Mustatkin ovat rasisteja

HunajaEmoji

Mietin tuossa eräs päivä sellaista asiaa, että kun vaaleaihoinen henkilö puhuu jotain pahaa tummaihoisesta, aletaan häntä haukkua rasistksi.
Mutta sitten kun joku tummaihoinen haukkuu vaaleaihoista ihmistä, se ei sitten ole yhtään rasistista.
Ainakin näin olen nähnyt monen kerran käyneen.
Miksi vaaleihoisia aina syytetään?
Ja en muutenkaan ymmärrä, mitä kamalaa siinä on jos toisella on omaa ihoa tummempi tai vaaleampi väri -.-

13

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bror-Erik2438

      Rasismi ei ole oikeutettua minkään värisille ihmisille jotka puhuvat pahaa toisenvärisistä ihmisistä,eikä pahanpuhuminen yleensäkään edusta mitään
      viisautta puhujan taholta.

      • sylettää pahan puhuminen ja pers'kärppäset(!)OK


      • Markka56

        Rasisimia ei ole olemassakaan vaan se on rotutietoisuutta.
        Sitäpaitsi nokikepit ovat rasisteja.


      • Markka56 kirjoitti:

        Rasisimia ei ole olemassakaan vaan se on rotutietoisuutta.
        Sitäpaitsi nokikepit ovat rasisteja.

        Ne on... Se on totta...


    • HunajaEmoji2

      Tiiättekös mitä? Trololololo
      TROLLI

      • Bror-Erik2444

        Ja vielä,suomalaiset eivät ole rasisteja mutta pieni äänekäs vähemmistö on
        pimeissä luolissaan valmis luomaan sitä kuvaa.Se ei kyllä mene kaupaksi kuin
        niille onnettomille mielettömille joille tunne-elämä on kuollut.


      • Bror-Erik2444 kirjoitti:

        Ja vielä,suomalaiset eivät ole rasisteja mutta pieni äänekäs vähemmistö on
        pimeissä luolissaan valmis luomaan sitä kuvaa.Se ei kyllä mene kaupaksi kuin
        niille onnettomille mielettömille joille tunne-elämä on kuollut.

        annatko pillua Moverille? Se on nyt ollut kuukauden lukittuna siivoskomeroon ja tänään hoitsut löysivät sen ja vaihtoivat sen vaipat täällä hullujenhuoneella. Nyt sillä on mulkku jäykkänä ja se tarviis vähän lempeä(!)


    • Er-Prorik

      Ja vielä,suomalaiset eivät ole homoja mutta pieni äänekäs hurri(Bror-Erikit) sekä vihervassarivähemmistö on pimeissä homoluolissaan valmis luomaan sitä kuvaa.Se ei kyllä mene kaupaksi kuin niille onnettomille mielettömille joille normaali seksuaali-elämä on kuollut.

    • iuhygfcvg

      Itse en tajua koko helvetin rasismi -vouhkausta. Miksi juuri rodun takia syrjiminen on pahempi asia kuin kaikki ne muut tavat syrjiä?

      • Väkivalta on ainoa kieli mitä ne torakat ymmärtävät.

        Ei mene pitkään niin se oppi hakataan muslimin päähän.

        Eikä haittaa vaikka muutama paskaturpa siinä pääsisi hengestäänkin.

        Yksi elätettävä rikollinen muslusika vähemmän.


    • Meidän fanit ei ole olleet lähipäivinä oikein terässä?

      Onko ne hyysäämässä kuraturpia vokeissa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe