Täällä on outoja höpöttäjiä

Yksipluskaksi

Ihmeen paljon tällä palstalla on outoja höpöttäjiä.
Osa jutuista on sitä luokkaa että ei tiedä onko kommentoijalla vain paha olo vai jotakin vakavampaa.

19

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväolo_Eki

      Sinulla näkyy olevan paha olo ja hiukan vakavampaakin.

    • Kolmekakaraajarakki

      Noh, tämä palsta on kuitenkin suht asiallinen, käyppäs vilkaisemassa skodapalstaa! Sieltä on kadonnut normaali keskustelu lähes kokonaan, aloitukset 99% kahdelta vatipäänulkilta lukuisine vaihtuvine nimimerkkeineen.

      • tortor__

        Joo, kyllä tää aikas asiallinen palsta on. Olen muutamaa asiaa suzukista kyselly ja apua on aina löytyny, vaikka seassa on ollu yli puolet paskanjauhantaa. Pilailu mielessä tehty häirintä nyt vaan kuuluu keskustelupalstoille, joissa ei ole rekisteröinti pakkoa.


      • viljelijä
        tortor__ kirjoitti:

        Joo, kyllä tää aikas asiallinen palsta on. Olen muutamaa asiaa suzukista kyselly ja apua on aina löytyny, vaikka seassa on ollu yli puolet paskanjauhantaa. Pilailu mielessä tehty häirintä nyt vaan kuuluu keskustelupalstoille, joissa ei ole rekisteröinti pakkoa.

        Mitäs sinä täällä Suzuki palstalla viljelet?


      • viljelijä
        viljelijä kirjoitti:

        Mitäs sinä täällä Suzuki palstalla viljelet?

        kauraa, vehnää ja ruista. Ne ovat mun lemppareita ainakin. Entäpä sun?


    • skjfslfjksljfklsld

      Olisi luullut Suzukin olevan sen verran "näkymätön" automerkki että trollailijat eivät viitsisi vaivautua mutta eipä trollien toiminnassa muutenkaan ole minkäänlaista logiikkaa saati järjenhäivääkään.

    • skjfslfjksljfklsld

      Itse en trolleihin alistu, kun osaan kirjoittaa asiaakin. Nyt katselen videolta "näkymätön mies" sarjaa ja unohdan Suzukin hetkeksi. Järjenhäivää teille ja hyvää päivää meille, sanoi appiukko vainaa....

      • haamu---

        Yleensä vainaat ei mitään sano....


      • haamu---
        haamu--- kirjoitti:

        Yleensä vainaat ei mitään sano....

        Tarkistin asian netistä ja tosiaankin "ei mitään" on harvoin vainajan käyttämä sana pari. Nyt siis kyse "Yleensä vainajista" ei siis "vainajista". Tämän halusin selventää.


      • Crossia
        haamu--- kirjoitti:

        Tarkistin asian netistä ja tosiaankin "ei mitään" on harvoin vainajan käyttämä sana pari. Nyt siis kyse "Yleensä vainajista" ei siis "vainajista". Tämän halusin selventää.

        Onko "tämä" kännissä, kun halusit sen selventää?


      • sjfsdlkjfsdkl
        haamu--- kirjoitti:

        Tarkistin asian netistä ja tosiaankin "ei mitään" on harvoin vainajan käyttämä sana pari. Nyt siis kyse "Yleensä vainajista" ei siis "vainajista". Tämän halusin selventää.

        Tämän palstan trollit ovat ilmeisesti yleensä vainaita, joskus harvoin elossa.


      • haamu---
        sjfsdlkjfsdkl kirjoitti:

        Tämän palstan trollit ovat ilmeisesti yleensä vainaita, joskus harvoin elossa.

        Olen tän palstan trolli, on mulla papukaija nimeltään Polli, olen palstan kovin Kolli, arviot musta on pelkkii nollii.
        Sekös on hupsuu, kun en eläissäin oo saanu tupsuu. Nyt on vain oma tumppu, se onkin mun ikioma lumppu.


      • sfjskdlfklsdjfl

        lopeta se kannabiksen käyttö, se aiheuttaa mm. runoilua ja muita mielenterveyden häiriöitä...


      • sfjskdlfklsdjfl
        sfjskdlfklsdjfl kirjoitti:

        lopeta se kannabiksen käyttö, se aiheuttaa mm. runoilua ja muita mielenterveyden häiriöitä...

        mikä kun lopetin kannabiksen käytön vuosia sitten, lihoin todella paljon ja aloin säännöllisen masturboinnin päivittäin. nyt siis kyseessä on lihava ja ruma runkku, heh. hyvää itsenäisyyspäivää.


    • 23062015

      Hyvää juhannusta ja loppukesää!!!

      • 23062015

        Juhannusta ennen pitäisi päästä pukama leikkaukseen.


    • Jepull

      Eipähän täällä juuri muuta ole, kun tyhjän höpöttäjiä. Jos asialliseen kysymykseen koittaa saada suurinpiirtein selväpäisen vastauksen, niin kyllä se aika vaikeeta tuntuu olevan. Se kun on niin helppoa, siihen ei paljon tarvii kouluviisautta eikä muutakaan, tuohon trollaukseen.

      • alkoholisti-

        jooei täälä selväpäisi o le!


      • alkoholisti-
        alkoholisti- kirjoitti:

        jooei täälä selväpäisi o le!

        täässänäette tulokse n,kun on juoppojen eitoivottu laps


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe