiirestä johto poikki ?
        Muuten ihan uuden näkönen.


      • ymmärrämme_kyllä

        Sehän se, ettei konsoli/PC-pelejä pelata kuin lastenhuoneissa.
        Ikävää kun kerrossängyn yläkerrasta aletaan melusta valittaa.


    • Rottatata

      Noh, nyt olisikin kyse nimenomaan pelihiirestä mutta kiitos kuitenkin! :)

    • Rottatata

      No kiitos kaikille avusta! Ostan varmaan tuon steelseries rival hiiren,kun ei siinä taida kovin kova ääni olla. Tai sitten hommaan tuon koskestushiiren erikseen, Kiitos siitä! :)

    • RazerPumPum

      Mulla on razer deathadder 2013 malli (se vihreä) ollu nyt 2 vuotta käytössä, hiiri ollu kerran jo takuu huollossa, alkaa näppäimen sensorit olemaan loppu jatkuvasti.. nyt taas on levinnyt tuo vasen clicki ja takuu on loppunu deathadderista niin ajattelin kanssa tuon rival 100 vekottimen hankkia, aika kovalta vaikuttaa hintalaatu suhteessa, razer kun ei sen enempää tarjoa ja maksaa tuplasti enemmän.. :)

    • Mulla on rival. Siinä on tosi hyvä sensori mutta sen scrolli on tosi äänekäs samoin napit. Muuten suosittelen rivalii mut se on äänekäs

    • sietämätönnapse

      Miksi hiiren painikkeiden pitää napsua? Mitään järkisyytä en keksi. Haluaisin myös hiljaisen langallisen hiiren, mutta en ole löytänyt.

      • bor-noor

        Varmaan napsuu siksi että siellä sisällä on (tai ainakin pitäisi olla) hyvälaatuisia mekaanisia microkytkimiä jotka kestävät pelaajien "hullunlailla" naputtelua kauemman kuin muutaman viikon.


      • sietämätönnapse
        bor-noor kirjoitti:

        Varmaan napsuu siksi että siellä sisällä on (tai ainakin pitäisi olla) hyvälaatuisia mekaanisia microkytkimiä jotka kestävät pelaajien "hullunlailla" naputtelua kauemman kuin muutaman viikon.

        En pelaa, mutta haluan silti hiljaisen hiiren. Ihmettelen todella, jos sellaisia ei ole olemassa.


      • Touchpad_on_hiljaa

      • sietämätönnapse

    • Voin suositella Logitechin G502:ta. Keskimääräinen ääni, vähän budjetin alle mutta mielettömän hyvä pelikäytössä :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe