itse olen kokeillut Condylinea, Warteckia ja Aldaraa. Millään ei mitään vaikutusta.
Alkaa aika lailla jo tuskastuttaan nämä näpyt joista ei tunnu pääsevän millään eroon.
Onko muuten muilla yleensä yksi/muutamia näppyjä, vaiko pari rykelmää jossa on useita pieniä näppyjä kuten itsellänäkin?
Kondylooma ei lähde pois!
11
7525
Vastaukset
- 12345
Vaan jäädyttämällä. Eli lääkärissä käymällä tai sitten kotikonstein: Ostat syylän poistoon tarkoitettua ainetta, jolla syylä jäädytetään. Siinä suhautetaan pullosta sellaiseen muoviin ja muovi sitten painetaan näppyyn -> näpyn jäätyminen. Pitää toistaa muutamia kertoja muutaman päivän välein. Lääkärissä käyttävät typpeä joka tehokkampi, mutta lähtee se tuolla syylän poisto aineellakin.
- syyhymutteri
...jos näppyjä on n.100kpl ja osa todella pieniä, voi käydä tuo jäädytteleminen aikasta hankalaksi.
Muuten kyllä alkoi toi jäädyttäminen kiinnostamaan. - 12345
syyhymutteri kirjoitti:
...jos näppyjä on n.100kpl ja osa todella pieniä, voi käydä tuo jäädytteleminen aikasta hankalaksi.
Muuten kyllä alkoi toi jäädyttäminen kiinnostamaan.Siellä ne sulle kertoo ja mene ihotautilääkärille äläkä minnekään peruslääkärille.
- 12345
syyhymutteri kirjoitti:
Muuten kyllä alkoi toi jäädyttäminen kiinnostamaan.Niin ehkäpä alkuun ainakin helpompi jäädytellä siellä lääkärissä, mutta kyllä toi onnistuu kotonakin. Siinäkin mielessä parempi ensin käydä lääkärissä että näet miten se jäädytys tehdään.
- Talirauhanen
syyhymutteri kirjoitti:
Muuten kyllä alkoi toi jäädyttäminen kiinnostamaan.Niin varmistathan ennen että sinulla todellakin on kyseinen tauti, ettet vaan hinkaa terskassasi olevia talirauhasia......ne voivat näyttää myös syylämäisiltä ja siten se kandee varmistaa...
- kondy
Talirauhanen kirjoitti:
Niin varmistathan ennen että sinulla todellakin on kyseinen tauti, ettet vaan hinkaa terskassasi olevia talirauhasia......ne voivat näyttää myös syylämäisiltä ja siten se kandee varmistaa...
Noi lääkkeethän on reseptilääkkeitä, joita ei saa ilman lääkärissä käyntiä. Mutta tosiaan jos olet yleislääkärillä käynyt, kannattaa mennä asiaan erikoistuneelle lääkärille näyttämään. Mä sain tänään itse puhtaat paperit lääkärin suorittaman penslauksen jälkeen. Viisi hoitokertaa se vaati, mutta nyt voi ainakin olla varma, että näppyjä ei enää ole :) Jee! Toivottavasti ei tule enää takaisinkaan...
- Nysse
Mistä tuollasia jäädytysjuttuja saapi?? Miulle lääkärit (ainakin 4 eri lääkäriä ja gynekologi) sanoneet ettei ole muita hoitokeinoja kuin Wartec ja Aldara!! Vituttaa jo aika lailla, olen yli 4 kk sairastellu, pari näppylää alakerrassa mutta ihan perkuleen tuskasta on!! Lääkevoiteet pahimmillaan rikkonu alapäästä ihon siihen malliin ettei oo päässy kävelemään kunnolla...Viime viikolla oli terve olo parisen päivää ny taas tuntuu että kaikki alkanu alusta...En tiiä enää uskoakko lääkäriin vai ei, kun ne vaan puörittelee silmiään ja sanoo että: en kyllä ny oikeen tiiä mitä vippaskonsteja keksittäs tuohon vaivaan!! Ja siitä pitää si viä maksaa, perkele!!
- kondy
Nysse kirjoitti:
Mistä tuollasia jäädytysjuttuja saapi?? Miulle lääkärit (ainakin 4 eri lääkäriä ja gynekologi) sanoneet ettei ole muita hoitokeinoja kuin Wartec ja Aldara!! Vituttaa jo aika lailla, olen yli 4 kk sairastellu, pari näppylää alakerrassa mutta ihan perkuleen tuskasta on!! Lääkevoiteet pahimmillaan rikkonu alapäästä ihon siihen malliin ettei oo päässy kävelemään kunnolla...Viime viikolla oli terve olo parisen päivää ny taas tuntuu että kaikki alkanu alusta...En tiiä enää uskoakko lääkäriin vai ei, kun ne vaan puörittelee silmiään ja sanoo että: en kyllä ny oikeen tiiä mitä vippaskonsteja keksittäs tuohon vaivaan!! Ja siitä pitää si viä maksaa, perkele!!
Mun mielestä ton jäädytyshoidon voi suorittaa vain lääkäri. Ja mulla tosiaan lääkäri penslasi syylät pois sarjahoitona kerran 1-2 viikossa. Lääkärin käyttämä penslausaine on 20-kertainen teholtaan itsehoitolääkkeeseen verrattuna. Voit varmaan kysyä myös tästä vaihtoehdosta. Ja kannattaa mennä sp-tautien poliklinikalle tai iho-ja allergiasairauksien erikoislääkärille jos paikkakunnaltasi sellainen löytyy. Siellä ei ainakaan lääkärit pyörittele silmiään kondyloomatapaukselle...
- Nysse
kondy kirjoitti:
Mun mielestä ton jäädytyshoidon voi suorittaa vain lääkäri. Ja mulla tosiaan lääkäri penslasi syylät pois sarjahoitona kerran 1-2 viikossa. Lääkärin käyttämä penslausaine on 20-kertainen teholtaan itsehoitolääkkeeseen verrattuna. Voit varmaan kysyä myös tästä vaihtoehdosta. Ja kannattaa mennä sp-tautien poliklinikalle tai iho-ja allergiasairauksien erikoislääkärille jos paikkakunnaltasi sellainen löytyy. Siellä ei ainakaan lääkärit pyörittele silmiään kondyloomatapaukselle...
jaahas, ja mitenkähän sellaiselle asiantuntevalle lääkärille pääsee? Täällä kuukausien jonot jo gynelle ja meikä kerkii kärsiä siinä ajassa jo aika paljo...yksityisellä ei ollu kikkoja ja sekin makso yli 50 euroo..
- tarina
Yli 2 vuotta näppyjä poistettu wartecilla, kondylinellä, aldaralla ja jäädytyshoidolla. Jäädytyshoito ei poistanut ensimmäistäkään syylää. Myöskään aldara voide ei tätä tehnyt. Penslausliuokset kyllä toimivat mutta oireet ovat vain uusiutuneen em. ajan. Joskus 2 viikkoa joskus jopa 4 viikkoa saanut olla ilman oireita, muuten jatkuvaa hoitoa. Nyt on vuorossa laser hoito ja tämä on viimeinen mahdollisuus. Lääkäri sanoi että joillakin virus oireilee / asuu elimistössä vain kauemmin kuin toisella. Pari vuotta alkaa olemaan aika maksimi aika eli nyt on odotukset korkealla.
- Nysse
Hitto tuo on aika ikävää...miten olet jaksanut? Minulla henk koht on aika vaikeeta ku muutenkin herkkä ihminen....tuntuu että pää sekoaa jo nyt....Kävin juuri lääkärissä ja käskivät varata aikaa omalääkärille joka sitten vasta ohjaa gynelle jossa saapi hoitoo...siihen menee aika lailla pari kk että pääsen minnekkään...ja uutta lääkettä eivät antaneet enää, en tiiä miten jaksan! On sitten vielä kaiken lisäksi hiiva-ja virtsatulehduksetkin toistuvina, ei hyvin mene ei 8( Toivottavasti sulla kaikki viä hyvin, minä täällä mielipuolena sinnittelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725558Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621327Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne241262Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321233Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988