Eli kertokaa mitä toivotte tänä vuonna joululahjaksi. Näitä minä toivon:
-kynsienlaittojuttuja
-lahjakortteja
-iphonen kuoria
-gopro kamera
-kuulokkeet
-pörrösukat
-paksut ja pehmeet lapaset
-kortsupipo(viininpunainen)
-lahjakortteja näihin kauppoihin: KooKenkä,H&M,Glitter,tiger,kicks,clas ohlson,jysk,ikea
-muhkea huivi(vaalea)
-Kynsilakkoja näissä väreissä: viininpunainen,ruskea,kirkas päällilakka,hologram glitter
-peel off base coat-lakka,sokoksen emotioneista pitäis saada
-meikkisiveltimiä
En todellakaan oleta saavani kaikkia vaan annan monta toivetta joista voivat sitten valita että mitä haluavat ostaa :)
Joululahjatoiveet 2015
3
104
Vastaukset
- naisnais
Mene Kempeleelle Jouluksi, siellä tapahtuu aina. On pukkia niin että riittää.
Minulle ei tule apinoita Jouluksi, mutta jotkut tykkää:
Kovin kovin TV:stä tutulle miehelle jouluvieraaksi 50 luku- ja kirjoitustaidotonta karvasta apinaa. Tälle miehelle joululahjaksi toivon perinpohjaista henkilökohtaista rikastustapahtumaa vieraiden kanssa, vaikka yksitellen tai ryhmässä joulupuun alla. - voihan.pissis
Sinä se olet hyvin sisäistänyt joulun tunnelman.
- AnteroJuhan
Jos nyt ilman isompia riitelyjä menis Joulu niin ois kiva. Ei mulla erityisiä materialistisia toiveita ole, kun voin melkein kaiken mitä tarvitsen ihan itse ostaa. Aina tiesti kiva pukin paketista jotain saada, jos ei sit muuta niin sellasia hyödyllisiä lahjoja arkeen.
Varmaan teini-iässä olevilla on enemmän toiveita. Varmasti ois munki toivelista materialistinen, jos oisin sen 10v sitten kirjoittanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on636783- 686782
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1475438Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504483En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204089Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53650- 373228
- 283153
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris752769Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta402259