Olen taistellut paniikkia vastaan viimeiset pari tuntia. Yksin olen ja aikuinen.
A.
Voisiko joku auttaa?
4
65
Vastaukset
- voimia
Hengität rauhallisesti. Otat kumilenkin ranteeseen ja venytät sitä ja päästät irti. Se nipsaisee, mutta vie ajatusaallot muualle. Sitten jos tuntuu pahalta niin hätänumeroon vaan. 112
- Huuzaaa
Helppohan se on täältä huudella neuvoja, esim: ajattele mukavia asioita, koita rentoutua, ota niin kuuma suihku että polttaa ( saa muuta ajateltavaa )... Olis helpompaa koettaa neuvoa jos tietää vähän enemmän, että mikä ahdistaa...
- Artsi571
Paniikkihäiriöisellä pitäisi olla aina opamox tms.rauhoittava saatavilla. Se tuo turvallisuuden tunnetta. Lisäksi suosittelen päivittäisiä hengitysharjoituksia.
- JeesusAinoaToivo
Moi! Vain Jeesus voi auttaa sinua! kyseessä on demoni(t) joka piinaa sinua joka pitää heittää Jeesuksen valtavassa nimessä ulos. Normi lääkärit ovat työntämässä pillereitä suuhusi mutta ne eivät auta tähän ongelmaan. Oletko pk seudun lähellä? Tulen mielelläni rukoilemaan vapautusta.
https://www.youtube.com/watch?v=KguZZg9vySU
Jeesus on Herra
Olen Jeesuksen opetuslapsi, kirjoittele!
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192572Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262414Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592003Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3391399- 601093
- 2591039
- 541027
- 146933
- 45918