Ei ole helppoa tutustua uusiin ihmisiin netissä?

Ei ole helppoa tutustua uusiin ihmisiin netissä? Kyllä, minulle se ei ole helppoa tutustua ihmisiin netissä vaikka kuinka haluisin kavereita saada. Kyse ei ole siitä että olisin tosi ujo tai etten olisi sosiaallinen. Päin vastoin en koe että olisin mitenkään kamalan ujo ja kyllä olen sosiaallinen, mutta Netissä on vaikea saada vastaus kirjoitus muodossa sanottua niin kuin se asia on ja se minua kyllä kovasti harmittaa monissa missä haluaisin sanoa mielipiteitä/ vastata kysymykseen niin usein jätän sanomatta, koska en ole saanut järkevää lausetta aikaseksi.. Kyllä se toki sieltä muodostuu aikanaan jollain tavalla mutta vaivaa siihen että kirjoittaa vastausta/mielipidettä voi kestää yli 1 tunnin . Olen siis kyllä kova keskustelemaan monista asioista :)!

Onko monellakin tämän tyyppistä haittaa ongelmaa tai miten tätä nyt kutsutaan :D Olisi todella kiva kuulla jos on, sillä tunnen ja ainaki osaksi tiedän että viestissäni jos kirjotan sen niin sanotusti normaali ajassa niin ei ole päätä eikä häntää ?

4

3209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uujlooop

Itse en jaksa kirjoitella tuntemattomille. Parempi sopia tapaaminen mahdollisimman pian. Siinä taas ongelmana se, että mielestäni uusia ihmisiä on paljon helpompi tavata useampi samaan aikaan. Näin välttyy kiusallisilta hiljaisilta hetkiltä jne.

• Nii no totta ! :) Itse kyllä tykkäisin myös kirjotella.

• kalmankalpea

>> Onko monellakin tämän tyyppistä haittaa ongelmaa tai miten tätä nyt kutsutaan ?"

Puhuminen on minullekin paljon helpompaa kuin kirjoittaminen. Kun puhuu niin ei tarvitse etukäteen miettiä että mitä sanoisi. Kirjoittaminen ei suju minulta koskaan yhtä luontevasti ja joskus se on hyvinkin hankalaa.

• Oletko keksinyt miten helpommaksi saa kasattua fiksun kokonaisuuden? sillä Mä olen kokenut helpommaksi kysyä tutultani miten saan fiksun lause kokonaisuuden kysyn samalla tarkottaako tämä sitä mitä hain, en tiedä miksi jään epäilee mitä se tarkoittaa , mutta kuten tämä on tehty yöllä eihän siihen aikaa viiti häiritä joten punosin tätä yli tunnin ja sit päätin et nyt se on tässä. ku julkaisin olin sillee moniki jäi kertomatta :/.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      2453
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      110
      1067
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53