Ihmeen paljon tällä palstalla on outoja höpöttäjiä.
Osa jutuista on sitä luokkaa että ei tiedä onko kommentoijalla vain paha olo vai jotakin vakavampaa.
Täällä on outoja höpöttäjiä
19
75
Vastaukset
- hyväolo_Eki
Sinulla näkyy olevan paha olo ja hiukan vakavampaakin.
- Kolmekakaraajarakki
Noh, tämä palsta on kuitenkin suht asiallinen, käyppäs vilkaisemassa skodapalstaa! Sieltä on kadonnut normaali keskustelu lähes kokonaan, aloitukset 99% kahdelta vatipäänulkilta lukuisine vaihtuvine nimimerkkeineen.
- tortor__
Joo, kyllä tää aikas asiallinen palsta on. Olen muutamaa asiaa suzukista kyselly ja apua on aina löytyny, vaikka seassa on ollu yli puolet paskanjauhantaa. Pilailu mielessä tehty häirintä nyt vaan kuuluu keskustelupalstoille, joissa ei ole rekisteröinti pakkoa.
- viljelijä
tortor__ kirjoitti:
Joo, kyllä tää aikas asiallinen palsta on. Olen muutamaa asiaa suzukista kyselly ja apua on aina löytyny, vaikka seassa on ollu yli puolet paskanjauhantaa. Pilailu mielessä tehty häirintä nyt vaan kuuluu keskustelupalstoille, joissa ei ole rekisteröinti pakkoa.
Mitäs sinä täällä Suzuki palstalla viljelet?
- viljelijä
viljelijä kirjoitti:
Mitäs sinä täällä Suzuki palstalla viljelet?
kauraa, vehnää ja ruista. Ne ovat mun lemppareita ainakin. Entäpä sun?
- skjfslfjksljfklsld
Olisi luullut Suzukin olevan sen verran "näkymätön" automerkki että trollailijat eivät viitsisi vaivautua mutta eipä trollien toiminnassa muutenkaan ole minkäänlaista logiikkaa saati järjenhäivääkään.
- skjfslfjksljfklsld
Itse en trolleihin alistu, kun osaan kirjoittaa asiaakin. Nyt katselen videolta "näkymätön mies" sarjaa ja unohdan Suzukin hetkeksi. Järjenhäivää teille ja hyvää päivää meille, sanoi appiukko vainaa....
- haamu---
Yleensä vainaat ei mitään sano....
- haamu---
haamu--- kirjoitti:
Yleensä vainaat ei mitään sano....
Tarkistin asian netistä ja tosiaankin "ei mitään" on harvoin vainajan käyttämä sana pari. Nyt siis kyse "Yleensä vainajista" ei siis "vainajista". Tämän halusin selventää.
- Crossia
haamu--- kirjoitti:
Tarkistin asian netistä ja tosiaankin "ei mitään" on harvoin vainajan käyttämä sana pari. Nyt siis kyse "Yleensä vainajista" ei siis "vainajista". Tämän halusin selventää.
Onko "tämä" kännissä, kun halusit sen selventää?
- sjfsdlkjfsdkl
haamu--- kirjoitti:
Tämän palstan trollit ovat ilmeisesti yleensä vainaita, joskus harvoin elossa.
- haamu---
sjfsdlkjfsdkl kirjoitti:
Tämän palstan trollit ovat ilmeisesti yleensä vainaita, joskus harvoin elossa.
Olen tän palstan trolli, on mulla papukaija nimeltään Polli, olen palstan kovin Kolli, arviot musta on pelkkii nollii.
Sekös on hupsuu, kun en eläissäin oo saanu tupsuu. Nyt on vain oma tumppu, se onkin mun ikioma lumppu. - sfjskdlfklsdjfl
lopeta se kannabiksen käyttö, se aiheuttaa mm. runoilua ja muita mielenterveyden häiriöitä...
- sfjskdlfklsdjfl
sfjskdlfklsdjfl kirjoitti:
lopeta se kannabiksen käyttö, se aiheuttaa mm. runoilua ja muita mielenterveyden häiriöitä...
mikä kun lopetin kannabiksen käytön vuosia sitten, lihoin todella paljon ja aloin säännöllisen masturboinnin päivittäin. nyt siis kyseessä on lihava ja ruma runkku, heh. hyvää itsenäisyyspäivää.
- 23062015
Hyvää juhannusta ja loppukesää!!!
- 23062015
Juhannusta ennen pitäisi päästä pukama leikkaukseen.
- Jepull
Eipähän täällä juuri muuta ole, kun tyhjän höpöttäjiä. Jos asialliseen kysymykseen koittaa saada suurinpiirtein selväpäisen vastauksen, niin kyllä se aika vaikeeta tuntuu olevan. Se kun on niin helppoa, siihen ei paljon tarvii kouluviisautta eikä muutakaan, tuohon trollaukseen.
- alkoholisti-
jooei täälä selväpäisi o le!
- alkoholisti-
alkoholisti- kirjoitti:
jooei täälä selväpäisi o le!
täässänäette tulokse n,kun on juoppojen eitoivottu laps
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793